PEC Zwolle weerspreekt interesse FC Twente: ''Niemand heeft zich gemeld''

09 augustus 2017 om 13:48 | Bron: Voetbal International PEC Zwolle weerspreekt interesse FC Twente: ''Niemand heeft zich gemeld''

FC Twente zou zich graag willen versterken met Kinsley Ehizibue, maar een transfer is nog niet op handen. Technisch directeur Gerard Nijkamp weet van niks.

"Niemand heeft zich bij ons gemeld", laat Nijkamp weten aan Voetbal International. FC Twente is nog op zoek naar aanvallende versterkingen en zou in Ehizibue de gewenste aanvaller zien. De 22-jarige vleugelaanvaller heeft nog een contract tot medio 2018 in Zwolle.

FC Twente greep eerder naast Zoltán Stieber. Voor de Hongaars international lag een driejarig contract klaar in Enschede, maar Stieber koos voor een verbintenis bij DC United in de Verenigde Staten.

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 9 augustus 2017 om 13:49

    Twente heeft zich dus wel gemeld.

  • Avatar
    Ward - 9 augustus 2017 om 13:50

    Denk niet dat hij beter is dan spelers die we nu hebben

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 9 augustus 2017 om 13:55

    Ehizibue, van Polen en eventueel nog Saymak erbij hebben alle 3 aflopend contract dus maak er een mooie prijs van of probeer ze te ruilen met Oosterwijk, vd Heyden en Trajkovski samen ofzo zijn alle 3 betere spelers dan we nu hebben en met meer ervaring

  • Avatar
    beerntjes - 9 augustus 2017 om 13:57
    Bryan Ruiz zegt:

    Twente heeft zich dus wel gemeld.

    Want?

  • Avatar
    twentefanhenk - 9 augustus 2017 om 14:18

    De enige Pec speler die ons iets heeft gebracht is Mokotjo ,de rest viel zwaar tegen!

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 9 augustus 2017 om 14:20
    twentefanhenk zegt:

    De enige Pec speler die ons iets heeft gebracht is Mokotjo ,de rest viel zwaar tegen!

    Je vergelijkt ze al snel met de spelers uit de gloriejaren Elia, Arnautovic, Stoch, Ruiz, Corona, Tadic tja dan valt alles tegen we zullen de komende jaren even moeten slikken

  • Avatar
    twentefanhenk - 9 augustus 2017 om 14:52
    FC Twente 1965 zegt:

    Je vergelijkt ze al snel met de spelers uit de gloriejaren Elia, Arnautovic, Stoch, Ruiz, Corona, Tadic tja dan valt alles tegen we zullen de komende jaren even moeten slikken

    Komen die allemaal van Pec?

  • Avatar
    mcdummels - 9 augustus 2017 om 14:55
    FC Twente 1965 zegt:

    Je vergelijkt ze al snel met de spelers uit de gloriejaren Elia, Arnautovic, Stoch, Ruiz, Corona, Tadic tja dan valt alles tegen we zullen de komende jaren even moeten slikken

    Laten we ze dan met Moktar en Bajrami gaan vergelijken ;)

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 9 augustus 2017 om 15:21
    twentefanhenk zegt:

    Komen die allemaal van Pec?

    Nee, slimmerik jij had het over spelers die wij in het verleden van PEC hadden gehaald en zei dat alleen Mokotjo iets heeft gebracht andere spelers van PEC dat zijn Mokhtar, Klich en Holla dus niet? Ik zei dat je zulke spelers niet met de spelers uit de glorietijd mag vergelijken want dan vallen alle spelers tegen.

  • Avatar
    twentefanhenk - 9 augustus 2017 om 16:51
    FC Twente 1965 zegt:

    Nee, slimmerik jij had het over spelers die wij in het verleden van PEC hadden gehaald en zei dat alleen Mokotjo iets heeft gebracht andere spelers van PEC dat zijn Mokhtar, Klich en Holla dus niet? Ik zei dat je zulke spelers niet met de spelers uit de glorietijd mag vergelijken want dan vallen alle spelers tegen.

    Ik bedoelde Lachman,Moktar betweter,en Klich hebben we van Kaiserslautern,beter lezen dus ,ik bedoelde dus spelers die rechtstreeks van Pec Zwolle hier op aan gekomen zijn,nu duidelijk?

  • Avatar
    -Enschede - 10 augustus 2017 om 20:36

    Nou. Nee bedankt.. 1 aardig seizoen gehad, meer niet.

Nieuwe media