'Dubbel' gevoel bij Wisgerhof: ''Heb het met Munsterman altijd goed gehad''

11 augustus 2017 om 11:23 | Bron: TC Tubantia 'Dubbel' gevoel bij Wisgerhof: ''Heb het met Munsterman altijd goed gehad''

Peter Wisgerhof kijkt met een goed gevoel terug op zijn tijd bij FC Twente. De oud-verdediger speelde tussen 2009 en 2014 in Enschede en pakte maar liefst vier prijzen (kampioenschap, beker en twee keer de Johan Cruijff Schaal) bij FC Twente. De mindere periode van de Tukkers raakte hem.

"Voor mij was het heel dubbel", vertelt Wisgerhof in gesprek met TC Tubantia. "Ik heb er zo'n goede tijd gehad. Ik heb het met Joop Munsterman ook altijd goed gehad. Ik weet hoeveel hij voor de club heeft gedaan. Daarom is het voor mij lastig, want ik heb niet overal kijk op. Ik ben een paar keer terug geweest en dan kom je in een warm bad terecht. Het blijft een fantastische club. Met een prachtig stadion en een geweldige aanhang."

Sportief is FC Twente afgegleden en Wisgerhof verwacht dat de Enschedeërs een moeizaam seizoen tegemoet gaan. "Vorig seizoen dacht ik vooraf; zij gaan het heel lastig krijgen", geeft hij toe. "Maar dan staan er een paar huurlingen op en draai je een goed seizoen. Dat is nu heel lastig in te schatten. Ik verwacht dat Twente het moeilijker gaat krijgen. Ze hebben er nu ook weer een aantal huurlingen bij en je weet nooit hoe zij het gaan doen."

Overzicht

Reacties (48)

  • Avatar
    Ik - 11 augustus 2017 om 12:32

    Ikzeg. Ja Peter u heeft het helaas ook niet zien aan komen of gemerkt. Wat er eigenlijk misschien al iets meer aan de hand was dan een goede organisatie. Maar we zitten nu met de puinhoop van de organisatie van toen. Maar wij fctwente. Zullen er alles aan doen om zo goed mogelijk terug te komen. En hopelijk iets sneller dan verwacht. Ik denk vaak terug. Aan de tijd van toen. En dan denk ik . Hoe is het mogelijk om zoveel mensen de boom in te jagen. Niemand ook ik niet heeft dit eland verwacht. Ik heb wel is gedacht waar komt dat geld toch allemaal weg om dit voor elkaar te krijgen. Maar joop heeft ons goed weten te manipuleren. En kijk waar we nu zitten. Op sterven na dood. Met veel Hulp van iedereen bestaat gewoon fc.Twente nog.zonder al deze mensen hadden wij geen fctwente meer .daar schaam ik mij als support heel erg voor. Ze zeggen tegen mij man man niet meer achterom kijken maar voor uit natuurlijk moet je niet meer achterom kijken. Maar kan wel janken Hoe het ons fctwente is geraakt.

  • Avatar
    Enschede78 - 11 augustus 2017 om 12:55

    Nogmaals bedankt Joop voor de prachtige jaren, zonder jou zou dat nooit gelukt zijn.



    En al die mensen die je nu een mes in de rug steken fuck hun allemaal!

  • Avatar
    rootje85 - 11 augustus 2017 om 13:07
    Ik zegt:

    Ikzeg. Ja Peter u heeft het helaas ook niet zien aan komen of gemerkt. Wat er eigenlijk misschien al iets meer aan de hand was dan een goede organisatie. Maar we zitten nu met de puinhoop van de organisatie van toen. Maar wij fctwente. Zullen er alles aan doen om zo goed mogelijk terug te komen. En hopelijk iets sneller dan verwacht. Ik denk vaak terug. Aan de tijd van toen. En dan denk ik . Hoe is het mogelijk om zoveel mensen de boom in te jagen. Niemand ook ik niet heeft dit eland verwacht. Ik heb wel is gedacht waar komt dat geld toch allemaal weg om dit voor elkaar te krijgen. Maar joop heeft ons goed weten te manipuleren. En kijk waar we nu zitten. Op sterven na dood. Met veel Hulp van iedereen bestaat gewoon fc.Twente nog.zonder al deze mensen hadden wij geen fctwente meer .daar schaam ik mij als support heel erg voor. Ze zeggen tegen mij man man niet meer achterom kijken maar voor uit natuurlijk moet je niet meer achterom kijken. Maar kan wel janken Hoe het ons fctwente is geraakt.

    Ach we zullen onze voordelen nog wel krijgen van de fundering van Joop. Ja hij wou te snel, maar we hebben het stadion nog steeds. Nu weer werken aan een voetbal bedrijf wat er bij past.

  • Avatar
    Ik - 11 augustus 2017 om 13:17
    Enschede78 zegt:

    Nogmaals bedankt Joop voor de prachtige jaren, zonder jou zou dat nooit gelukt zijn.



    En al die mensen die je nu een mes in de rug steken fuck hun allemaal!

    Ikzeg. ENSCHEDE 78. Weet u eigenlijk wel waar u het overheeft.

  • Avatar
    Enschede78 - 11 augustus 2017 om 13:20
    Ik zegt:

    Ikzeg. ENSCHEDE 78. Weet u eigenlijk wel waar u het overheeft.

    Ikzeg. Ik wel, weet \"Ik\" het zelf wel?

  • Avatar
    Simon Phoenix - 11 augustus 2017 om 14:59
    Ik zegt:

    Ikzeg. Ja Peter u heeft het helaas ook niet zien aan komen of gemerkt. Wat er eigenlijk misschien al iets meer aan de hand was dan een goede organisatie. Maar we zitten nu met de puinhoop van de organisatie van toen. Maar wij fctwente. Zullen er alles aan doen om zo goed mogelijk terug te komen. En hopelijk iets sneller dan verwacht. Ik denk vaak terug. Aan de tijd van toen. En dan denk ik . Hoe is het mogelijk om zoveel mensen de boom in te jagen. Niemand ook ik niet heeft dit eland verwacht. Ik heb wel is gedacht waar komt dat geld toch allemaal weg om dit voor elkaar te krijgen. Maar joop heeft ons goed weten te manipuleren. En kijk waar we nu zitten. Op sterven na dood. Met veel Hulp van iedereen bestaat gewoon fc.Twente nog.zonder al deze mensen hadden wij geen fctwente meer .daar schaam ik mij als support heel erg voor. Ze zeggen tegen mij man man niet meer achterom kijken maar voor uit natuurlijk moet je niet meer achterom kijken. Maar kan wel janken Hoe het ons fctwente is geraakt.

    Ik vind dit wel heel negatief hoor! Ik kan je ook niet helemaal volgen in wat je verteld....."zonder de hulp van anderen hadden wij geen FC Twente meer en daar schaam ik me voor". Dat is toch onzin? Weet je wie een van die helpers is op dit moment? dat is Joop!!!

  • Avatar
    annalyst - 11 augustus 2017 om 15:02
    Simon Phoenix zegt:

    Ik vind dit wel heel negatief hoor! Ik kan je ook niet helemaal volgen in wat je verteld....."zonder de hulp van anderen hadden wij geen FC Twente meer en daar schaam ik me voor". Dat is toch onzin? Weet je wie een van die helpers is op dit moment? dat is Joop!!!

    Is dat zo ????? Verklaar je nader !!!

  • Avatar
    ANS - 11 augustus 2017 om 15:04
    Simon Phoenix zegt:

    Ik vind dit wel heel negatief hoor! Ik kan je ook niet helemaal volgen in wat je verteld....."zonder de hulp van anderen hadden wij geen FC Twente meer en daar schaam ik me voor". Dat is toch onzin? Weet je wie een van die helpers is op dit moment? dat is Joop!!!

    Joop helpt ? Waarmee dan?

  • Avatar
    Simon Phoenix - 11 augustus 2017 om 15:10
    annalyst zegt:

    Is dat zo ????? Verklaar je nader !!!

    o.a. door de inkomsten van zijn boek te schenken!

  • Avatar
    Simon Phoenix - 11 augustus 2017 om 15:11
    ANS zegt:

    Joop helpt ? Waarmee dan?

    zie antwoord aan de anallyst!

  • Avatar
    jeff - 11 augustus 2017 om 15:15
    Simon Phoenix zegt:

    o.a. door de inkomsten van zijn boek te schenken!

    Munsterman schenkt zijn volledige opbrengst van dit boek aan een nader te bepalen goed doel in de regio Twente. www.voetbalinside.nl

    Dus NIET aan FC TWENTE.

  • Avatar
    annalyst - 11 augustus 2017 om 15:15
    Simon Phoenix zegt:

    o.a. door de inkomsten van zijn boek te schenken!

    Heb je het boek gelezen ? Wat zegt Joop hierover in het voorwoord ?

  • Avatar
    Simon Phoenix - 11 augustus 2017 om 15:17
    annalyst zegt:

    Heb je het boek gelezen ? Wat zegt Joop hierover in het voorwoord ?

    Ja ik heb het gelezen. Mooi boek! echt prachtige verhalen, hij wist de spelers tenminste nog voor een fatsoenlijke marktconforme prijs te verkopen... en uiteindelijk kon hij er niet veel aan doen dat het slechter ging met Twente

  • Avatar
    Simon Phoenix - 11 augustus 2017 om 15:18
    jeff zegt:

    Munsterman schenkt zijn volledige opbrengst van dit boek aan een nader te bepalen goed doel in de regio Twente. www.voetbalinside.nl

    Dus NIET aan FC TWENTE.

    Hij wil het aan FC Twente geven, maar FC Twente wil het niet hebben!

  • Avatar
    proudtobetukker - 11 augustus 2017 om 15:19

    Joop wilde de opbrengsten van het boek aan Twente schenken maar Twente heeft dit geweigerd. Daarnaast heeft Joop tonnen aan Twente kwijtgescholden op zijn leningen. Als je Joop zijn boek leest dan lees je ook dat Joop al precies dezelfde bezuinigingsplannen klaar had liggen. Echter, bezuinigen is 1, maar als je voldoende omzet haalt hoef je ook minder te bezuinigen. Onder Joop werden omzetten gehaald van rond de 45 miljoen euro. Dit is ver teruggezakt als gevolg van het huidige beleid en dat er te weinig vooruit wordt gekeken. Dankzij het beleid van Joop lag de omzet veel hoger

  • Avatar
    jeff - 11 augustus 2017 om 15:20
    Simon Phoenix zegt:

    Hij wil het aan FC Twente geven, maar FC Twente wil het niet hebben!

    Tja als iemand je voor tientallen miljoenen bijna de das omdoet, zit je echt niet te wachten op een fooi.

  • Avatar
    ANS - 11 augustus 2017 om 15:24
    proudtobetukker zegt:

    Joop wilde de opbrengsten van het boek aan Twente schenken maar Twente heeft dit geweigerd. Daarnaast heeft Joop tonnen aan Twente kwijtgescholden op zijn leningen. Als je Joop zijn boek leest dan lees je ook dat Joop al precies dezelfde bezuinigingsplannen klaar had liggen. Echter, bezuinigen is 1, maar als je voldoende omzet haalt hoef je ook minder te bezuinigen. Onder Joop werden omzetten gehaald van rond de 45 miljoen euro. Dit is ver teruggezakt als gevolg van het huidige beleid en dat er te weinig vooruit wordt gekeken. Dankzij het beleid van Joop lag de omzet veel hoger

    Je bent ver weg van de realiteit.

  • Avatar
    Simon Phoenix - 11 augustus 2017 om 15:27
    jeff zegt:

    Tja als iemand je voor tientallen miljoenen bijna de das omdoet, zit je echt niet te wachten op een fooi.

    Wat noem jij een fooi? lees de reactie van proudtobetukker. Hij heeft tonnen kwijtgescholden, zo niet miljoenen en heeft voor FC Twente in het verleden ook de nodige miljoenen in het laatje gebracht!

  • Avatar
    rootje85 - 11 augustus 2017 om 15:28
    proudtobetukker zegt:

    Joop wilde de opbrengsten van het boek aan Twente schenken maar Twente heeft dit geweigerd. Daarnaast heeft Joop tonnen aan Twente kwijtgescholden op zijn leningen. Als je Joop zijn boek leest dan lees je ook dat Joop al precies dezelfde bezuinigingsplannen klaar had liggen. Echter, bezuinigen is 1, maar als je voldoende omzet haalt hoef je ook minder te bezuinigen. Onder Joop werden omzetten gehaald van rond de 45 miljoen euro. Dit is ver teruggezakt als gevolg van het huidige beleid en dat er te weinig vooruit wordt gekeken. Dankzij het beleid van Joop lag de omzet veel hoger

    Als Joop zo\'n goede omzet had gehad was die nooooooit in de problemen gekomen. Juist de omzet stagneerde en daardoor kon Joop zijn grootheidswaanzin niet meer verdoezelen.

  • Avatar
    rootje85 - 11 augustus 2017 om 15:30
    jeff zegt:

    Tja als iemand je voor tientallen miljoenen bijna de das omdoet, zit je echt niet te wachten op een fooi.

    Voor die 10 tallen miljoenen gaan wij tegenwoordig ook naar de Grolsch veste en niet naar het arke stadion. Snap dat zo\\\'n schuld giga is maar een hypotheek loopt nou 1maal over langere periode en zal nog tijden 10tallen miljoenen zijn

Nieuwe media