''Ik verwacht dat FC Twente nog wel wat aardige spelers huurt''

10 augustus 2017 om 15:56 | Bron: VP ''Ik verwacht dat FC Twente nog wel wat aardige spelers huurt''

Het Eredivisie-seizoen staat op het punt van beginnen en FC Twente gaat aankomend weekend op bezoek bij Feyenoord. Paul Audenaerd, verslaggever van VoetbalPrimeur, beseft dat de ploeg van trainer Rene Hake nog niet op volle oorlogssterkte is. 

"FC Twente heb ik in het linkerrijtje gezet, omdat ik verwacht dat er op het laatste moment nog wel wat aardige spelers worden gehuurd", legt hij uit. "Met de huidige selectie wordt het behelpen. De fans hoeven sowieso niet te dromen van de subtop", beseft Audenaerd.

Technisch directeur Jan van Halst gaf eerder deze week al aan dat de Tukkers zich graag nog willen versterken met een 'creatieve middenvelder en een vleugelaanvaller'. De komst van Ajax-aanvaller Vaclav Cerny lijkt echter niet haalbaar, terwijl Zoltan Stieber inmiddels heeft getekend bij DC United. 

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    Certissa - 10 augustus 2017 om 16:19

    Expetations? Is any player linked with Twente?

  • Avatar
    Conti - 10 augustus 2017 om 16:31

    Voorlopig met deze speler s zal een plaats rond de tiende a twaalfde plaats het hoogst haalbare zijn.
    We hopen dat van Halst ergens een paar goede speler s vind.

  • Avatar
    fctprater - 10 augustus 2017 om 16:50
    zegt:

    Dus plek 9 want 10 is al rechter rijtje, maar ik teken ervoor

  • Avatar
    Manolito - 10 augustus 2017 om 17:02
    zegt:

    Is dit nou een slechte troll of snap je daadwerkelijk niet dat \'aardig\' in deze context wat zegt over de kwaliteiten.

  • Avatar
    EvB64 - 10 augustus 2017 om 17:05
    zegt:

    Waar haal jij dit vandaan ? Ik heb wat kennissen in Amsterdam pfff ja erg hè ,en hij lijkt daar toch buiten de boot te vallen . Dit mede door het gerucht dat Ajax met 2 spelers bezig is waaronder zijn positie. Hoop dat we dan inderdaad een kans maken hem te huren .

  • Avatar
    -Enschede - 10 augustus 2017 om 21:22

    Twente blijft in dat cirkeltje zitten... Huren-speler vertrekt-nieuwe huurling. Zo kun je nooit een stevig team maken. Zoek transfervrije spelers voor de langere termijn.

  • Avatar
    rootje85 - 10 augustus 2017 om 21:37
    -Enschede zegt:

    Twente blijft in dat cirkeltje zitten... Huren-speler vertrekt-nieuwe huurling. Zo kun je nooit een stevig team maken. Zoek transfervrije spelers voor de langere termijn.

    Die zijn toch ook gehaald, maar over het algemeen kun je bij topclubs best wel goedkoop huren.

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 11 augustus 2017 om 00:51
    zegt:

    Helemaal mee eens, specifiek ook met het stukje over assaidi en vukic

Nieuwe media