''Het is hopen dat daar een nieuwe Ünal bij zit, maar dat verwacht ik niet''

12 augustus 2017 om 09:10 | Bron: TC Tubantia ''Het is hopen dat daar een nieuwe Ünal bij zit, maar dat verwacht ik niet''

FC Twente eindigde afgelopen seizoen op een knappe zevende plek in de Eredivisie, terwijl er in eerste instantie gevreesd werd voor degradatievoetbal. Ook dit seizoen is er veel onduidelijk over de kwaliteiten van de Enschedeërs. Ryan Snelders heeft er een hard hoofd in.

"Ik hoop dat het seizoen hetzelfde verloopt als afgelopen seizoen", zegt de aanvoerder van Quick'20 in gesprek met TC Tubantia. "Ik ben er alleen bang voor dat het lastig gaat worden om die prestatie opnieuw neer te zetten."

FC Twente wist zich deze zomer wel te versterken met onder meer Tom Boere, Alexander Laukart en Haris Vuckic, maar zag ook de nodige spelers vertrekken. "Er is wel weer een aantal jongens bijgekomen en het is hopen dat daar een nieuwe Ünal bij zit, maar dat verwacht ik niet", voorspelt Snelders. "Twente moet er in zien te blijven en alles daar boven is mooi meegenomen."

Overzicht

Reacties (14)

  • Avatar
    beerntjes - 12 augustus 2017 om 09:30

    We hebben de aanvoerder van de F1 van de plaatselijke voetbalvereniging nog niet gehad voor een commentaar.

  • Avatar
    raaer - 12 augustus 2017 om 09:34
    beerntjes zegt:

    We hebben de aanvoerder van de F1 van de plaatselijke voetbalvereniging nog niet gehad voor een commentaar.

    Wat is dit toch allemaal voor onzin.

    Idd laten we alle aanvoerders van de amateurs hier op laten reageren.

    Of de aanvoerder van het 16e elftal van Quick 20. Pffff.

  • Avatar
    Pol! - 12 augustus 2017 om 09:41
    raaer zegt:

    Wat is dit toch allemaal voor onzin.

    Idd laten we alle aanvoerders van de amateurs hier op laten reageren.

    Of de aanvoerder van het 16e elftal van Quick 20. Pffff.

    Idd. Waarom alleen de aanvoerders? De linksback en de vaste grensrechter ( mits thuis en mooi weer) hebben waarschijnlijk ook een mening hierover! :)

  • Avatar
    Ik - 12 augustus 2017 om 09:54

    Ikzeg. Waarom heeft iedereen nu commentaar op deze jongen. Hij zit natuurlijk op voetbal en heeft er net als iedereen een beetje kijk op. Dat is een punt. Maar natuurlijk moet het echte werk nog beginnen voor ons.en dat is zondag. De bal zal rollen. Helaas eerst uit.gelukkig zijn er weer veel support van onze fc.Twente aanwezig. Iedereen heeft een mening ook deze jonge man. In mijn ogen zit ie er op ditmoment eerlijk gezegd niet ver naast. Ik schat ons fc.Twente. Natuurlijk iets hoger in.enzo met mij meer als 30.000 support. Daar is niets mis mee. En allemaal hopen wij dat ons cluppie in de eredivisie blijft. En het liefst elk jaar zo hoog mogelijk eindigt. Zo dus het zijn allemaal support van ons fc.Twente. laten wij gezellig doorgaa n.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 12 augustus 2017 om 10:16
    beerntjes zegt:

    We hebben de aanvoerder van de F1 van de plaatselijke voetbalvereniging nog niet gehad voor een commentaar.

    Wat een gelul Beernt. Wij hebben ook uiteenlopende meningen....toch? Hij spreekt gewoon een gevoel van vrees en hoop uit.....niets meer....

  • Avatar
    Ket wiezel - 12 augustus 2017 om 10:28
    beerntjes zegt:

    We hebben de aanvoerder van de F1 van de plaatselijke voetbalvereniging nog niet gehad voor een commentaar.

    Helemaal mee eens. Wat een gezwam. De algehele opinie is toch wel bekend hoe we ervoor staan? In mijn ogen volstrekt overbodige info.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 12 augustus 2017 om 10:28
    FCTukkerclan zegt:

    Wat een gelul Beernt. Wij hebben ook uiteenlopende meningen....toch? Hij spreekt gewoon een gevoel van vrees en hoop uit.....niets meer....

    Hahahahaha TC het kleinste beetje kritiek en de meeste stuiteren alle kanten op ook al zit er gewoon een grote KERN van waarheid in.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 12 augustus 2017 om 10:36
    Degeweldenaar zegt:

    Hahahahaha TC het kleinste beetje kritiek en de meeste stuiteren alle kanten op ook al zit er gewoon een grote KERN van waarheid in.

    Ja natuurlijk Geweldenaar, maar sommigen willen dat maar niet onder ogen zien....of zij durven het niet onder ogen te zien. Het is ook niet gemakkelijk om 'nachtmerries' mee te maken terwijl je gewoon wakker bent. ;)

  • Avatar
    rootje85 - 12 augustus 2017 om 10:59
    FCTukkerclan zegt:

    Ja natuurlijk Geweldenaar, maar sommigen willen dat maar niet onder ogen zien....of zij durven het niet onder ogen te zien. Het is ook niet gemakkelijk om 'nachtmerries' mee te maken terwijl je gewoon wakker bent. ;)

    Er word hier nergens gezegd dat wat hij zegt niet klopt. Er word hier gereageerd op het feit dat iedereen maar gevraagd word alsof ze allemaal johan cruijff zijn met super veel voetbal inzicht

  • Avatar
    FCTukkerclan - 12 augustus 2017 om 11:09
    rootje85 zegt:

    Er word hier nergens gezegd dat wat hij zegt niet klopt. Er word hier gereageerd op het feit dat iedereen maar gevraagd word alsof ze allemaal johan cruijff zijn met super veel voetbal inzicht

    Je zegt het goed rootje....voetbal-inzicht, maar wel een persoonlijk inzicht, net zoals wij die hebben en ventileren. ;)

  • Avatar
    rootje85 - 12 augustus 2017 om 11:18
    FCTukkerclan zegt:

    Je zegt het goed rootje....voetbal-inzicht, maar wel een persoonlijk inzicht, net zoals wij die hebben en ventileren. ;)

    Komt er morgen ook een interview met BAM of EvB64 hier dan ? Nee vast niet. Hoef niet van 17 miljoen mensen hun mening over twente te lezen in een interview. Mensen als van staa, bleuming of wie dan ook uit de professionele voetbalkringen kan ik inkomen, Maar verder is het gewoon opvulling.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 12 augustus 2017 om 11:57
    rootje85 zegt:

    Komt er morgen ook een interview met BAM of EvB64 hier dan ? Nee vast niet. Hoef niet van 17 miljoen mensen hun mening over twente te lezen in een interview. Mensen als van staa, bleuming of wie dan ook uit de professionele voetbalkringen kan ik inkomen, Maar verder is het gewoon opvulling.

    BAM is niet objectief...doe die dus maar niet. Ik ben ervoor om Beernt een eigen topic te geven aan de hand van een afgenomen interview. :)

  • Avatar
    rootje85 - 12 augustus 2017 om 12:07
    FCTukkerclan zegt:

    BAM is niet objectief...doe die dus maar niet. Ik ben ervoor om Beernt een eigen topic te geven aan de hand van een afgenomen interview. :)

    wie weet of die mensen die ze nu interviewen wel objectief zijn dan ?

  • Avatar
    fct1972 - 12 augustus 2017 om 12:14
    beerntjes zegt:

    We hebben de aanvoerder van de F1 van de plaatselijke voetbalvereniging nog niet gehad voor een commentaar.

    Hahahaha 😂😂😂

Nieuwe media