Castaignos terug in de Eredivisie: ''Er zijn twee heel goede spitsen''

08 augustus 2017 om 16:16 | Bron: Castaignos terug in de Eredivisie: ''Er zijn twee heel goede spitsen''

Vitesse heeft maandag de komst van Luc Castaignos afgerond. De voormalig FC Twente-aanvaller, die op huurbasis overkomt van Sporting Portugal, kijkt er naar uit om weer in de Eredivisie te spelen. 

"Het voelt lekker om weer in Nederland te zijn", vertelt hij in gesprek met Omroep Gelderland. "Het is ook fijn om weer Nederlands te kunnen spreken", aldus Castaignos, die in Portugal nauwelijks aan spelen toekwam. "Maar iedereen weet dat ik daar een geweldige spits, Bas Dost, voor me had. Hij had een geweldig seizoen met 34 goals, logisch dat de trainer dan niet wisselt", beseft hij.

Castaignos kijkt uit naar zijn nieuwe uitdaging in Arnhem. "Ik heb zeker een doelstelling, maar die houd ik voor mezelf", vervolgt de centrumspits. "Dat heb ik altijd gedaan, dus nu ook. Ik ben vastberaden. Ik heb honger. Honger naar speelminuten en honger naar goals", aldus Castaignos, die de concurrentie moet aangaan met Tim Matavz. "Er zijn twee heel goede spitsen. We gaan zien wat de trainer gaat doen." 

Overzicht

Reacties (23)

  • Avatar
    mcdummels - 8 augustus 2017 om 16:20

    Jezelf een hele goede spits noemen vind ik nogal arrogant als je jarenlang helemaal niets gepresteerd hebt. Beter zou hij zich wat nederiger opstellen!

  • Avatar
    Rik-FCT - 8 augustus 2017 om 16:36
    mcdummels zegt:

    Jezelf een hele goede spits noemen vind ik nogal arrogant als je jarenlang helemaal niets gepresteerd hebt. Beter zou hij zich wat nederiger opstellen!

    Hij had het over Dost. Lees even goed.

  • Avatar
    jjdewilde - 8 augustus 2017 om 16:40
    Rik-FCT zegt:

    Hij had het over Dost. Lees even goed.

    Dat betwijfel ik, ik denk dat mcdummels hier gelijk heeft.

  • Avatar
    Ik - 8 augustus 2017 om 16:47
    mcdummels zegt:

    Jezelf een hele goede spits noemen vind ik nogal arrogant als je jarenlang helemaal niets gepresteerd hebt. Beter zou hij zich wat nederiger opstellen!

    Ikzeg. U heeft het niet goed gelezen het is bas dost. Komt goed. Ik maak zo vaak fouten. Dus bij deze. Bas dost

  • Avatar
    mcdummels - 8 augustus 2017 om 16:52
    Rik-FCT zegt:

    Hij had het over Dost. Lees even goed.

    Ik heb het over de laatste twee zinnen van het artikel. Daar noemt hij zichzelf naast Tim Matavz wel degelijk een heel goede spits.

  • Avatar
    biertje123 - 8 augustus 2017 om 16:55
    mcdummels zegt:

    Ik heb het over de laatste twee zinnen van het artikel. Daar noemt hij zichzelf naast Tim Matavz wel degelijk een heel goede spits.

    Dat heb jij goed gelezen. Hij begint eerst bij Bas dost en daarna noemt hij zichzelf en tim matavz zijn hele goede spits.

  • Avatar
    mcdummels - 8 augustus 2017 om 17:01
    biertje123 zegt:

    Dat heb jij goed gelezen. Hij begint eerst bij Bas dost en daarna noemt hij zichzelf en tim matavz zijn hele goede spits.

    Arrogantie ten top bij iemand die nog geen deuk in een pakje boter kan schoppen.

  • Avatar
    beerntjes - 8 augustus 2017 om 17:05
    Rik-FCT zegt:

    Hij had het over Dost. Lees even goed.

    Je moet zelf beter lezen, Rik. mcdummels heeft gewoon gelijk.

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 8 augustus 2017 om 18:08

    Vitesse wil graag wat meer ballen op de parkeerplaats...

  • Avatar
    twente199 - 8 augustus 2017 om 18:12

    het is toch geen discussie? het is overduidelijk dat hij zichzelf en matavz bedoelt

  • Avatar
    twente199 - 8 augustus 2017 om 18:12

    arrogant dus, maar zo sympathiek vond ik hem toch al niet, wat een vieze naffel

  • Avatar
    bartcore - 8 augustus 2017 om 18:36

    Mooi dat Castaignos bij een directe concurrent gestald is. Vergroot onze kansen weer een beetje!

  • Avatar
    Manolito - 8 augustus 2017 om 18:46
    bartcore zegt:

    Mooi dat Castaignos bij een directe concurrent gestald is. Vergroot onze kansen weer een beetje!

    Denk dat je Vitesse dit jaar niet als directe concurrent moet zien.

  • Avatar
    Rik-FCT - 8 augustus 2017 om 19:06
    mcdummels zegt:

    Ik heb het over de laatste twee zinnen van het artikel. Daar noemt hij zichzelf naast Tim Matavz wel degelijk een heel goede spits.

    Excuses, je hebt volledig gelijk.

  • Avatar
    beerntjes - 8 augustus 2017 om 19:27
    Rik-FCT zegt:

    Excuses, je hebt volledig gelijk.

    πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • Avatar
    bartcore - 8 augustus 2017 om 19:58
    Manolito zegt:

    Denk dat je Vitesse dit jaar niet als directe concurrent moet zien.

    Ik vrees ervoor dat je gelijk hebt. Maar met een beetje hulp van Luc.. wishful thinking!

  • Avatar
    Messi - 8 augustus 2017 om 21:46
    Manolito zegt:

    Denk dat je Vitesse dit jaar niet als directe concurrent moet zien.

    Onderschat nooit je tegenstander πŸ‘ŽπŸ»daar krijg je hem op de kloten in Arnhem

  • Avatar
    Manolito - 8 augustus 2017 om 23:34
    Messi zegt:

    Onderschat nooit je tegenstander πŸ‘ŽπŸ»daar krijg je hem op de kloten in Arnhem

    Die kans schat ik ook best realistisch in. Ik doelde erop dat Vitesse hoger gaat eindigen dan onze fc

  • Avatar
    HJB - 9 augustus 2017 om 09:06
    Manolito zegt:

    Denk dat je Vitesse dit jaar niet als directe concurrent moet zien.

    Denk dat Vitesse verder dan ons is dus inderdaad geen directe concurrent.
    Goed ingekocht en leuke trainer.

  • Avatar
    twente199 - 9 augustus 2017 om 09:25

    @tc
    dat lijkt me duidelijk, in potentie is twente verder. Echter is vitesse een stuk sterker qua spelersmateriaal op het moment, dus in die zin geen directe concurrent

Nieuwe media