Holla roemt FC Twente-fans: ''Sfeer was altijd indrukwekkend''

10 augustus 2017 om 10:08 | Bron: Awaydays Holla roemt FC Twente-fans: ''Sfeer was altijd indrukwekkend''

Danny Holla heeft het uitstekend naar zijn zin bij FC Twente. De middenvelder, die in de zomer transfervrij overkwam van PEC Zwolle, hoopt dat de supporters dit seizoen opnieuw als 'twaalfde man' kunnen fungeren. 

“Mijn eerste ervaringen met de Twente-supporters zijn goed, ze zijn zeker aanwezig geweest bij de oefenwedstrijden", vertelt hij op de website Awaydays. ''Het is ook heel mooi als je in het buitenland speelt bij Stranraer in Schotland en er komen zoveel supporters mee. Dat doet je altijd goed als er veel van het eigen publiek bij is. Ik hoorde van tevoren hoe de band was dus dat er supporters mee kwamen, maar uiteindelijk als je daar bent en je ziet dat, dan is dat mooi.”

Holla heeft, deels door de fans, gekozen voor een contract in Enschede. “Als een club zich meldt ga je kijken hoe de club is, waar ook de achterban bij hoort", legt hij uit. "Maar als je ziet hoeveel uitsupporters meegaan en hoe de sfeer is in het eigen stadion, dat zijn natuurlijk wel dingen die je meeneemt in je besluit. Ik heb vaker gespeeld in de Grolsch Veste voor de uitploeg en de sfeer was toen altijd wel indrukwekkend. Het lijkt me extra mooi om dit jaar voor de ‘goede kant’ te spelen", besluit Holla enthousiast. 

Overzicht

Reacties (134)

  • Avatar
    Enschede78 - 10 augustus 2017 om 10:22

    Was, inderdaad, tot het verraad.

  • Avatar
    RaymondL - 10 augustus 2017 om 10:32
    Enschede78 zegt:

    Was, inderdaad, tot het verraad.

    Ik ben benieuwd of sfeer is bij uitwedstrijden .

  • Avatar
    Enschede78 - 10 augustus 2017 om 10:38
    RaymondL zegt:

    Ik ben benieuwd of sfeer is bij uitwedstrijden .

    Uitwedstrijden meer dan thuis denk ik.

    Andere situatie is dat.

  • Avatar
    Ik - 10 augustus 2017 om 10:45

    Ikzeg. Laten wij hopen op ons eigen support ook al lees ik hier en daar verraad. Maar luister beste support verraad is het ergste om mee te maken geloof mij.maar nu de orde van de dag. Hoe gaan wij verder ons er bij neerleggen. Nee .kom op .nu laten zien dat het niet mogelijk is om ons Door verraad te doden. Maar nu wij support. Gooi overal de rotte appels er uit . En laat zien dat iedereen die van ons fc.Twente houdt er is en ook in de uitwedstrijden waren wij heer en meester. Dat zijn de supporters van ons fc.Twente. Ook voor de jeugd.

  • Avatar
    Ik - 10 augustus 2017 om 10:57
    zegt:

    Ikzeg. Kg. Ja ik heb het al in meerdere topic aan ge geven. Als wij maar achter onze club blijven staan.

  • Avatar
    RaymondL - 10 augustus 2017 om 11:06
    Enschede78 zegt:

    Uitwedstrijden meer dan thuis denk ik.

    Andere situatie is dat.

    Omdat er dan bijna geen supporters van Vak P zijn ??

  • Avatar
    De Tegenpartij - 10 augustus 2017 om 11:09
    RaymondL zegt:

    Omdat er dan bijna geen supporters van Vak P zijn ??

    Nog altijd de meeste kaarten bij uitwedstrijden worden via Vak-P verkocht.



    Sfeer gaat een stuk minder worden komend seizoen!! Bedank onze club daar maar voor!!

  • Avatar
    beerntjes - 10 augustus 2017 om 11:22
    De Tegenpartij zegt:

    Nog altijd de meeste kaarten bij uitwedstrijden worden via Vak-P verkocht.



    Sfeer gaat een stuk minder worden komend seizoen!! Bedank onze club daar maar voor!!

    Ik vraag me wel af wie jullie altijd steunden in het stadion? Het elftal of het bestuur? Als ik alles zo lees is het juiste antwoord: het bestuur. Het elftal lijdt er namelijk onder als jullie support wegvalt, niet het bestuur.

  • Avatar
    De Tegenpartij - 10 augustus 2017 om 11:24

    De club! Dat zijn de spelers, technische staf en directie! In goede en in slechte tijden, zouden de spelers nog is een voorbeeld aan kunnen nemen.



    Het gaat jullie op zeer korte termijn allemaal wel duidelijk worden en dan mogen jullie er allemaal wat van vinden. Maar er is een grens ruimschoots overschreden wat wij absoluut niet verwacht hadden. Tot hier en niet verder was geen eens een optie meer!

  • Avatar
    De Tegenpartij - 10 augustus 2017 om 11:30
    zegt:

    Dat eerlijkheid hoog in het vaandel zou staan. 26 jaar Vak-P stelt klaarblijkelijk niks voor. Dat is prima, maar dan is het ook klaar!



    Verdiep je is in de geschiedenis van Vak-P, dan begrijp je waar wij voor staan en waarom we al 26 jaar (onafhankelijk van iedereen) kunnen bestaan. Dat is echt uniek in Nederland want elke andere sv wordt op een of andere manier gesponsord door de club. Wij niet!

  • Avatar
    robaar26 - 10 augustus 2017 om 11:32
    De Tegenpartij zegt:

    Dat eerlijkheid hoog in het vaandel zou staan. 26 jaar Vak-P stelt klaarblijkelijk niks voor. Dat is prima, maar dan is het ook klaar!



    Verdiep je is in de geschiedenis van Vak-P, dan begrijp je waar wij voor staan en waarom we al 26 jaar (onafhankelijk van iedereen) kunnen bestaan. Dat is echt uniek in Nederland want elke andere sv wordt op een of andere manier gesponsord door de club. Wij niet!

    En nu word Vak P opgeheven? Dacht dat er op korte termijn iets naar buiten zou komen.

  • Avatar
    De Tegenpartij - 10 augustus 2017 om 11:33
    zegt:

    Jij hebt je oordeel al lang geveld omdat het jou geen ene reet interesseert en je alleen maar bang bent dat de \'fantastische\' sfeer gaat ontbreken. Jij hebt je op geen enkele manier geprobeerd te verdiepen in onze kant en alleen maar veroordeeld gereageerd. Ideale supporter voor de club, niet kritisch en lekker betalen. Als het straks mis gaat loopt jouw soort hier het hardst te schreeuwen.

  • Avatar
    De Tegenpartij - 10 augustus 2017 om 11:33
    robaar26 zegt:

    En nu word Vak P opgeheven? Dacht dat er op korte termijn iets naar buiten zou komen.

    Ben jij lid?

  • Avatar
    robaar26 - 10 augustus 2017 om 11:37
    De Tegenpartij zegt:

    Ben jij lid?

    Ik ben geen lid, maar wel pro vak p. Je zit hier toch op een forum waar de meeste geen lid zijn. En jij bent hier het aanspreekpunt dus vraag het netjes aan jou?

  • Avatar
    Enschede78 - 10 augustus 2017 om 11:39
    zegt:

    Wordt ook gedaan, Vak P sluit de rijen.



    Conclusies? Vul zelf maar in.

  • Avatar
    De Tegenpartij - 10 augustus 2017 om 11:40
    zegt:

    Ik wil daarin heel ver meegaan. Maar ieder mens / vereniging heeft zijn grens. Die is niet eens bereikt, maar men is er ver overheen gegaan.

    Dan ook de consequenties accepteren. Helaas voor de \'sfeerfans\'.

    En denk en vind er van wat je wilt, noem ons nep supporters, noem ons hoe je wilt maar dan vergeten jullie angstig snel waar we voor staan en waarom we er nog steeds zijn.

  • Avatar
    De Tegenpartij - 10 augustus 2017 om 11:41
    Enschede78 zegt:

    Wordt ook gedaan, Vak P sluit de rijen.



    Conclusies? Vul zelf maar in.

    Wij zijn ook enorm aangedaan door de steun die de selectie richting ons heeft uitgesproken.....samen ben je de club toch?

  • Avatar
    De Tegenpartij - 10 augustus 2017 om 11:42
    robaar26 zegt:

    Ik ben geen lid, maar wel pro vak p. Je zit hier toch op een forum waar de meeste geen lid zijn. En jij bent hier het aanspreekpunt dus vraag het netjes aan jou?

    Leden horen volgende week van ons, de rest later

  • Avatar
    Degeweldenaar - 10 augustus 2017 om 11:49
    zegt:

    Dan begrijp je er duidelijk geen REET van. Maar dat heb je wel vaker hier.

  • Avatar
    beerntjes - 10 augustus 2017 om 11:51
    De Tegenpartij zegt:

    Ik wil daarin heel ver meegaan. Maar ieder mens / vereniging heeft zijn grens. Die is niet eens bereikt, maar men is er ver overheen gegaan.

    Dan ook de consequenties accepteren. Helaas voor de \'sfeerfans\'.

    En denk en vind er van wat je wilt, noem ons nep supporters, noem ons hoe je wilt maar dan vergeten jullie angstig snel waar we voor staan en waarom we er nog steeds zijn.

    Vertel eens waar jullie dan nu voor staan en waarom jullie er nog steeds zijn. Ik begrijp het namelijk niet. Door zaken die door de directie zijn gedaan voelen jullie je zwaar beledigd en maken jullie geen sfeer meer. Jullie staan/ stonden daar juist bekend om. Worden jullie nu ineens \"normale\" supporters?

Nieuwe media