''Ik verwacht dat FC Twente nog wel wat aardige spelers huurt''

10 augustus 2017 om 15:56 | Bron: VP ''Ik verwacht dat FC Twente nog wel wat aardige spelers huurt''

Het Eredivisie-seizoen staat op het punt van beginnen en FC Twente gaat aankomend weekend op bezoek bij Feyenoord. Paul Audenaerd, verslaggever van VoetbalPrimeur, beseft dat de ploeg van trainer Rene Hake nog niet op volle oorlogssterkte is. 

"FC Twente heb ik in het linkerrijtje gezet, omdat ik verwacht dat er op het laatste moment nog wel wat aardige spelers worden gehuurd", legt hij uit. "Met de huidige selectie wordt het behelpen. De fans hoeven sowieso niet te dromen van de subtop", beseft Audenaerd.

Technisch directeur Jan van Halst gaf eerder deze week al aan dat de Tukkers zich graag nog willen versterken met een 'creatieve middenvelder en een vleugelaanvaller'. De komst van Ajax-aanvaller Vaclav Cerny lijkt echter niet haalbaar, terwijl Zoltan Stieber inmiddels heeft getekend bij DC United. 

Overzicht

Reacties (16)

  • Avatar
    Certissa - 10 augustus 2017 om 16:19

    Expetations? Is any player linked with Twente?

  • Avatar
    Veste - 10 augustus 2017 om 16:20

    Raar artikel , eerst zegt ie ik heb twente in het linkerrijtje gezet maar daarna zegt ie ik verwacht geen subtop ....

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 10 augustus 2017 om 16:23
    Veste zegt:

    Raar artikel , eerst zegt ie ik heb twente in het linkerrijtje gezet maar daarna zegt ie ik verwacht geen subtop ....

    Suptop is plek 4 t/m 8 dus zal hij onderaan linker rijtje bedoelen.

    Ik teken ervoor!

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 10 augustus 2017 om 16:24

    Je kan die van ajax toch ook huren lijkt mij een win-win situatie voor alle partijen.

  • Avatar
    Conti - 10 augustus 2017 om 16:31

    Voorlopig met deze speler s zal een plaats rond de tiende a twaalfde plaats het hoogst haalbare zijn.
    We hopen dat van Halst ergens een paar goede speler s vind.

  • Avatar
    fctprater - 10 augustus 2017 om 16:50
    tukkerpride1970 zegt:

    Suptop is plek 4 t/m 8 dus zal hij onderaan linker rijtje bedoelen.

    Ik teken ervoor!

    Dus plek 9 want 10 is al rechter rijtje, maar ik teken ervoor

  • Avatar
    JohnDeere - 10 augustus 2017 om 16:56
    tukkerpride1970 zegt:

    Je kan die van ajax toch ook huren lijkt mij een win-win situatie voor alle partijen.

    Ze gaan die gast een kans geven bij ajax. Niet te huur dus.

  • Avatar
    kijkje - 10 augustus 2017 om 17:01

    Wat heb je nou alleen aan aardige spelers ze moeten kunnen voetballen, ik ben ook aardig

  • Avatar
    Manolito - 10 augustus 2017 om 17:02
    kijkje zegt:

    Wat heb je nou alleen aan aardige spelers ze moeten kunnen voetballen, ik ben ook aardig

    Is dit nou een slechte troll of snap je daadwerkelijk niet dat \'aardig\' in deze context wat zegt over de kwaliteiten.

  • Avatar
    EvB64 - 10 augustus 2017 om 17:05
    JohnDeere zegt:

    Ze gaan die gast een kans geven bij ajax. Niet te huur dus.

    Waar haal jij dit vandaan ? Ik heb wat kennissen in Amsterdam pfff ja erg hรจ ,en hij lijkt daar toch buiten de boot te vallen . Dit mede door het gerucht dat Ajax met 2 spelers bezig is waaronder zijn positie. Hoop dat we dan inderdaad een kans maken hem te huren .

  • Avatar
    Hengelo - 10 augustus 2017 om 17:50

    Zlatan Ibrahimovic?

  • Avatar
    kijkje - 10 augustus 2017 om 17:52
    Manolito zegt:

    Is dit nou een slechte troll of snap je daadwerkelijk niet dat \'aardig\' in deze context wat zegt over de kwaliteiten.

    Wauw

  • Avatar
    -Enschede - 10 augustus 2017 om 21:22

    Twente blijft in dat cirkeltje zitten... Huren-speler vertrekt-nieuwe huurling. Zo kun je nooit een stevig team maken. Zoek transfervrije spelers voor de langere termijn.

  • Avatar
    rootje85 - 10 augustus 2017 om 21:37
    -Enschede zegt:

    Twente blijft in dat cirkeltje zitten... Huren-speler vertrekt-nieuwe huurling. Zo kun je nooit een stevig team maken. Zoek transfervrije spelers voor de langere termijn.

    Die zijn toch ook gehaald, maar over het algemeen kun je bij topclubs best wel goedkoop huren.

  • Avatar
    Potje - 10 augustus 2017 om 23:12

    Wij hebben een van de makkelijkste competitie starten... dat zal het jonge team zelfvertrouwen geven ๐Ÿ‘ rond midden/onder linkerrijtje gaat hem denk ik worden. Vorig jaar zaten we in dezelfde situatie. Er gaan weer mensen opstaan, ik heb vertrouwen in Holla ( Holla gaat voornamelijk zorgen voor pre-assist en assists denk ik), Jensen (sterke loopacties wat kan leiden tot goal/assist), Brondeel (cruciale reddingen) en Gjorgjev of Boere (clubtopscorer 17/18). Ook geloof ik dat Vuckic een geweldige speler is die Twente naar een hoger niveau tilt, maar aangezien hij blessure gevoelig is, reken ik niet op zijn steun. Datzelfde geldt voor onze mocro Assaidi. Maar ook op de bank zit genoeg kwaliteit, Laukart bijvoorbeeld. Van Laukart heb ik vandaag een shirt gehaald, ik weet niks van hem alleen het kruising-schot tegen Espanyol. Toch heb ik het gevoel dat hij het dit jaar of volgend jaar gaat maken, dus ik zie Laukart prima spelen op de positie van Vuckic. Welgelieve Cerny huren voor als Assaidi uitvalt (!). Het enige wat we nog zoeken is een buitenspeler en creatieve aanvallende (liefst ervaren er ook bij) middenvelder! Wat mij betreft worden de buitenspeler dus Cerny en die middenvelder moet ik nog uitzoeken, iemand toevallig suggestie? Voorkeur gaat naar Nederlander of Belg, die de onze taal beheerst anders heb je niks aan die ervaring, ook hoop ik dat hij ik de aanval zou kunnen spelen. al met al een prima seizoen voor de boeg!
    Alsjeblieft ga namen noemen voor die suggestie ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 11 augustus 2017 om 00:51
    Potje zegt:

    Wij hebben een van de makkelijkste competitie starten... dat zal het jonge team zelfvertrouwen geven ๐Ÿ‘ rond midden/onder linkerrijtje gaat hem denk ik worden. Vorig jaar zaten we in dezelfde situatie. Er gaan weer mensen opstaan, ik heb vertrouwen in Holla ( Holla gaat voornamelijk zorgen voor pre-assist en assists denk ik), Jensen (sterke loopacties wat kan leiden tot goal/assist), Brondeel (cruciale reddingen) en Gjorgjev of Boere (clubtopscorer 17/18). Ook geloof ik dat Vuckic een geweldige speler is die Twente naar een hoger niveau tilt, maar aangezien hij blessure gevoelig is, reken ik niet op zijn steun. Datzelfde geldt voor onze mocro Assaidi. Maar ook op de bank zit genoeg kwaliteit, Laukart bijvoorbeeld. Van Laukart heb ik vandaag een shirt gehaald, ik weet niks van hem alleen het kruising-schot tegen Espanyol. Toch heb ik het gevoel dat hij het dit jaar of volgend jaar gaat maken, dus ik zie Laukart prima spelen op de positie van Vuckic. Welgelieve Cerny huren voor als Assaidi uitvalt (!). Het enige wat we nog zoeken is een buitenspeler en creatieve aanvallende (liefst ervaren er ook bij) middenvelder! Wat mij betreft worden de buitenspeler dus Cerny en die middenvelder moet ik nog uitzoeken, iemand toevallig suggestie? Voorkeur gaat naar Nederlander of Belg, die de onze taal beheerst anders heb je niks aan die ervaring, ook hoop ik dat hij ik de aanval zou kunnen spelen. al met al een prima seizoen voor de boeg!
    Alsjeblieft ga namen noemen voor die suggestie ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘

    Helemaal mee eens, specifiek ook met het stukje over assaidi en vukic

Nieuwe media