'FC Twente heeft makkelijkste competitiestart van Eredivisie'

09 augustus 2017 om 18:10 | Bron: Tussendelinies 'FC Twente heeft makkelijkste competitiestart van Eredivisie'

FC Twente begint komende zondag aan het nieuwe Eredivisie-seizoen met een loodzware uitwedstrijd. De Tukkers moeten op bezoek bij landskampioen Feyenoord, maar hebben volgens Tussendelinies de makkelijkste start van alle Eredivisie-clubs.

FC Twente begint weliswaar tegen Feyenoord, die door de bookmakers op de derde plek wordt ingeschaald. De ploeg van trainer René Hake treft in de daaropvolgende negen wedstrijden met VVV-Venlo, PEC Zwolle, Sparta Rotterdam, Willem II, Roda JC en Excelsior echter zes ploegen die in het rechterrijtje worden verwacht.

Tussendoor speelt FC Twente ook nog tegen de verwachte nummers zes, zeven en negen van de Eredivisie, namelijk FC Utrecht, FC Groningen en Heracles Almelo. FC Twente wordt zelf door de bookmakers op de achtste plek gezet. SC Heerenveen heeft de op papier zwaarste seizoensstart met zeven ploegen uit het linkerrijtje in de eerste tien duels.

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    annalyst - 9 augustus 2017 om 19:01

    Kortom.....na 10 wedstrijden staan we gewoon bij de eerste 3 ;))))

  • Avatar
    biertje123 - 9 augustus 2017 om 19:06

    Als die boere eenmaal scoort blijft hij scoren. Gewoon met 3-0 over die Rotterdammers gaan🖒

  • Avatar
    raaer - 9 augustus 2017 om 20:14
    biertje123 zegt:

    Als die boere eenmaal scoort blijft hij scoren. Gewoon met 3-0 over die Rotterdammers gaan🖒

    Zou wel lachen zijn ja.

    Hele voorbereiding niet scoren en dan tegen Feyenoord er 3 intrappen.

    En toen..... schrok ik wakker.

  • Avatar
    kabert - 9 augustus 2017 om 20:26

    Maar mocht het een beetje lopen heb je na tien wedstrijden ÷ 20 punten maar dan zit het mee ,zit het tegen ongeveer 10.

    Laten we allen eens een plaats zeggen waar Twente na 10 wedstrijden staat .

    Ik denk 6e.

    En dan na die tien wedstrijden gaan naar de volgende 10.

  • Avatar
    Boterhamzakje - 9 augustus 2017 om 20:30

    Ja allemaal leuk en aardig, gewoon kww.

  • Avatar
    JersonCabral053 - 9 augustus 2017 om 20:35
    kabert zegt:

    Maar mocht het een beetje lopen heb je na tien wedstrijden ÷ 20 punten maar dan zit het mee ,zit het tegen ongeveer 10.

    Laten we allen eens een plaats zeggen waar Twente na 10 wedstrijden staat .

    Ik denk 6e.

    En dan na die tien wedstrijden gaan naar de volgende 10.

    12e

  • Avatar
    BartTB3 - 9 augustus 2017 om 22:19

    Maar volgens mij aardig wat uitwedstrijden of niet?

    heerlijk dat het dit weekend weer begint mijn voorspelling: zondag tijdens de wedstrijd en erna: de grootste paniek 3-0 op de kont en het kwam totaaaaaal onverwachts en we moeten snel afscheid nemen van hake en thesker anders gaan we degraderen hoor! en met die instelling gaan we vervolgens ook naar het stadion tegen vvv terwijl het dan pas echt begint... zondag gewoon nog niet zo serieus nemen feyenoord is op elke positie beter (behalve rechtsback ) en stel dat je mee kan dat legt gozybyuk hem wel op de stip ;)

  • Avatar
    BartTB3 - 9 augustus 2017 om 22:21

    oh nee gaat wel redelijk gelijk om zie ik

  • Avatar
    Veste - 9 augustus 2017 om 22:46
    BartTB3 zegt:

    Maar volgens mij aardig wat uitwedstrijden of niet?

    heerlijk dat het dit weekend weer begint mijn voorspelling: zondag tijdens de wedstrijd en erna: de grootste paniek 3-0 op de kont en het kwam totaaaaaal onverwachts en we moeten snel afscheid nemen van hake en thesker anders gaan we degraderen hoor! en met die instelling gaan we vervolgens ook naar het stadion tegen vvv terwijl het dan pas echt begint... zondag gewoon nog niet zo serieus nemen feyenoord is op elke positie beter (behalve rechtsback ) en stel dat je mee kan dat legt gozybyuk hem wel op de stip ;)

    Gewoon de bus parkeren en feyenoord het spel laten maken , de laatste 2 seizoenen kregen we in de kuip steeds de 1-0 tegen omdat het middenveld meer bezig was met aanvallen op dat moment. Niet doen gewoon 4-4-2 met 2 snelle spellertjes die het voorin mogen belopen (george en ricketts ofzo)

  • Avatar
    mcdummels - 10 augustus 2017 om 00:51
    BartTB3 zegt:

    Maar volgens mij aardig wat uitwedstrijden of niet?

    heerlijk dat het dit weekend weer begint mijn voorspelling: zondag tijdens de wedstrijd en erna: de grootste paniek 3-0 op de kont en het kwam totaaaaaal onverwachts en we moeten snel afscheid nemen van hake en thesker anders gaan we degraderen hoor! en met die instelling gaan we vervolgens ook naar het stadion tegen vvv terwijl het dan pas echt begint... zondag gewoon nog niet zo serieus nemen feyenoord is op elke positie beter (behalve rechtsback ) en stel dat je mee kan dat legt gozybyuk hem wel op de stip ;)

    Ik vind anders een fitte Assaidi ook beter dan Boëtius.

  • Avatar
    BartTB3 - 10 augustus 2017 om 08:20
    mcdummels zegt:

    Ik vind anders een fitte Assaidi ook beter dan Boëtius.

    daar hebben we a.s. zondag vrij weinig aan, Assaidi fit was 2 jaar terug?
    Let maar eens op Boetius zondag, die is fit :)

  • Avatar
    Enschede78 - 10 augustus 2017 om 10:25
    BartTB3 zegt:

    Maar volgens mij aardig wat uitwedstrijden of niet?

    heerlijk dat het dit weekend weer begint mijn voorspelling: zondag tijdens de wedstrijd en erna: de grootste paniek 3-0 op de kont en het kwam totaaaaaal onverwachts en we moeten snel afscheid nemen van hake en thesker anders gaan we degraderen hoor! en met die instelling gaan we vervolgens ook naar het stadion tegen vvv terwijl het dan pas echt begint... zondag gewoon nog niet zo serieus nemen feyenoord is op elke positie beter (behalve rechtsback ) en stel dat je mee kan dat legt gozybyuk hem wel op de stip ;)

    Feijenoord uit verlies je tegenwoordig 9 (10) keer.

    Geen probleem als er maar strijdt is.



    VVV thuis moet je winnen.

    Na 2 wedstrijden 3 punten, niets aan de hand.

Nieuwe media