Lof voor Jensen: ''Lukt hem dat, dan lonkt er een mooie loopbaan''

08 augustus 2017 om 20:00 | Bron: Tubantia Lof voor Jensen: ''Lukt hem dat, dan lonkt er een mooie loopbaan''

Leon ten Voorde heeft dit seizoen hoge verwachtingen van Fredrik Jensen. De aanvallende middenvelder, die in de voorbereiding voornamelijk als een hangende linksbuiten speelt, krijgt dit seizoen een belangrijke rol bij FC Twente. 

"Na de doorbraak vorig seizoen, heeft hij alle voorwaarden zich verder te ontwikkelen", schrijft de verslaggever in de Tubantia. "Lukt hem dat, dan lonkt er een mooie loopbaan. Maar daarvoor heeft de Finse jongeling wel de steun nodig van de rest. Ondanks zijn potentie is het nog niet reëel het elftal nu al aan hem op te hangen", beseft Ten Voorde, die ook onder de indruk is van nieuwkomer Jorn Brondeel. 

"In de voorbereiding wisselden hij en Joël Drommel regelmatig van plek, maar de beslissing is gevallen", vervolgt hij. "De van NAC overgekomen Brondeel is de nieuwe nummer 1 van FC Twente, al heeft hij zelf een bloedhekel aan dat rugnummer. De 24-jarige Brondeel straalt meer rust uit dan Drommel, hoewel ook hij nauwelijks ervaring heeft op het hoogste niveau", besluit Ten Voorde realistisch. 

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    fctwente2010. - 8 augustus 2017 om 20:36

    Boschker transfervrij oppikken Tiendalli halen Douglas halen Wisgerhof transfervrij halen Stam transfervrij halen Theo Janssen transfervrij halen Brama huren met optie tot koop Perez overnemen van FOX sports Ruiz huren met optie tot koop Nkufo transfervrij halen Stoch halen en je doet weer mee voor het kampioenschap!!!

  • Avatar
    Pepps - 8 augustus 2017 om 20:39
    fctwente2010. zegt:

    Boschker transfervrij oppikken Tiendalli halen Douglas halen Wisgerhof transfervrij halen Stam transfervrij halen Theo Janssen transfervrij halen Brama huren met optie tot koop Perez overnemen van FOX sports Ruiz huren met optie tot koop Nkufo transfervrij halen Stoch halen en je doet weer mee voor het kampioenschap!!!

    Je vergeet de technische staf 😜

  • Avatar
    mcdummels - 8 augustus 2017 om 20:47
    Pepps zegt:

    Je vergeet de technische staf 😜

    Laat Steve en Alfred maar zitten😜

  • Avatar
    Danny - 8 augustus 2017 om 20:51
    fctwente2010. zegt:

    Boschker transfervrij oppikken Tiendalli halen Douglas halen Wisgerhof transfervrij halen Stam transfervrij halen Theo Janssen transfervrij halen Brama huren met optie tot koop Perez overnemen van FOX sports Ruiz huren met optie tot koop Nkufo transfervrij halen Stoch halen en je doet weer mee voor het kampioenschap!!!

    Zet theo maar op doel tegenwoordig, kump geen bal langs!

  • Avatar
    fctexpert - 9 augustus 2017 om 05:03
    Danny zegt:

    Zet theo maar op doel tegenwoordig, kump geen bal langs!

    Theo heeft nog steeds meer traptechniek in zijn linker dan de hele eredivisie bijelkaar.

  • Avatar
    BAM - 9 augustus 2017 om 08:10

    Als die jongen een hekel heeft aan een rugnummer, waarom hem dan geen ander rugnummer geven? Zijn er regels aangaande rugnummers? Ik snap het geneuzel niet.

  • Avatar
    beerntjes - 9 augustus 2017 om 08:59
    BAM zegt:

    Als die jongen een hekel heeft aan een rugnummer, waarom hem dan geen ander rugnummer geven? Zijn er regels aangaande rugnummers? Ik snap het geneuzel niet.

    De nummer 1 is gewoon een benaming voor de doelman. Brondeel draagt volgens mij een ander rugnummer. Niets aan het handje dus.

  • Avatar
    fctwente2010. - 9 augustus 2017 om 09:31
    Danny zegt:

    Zet theo maar op doel tegenwoordig, kump geen bal langs!

    😂😂

  • Avatar
    DS11 - 9 augustus 2017 om 09:46
    BAM zegt:

    Als die jongen een hekel heeft aan een rugnummer, waarom hem dan geen ander rugnummer geven? Zijn er regels aangaande rugnummers? Ik snap het geneuzel niet.

    Hij draagt gwn nummer 26

  • Avatar
    BAM - 9 augustus 2017 om 10:08
    DS11 zegt:

    Hij draagt gwn nummer 26

    Ah ok.

    Sorry, ze schrijven tegenwoordig zo veel onzin over spelers dat het allemaal lastig te volgen is. Elk artikel en interview wordt overgenomen en in zoveel mogelijk delen gesplitst.

Nieuwe media