Van Bronckhorst hoopvol: ''Ik verwacht dat ze allebei inzetbaar zijn''

10 augustus 2017 om 18:18 | Bron: Van Bronckhorst hoopvol: ''Ik verwacht dat ze allebei inzetbaar zijn''

Feyenoord is deze week begonnen met de voorbereiding op de competitiestart tegen FC Twente. Trainer Giovanni van Bronckhorst kon echter niet met een volledige fitte groep werken. Brad Jones en Ridgeciano Haps trainden dinsdag en woensdag binnen.

"Qua fitheid gaat het goed, maar qua blessures wat minder", vertelt Van Bronckhorst in gesprek met Feyenoord TV. De oefenmeester durft nog niet te garanderen dat het duo zondag inzetbaar is. "Ze zijn natuurlijk niet voor niets binnen gebleven", legt de oefenmeester uit. 

Toch maakt Van Bronckhorst zich weinig zorgen. "Brad had dinsdag nog geen last, maar hij stapte 's ochtends zijn auto uit en kreeg wat last van zijn rug. De afgelopen dagen hebben we hem binnen gelaten om hem te behandelen en de verwachting is dat hij zondag kan keepen. Ridgeciano eigenlijk hetzelfde, meer uit voorzorg. Dus ik verwacht dat ze allebei inzetbaar kunnen zijn", aldus de oefenmeester. Feyenoord is vandaag vrij en traint vrijdag en zaterdag besloten.

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    nfear - 10 augustus 2017 om 19:46

    Zou wel 6-0 voor feyenoord worden met dit belabberde team die geen kansen creƫert.

  • Avatar
    twentefanhenk - 10 augustus 2017 om 20:56

    Haps is een vervelende speler,met steeds een vallende ziekte,bah

  • Avatar
    Potje - 10 augustus 2017 om 21:03
    nfear zegt:

    Zou wel 6-0 voor feyenoord worden met dit belabberde team die geen kansen creƫert.

    De verdediging staat dus geen 6-0...Als we geen kansen creƫren betekent dat niet dat we slecht staan

  • Avatar
    twente199 - 10 augustus 2017 om 21:19
    Potje zegt:

    De verdediging staat dus geen 6-0...Als we geen kansen creƫren betekent dat niet dat we slecht staan

    snap wat je bedoelt, maar als je aanvallend de tegenstander niet aan het werk kan zetten dan word de druk op de verdediging groter. Wil niet zeggen dat het 6-0 word, maar zoals gezegd zonder kracht voorin krijgt feyenoord meer tijd en ruimte om aan te vallen.

  • Avatar
    Ik - 11 augustus 2017 om 00:23
    nfear zegt:

    Zou wel 6-0 voor feyenoord worden met dit belabberde team die geen kansen creƫert.

    Ikzeg. Sorry hoor maar de bal rold nog niet. En u bent nu al echt negatief naar ons fctwente toe.zo als u nu praat. Kunnen wij beter thuis blijven. Ikzeg. Natuurlijk is het moeilijk maar kansen zullen er voor ons ook komen. En ik heb vertrouwen. In ons fctwente. Jammer dat u dat niet heeft.

  • Avatar
    nochange - 11 augustus 2017 om 01:46
    nfear zegt:

    Zou wel 6-0 voor feyenoord worden met dit belabberde team die geen kansen creƫert.

    Maak er meteen 10-0 van! Onze aanval presteert nog niet geweldig maar de verdediging is niet heel slecht, ook niet top maar 6-0 is heel erg. Misschien dat het zondag aanvallend ineens wel lukt. Ik vind het alleen jammer dat v/d Lely niet de voorkeur krijgt, hij brengt verdedigend meer dan Trajkovski. Al snap ik de reden op zich wel. We gaan het zien zondag. Als de verdediging goed staat wordt het geen afslachting.

  • Avatar
    Koog - 11 augustus 2017 om 08:46

    Gio-pannetje steld jones niet op, als die een blessure heeft doet hij rustig aan. Want dan heeft hij dadelijk 2 keepers eruit liggen. Haps idem en als hij al speelt dan is dat met de handrem erop, dus in beide gevallen is dit zeer gunstig voor ons. En mensen die denken dat ut 10-0 wordt, vorig jaar wird het 2-0 en bijna 2-1 door Yeboah. Toen stonden we zonder Unal er ook slecht voor.

    Wij gaan verrassen zondag let Maar op!!!
    Lekker op zijn Deutsch auf die Konter zu schlagen!!

  • Avatar
    Ket wiezel - 11 augustus 2017 om 09:16

    Hoe langer onze verdediging stand houdt des te beter natuurlijk en toch hopen op een paar gevaarlijke speldenprikken,waardoor onze jongens in een stuntje kunnen en blijven geloven. Krijg wel de indruk dat als Feijenoord snel scoort de zaak bekeken is en het zo naar 4-0 kan uitlopen.

Nieuwe media