Kritiek op Van Halst: ''Dat kan ik dan weer niet begrijpen''

10 augustus 2017 om 17:01 | Bron: Twente Insite Kritiek op Van Halst: ''Dat kan ik dan weer niet begrijpen''

FC Twente heeft een matige voorbereiding achter de rug. De club uit Enschede wist alleen te winnen van GFC en Stranraer en sinds 8 juli werd er al niet meer gescoord. Oud-fysiotherapeut Wim Snellerberg blijft echter optimistisch. 

"FC Twente heeft nogal pech gehad, ook met de vele blessures", legt hij uit op de website Twente Insite. "Ik houd het erop dat er hard wordt getraind en dat betaalt zich op den duur wel uit. Maar we hebben dus een nieuwe Unal nodig. In Jan van Halst heb ik alle vertrouwen", benadrukt Snellenberg. 

"Hij heeft hopelijk met Buckley-Ricketts, Gjorgjev, Holla en Kvasina goede aankopen gedaan", vervolgt hij. "Ook Tom Boere komt heus wel aan het scoren. Maar dat Jari Oosterwijk een driejarig contract heeft gekregen, dat kan ik dan weer niet begrijpen", besluit Snellenberg met een kritische noot. 

Overzicht

Reacties (17)

  • Avatar
    Manolito - 10 augustus 2017 om 17:01

    Wat fijn om hier toch ook af en toe een degelijke mening over de huidige stand van zaken te lezen. En die verlenging van Jari, tjah, die heeft denk ik bijna niemand begrepen. Naar mijn mening te weinig potentie om een eredivisiewaardige speler te worden. Paar jaartjes go ahead zou voor hem nou goed zijn.

  • Avatar
    Winterkoning - 10 augustus 2017 om 17:24

    Heeft in de voorbereiding meer laten zien dan Boere

  • Avatar
    Ik - 10 augustus 2017 om 17:25

    Ikzeg. Mooie woorden. Ik hoop van harte dat het allemaal uit komt en ook voor jan. Maar het laatste daar heeft ie wel een punt. Misschien moet het nog komen met oosterwijk. Hmmmm we zullen moeten afwachten denk ik.en nu laat het spektakel maar beginnen. Ik blijf bij .boven in rechter rijtje .alles meer is mee genomen toch.en we spelen ook nog lang mee om de beker.

  • Avatar
    beerntjes - 10 augustus 2017 om 17:36
    zegt:

    Weer niet afgemeld op de gezamenlijke computer?

  • Avatar
    EvB64 - 10 augustus 2017 om 19:14
    zegt:

    Nou dan ben je echt een van de weinigen. Snap ook niet goed waar jij dat op baseert.

  • Avatar
    Huybrechts - 10 augustus 2017 om 19:20
    EvB64 zegt:

    Nou dan ben je echt een van de weinigen. Snap ook niet goed waar jij dat op baseert.

    Jari 6e spits bedoel je

  • Avatar
    BartTB3 - 10 augustus 2017 om 20:07

    lijkt net rtl boulevard... die man zegt allemal positieve dingen en hoe luid de kop?? negatief... jammer

  • Avatar
    Degeweldenaar - 10 augustus 2017 om 20:50
    BartTB3 zegt:

    lijkt net rtl boulevard... die man zegt allemal positieve dingen en hoe luid de kop?? negatief... jammer

    Sorry, Frank maar kun jij niet begrijpend lezen kerel🤣😂😂😂. Wat ik dan weer niet snap van de beste man dan is dat, als je kijkt naar de doelpunten staat onze vergruisde spits wel voor op Boere hoor🤔🤔🤔

  • Avatar
    twentefanhenk - 10 augustus 2017 om 22:04

    Denk je dat Jan van Halst niet graag een goed elftal neer wil zetten,als hij de financiële middelen tot z\'n beschikking had?ik vind dat Jan het prima doet,het is altijd gemakkelijk als je aan de zijlijn staat,om iemand af te zeiken!

  • Avatar
    Ik - 11 augustus 2017 om 00:26
    twentefanhenk zegt:

    Denk je dat Jan van Halst niet graag een goed elftal neer wil zetten,als hij de financiële middelen tot z\'n beschikking had?ik vind dat Jan het prima doet,het is altijd gemakkelijk als je aan de zijlijn staat,om iemand af te zeiken!

    Ikzeg. Ik kan het niet beter verwoorden. Klopt precies. Zo als u het brengt.

  • Avatar
    BAM - 11 augustus 2017 om 06:56

    Wie is snellenberg ? Popie jopie opmerking over Jari

  • Avatar
    Ket wiezel - 11 augustus 2017 om 09:06
    BAM zegt:

    Wie is snellenberg ? Popie jopie opmerking over Jari

    Wim Snellenberg is in de jaren 70 jarenlang de fysiotherapeut van onze FC geweest.....

  • Avatar
    BAM - 11 augustus 2017 om 09:33
    Ket wiezel zegt:

    Wim Snellenberg is in de jaren 70 jarenlang de fysiotherapeut van onze FC geweest.....

    Dank!

  • Avatar
    Ket wiezel - 11 augustus 2017 om 09:55
    BAM zegt:

    Dank!

    ;-)

  • Avatar
    DK874 - 12 augustus 2017 om 11:18
    twentefanhenk zegt:

    Denk je dat Jan van Halst niet graag een goed elftal neer wil zetten,als hij de financiële middelen tot z\'n beschikking had?ik vind dat Jan het prima doet,het is altijd gemakkelijk als je aan de zijlijn staat,om iemand af te zeiken!

    Pffffff

  • Avatar
    DK874 - 12 augustus 2017 om 11:19
    EvB64 zegt:

    Nou dan ben je echt een van de weinigen. Snap ook niet goed waar jij dat op baseert.

    +1

  • Avatar
    Dutch - 12 augustus 2017 om 11:57
    zegt:

    Die spelers van het tweede en bankzitter van het eerste zijn gehaald voor volgend jaar en om in de toekomst te verkopen. Wil je weer 4 basisspelers huren met daarachter niks? Dan heb je volgend jaar weer hetzelfde probleem als nu. Hij heeft nu de achtergrond neergezet en gaat nu toppers huren die die tegen het eerste aanzitten bij grote clubs. Die krijg je nu nog niet. Vergeleken met vorig jaar lopen we ver voor. Verder weet jij de in en out van de onderhandelingen niet. Mokotjo is al 3 jaar (zoek maar eens na)bezig met deze transfer en geen andere club heeft zich in de tussentijd gemeld. Je kan nu dus nog iets voor hem vangen + een munsterman salaris besparen en dat weet de aankopende partij ook met 0 concurrentie in 3 jaar. Klich is gratis opgehaald dus iedere euro is winst. Verder weet jij niet de afspraken met klich. Misschien was dit wel de insteek van klich . Een opstapje.

    Oosterwijk is mij ook een raadsel. Vooral de lengte van het contract.
    Vind wel dat Utrecht het bijvoorbeeld beter doet dan ons dus pleit jan niet vrij maar het is zeker geen drama.

Nieuwe media