Ajax wil Cerny niet kwijt aan FC Twente: ''Hij is goed bezig''

11 augustus 2017 om 14:22 | Bron: Voetbal International Ajax wil Cerny niet kwijt aan FC Twente: ''Hij is goed bezig''

FC Twente hoeft niet te rekenen op de komst van Vaclav Cerny. Trainer René Hake gaf aan de aanvaller van Ajax een 'interessante' speler te vinden, maar Cerny lijkt in Amsterdam te blijven.

Ajax-trainer Marcel Keizer heeft de Tsjech opgenomen in de wedstrijdselectie voor de competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo. Als het aan de oefenmeester ligt, komt Cerny niet in aanmerking voor een verhuur. "Hij is goed bezig", tekende Voetbal International op uit de mond van de oefenmeester.

FC Twente is nog op zoek naar een vleugelaanvaller en de naam van Cerny zingt al lange tijd rond in Enschede. David Neres en Justin Kluivert staan boven Cerny in de pikorde, maar toch wil Keizer hem graag in Amsterdam houden.

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 11 augustus 2017 om 14:30

    Dan maar Menig en/of Muric van Ajax huren

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 11 augustus 2017 om 14:32

    ROBERT MURIC huren met optie tot koop!!

  • Avatar
    Niklas - 11 augustus 2017 om 14:32
    FC Twente 1965 zegt:

    Dan maar Menig en/of Muric van Ajax huren

    Precies wat ik dacht. Liever Menig dan Muric trouwens, in verband met ervaring in de eredivisie. Voor zover dat ervaring te noemen is..

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 11 augustus 2017 om 14:36

    Muric en Kvasina twee spelers die elkaar kunnen vinden in dezelfde taal en beide Kroatische achtergrond. Niet geheel onbelangrijk.

  • Avatar
    mcdummels - 11 augustus 2017 om 15:02
    FC Twente 1965 zegt:

    Dan maar Menig en/of Muric van Ajax huren

    Doe maar niet, zijn slechte spelers.

  • Avatar
    Winterkoning - 11 augustus 2017 om 15:17
    mcdummels zegt:

    Doe maar niet, zijn slechte spelers.

    idd hoezo moeten we opeens kosten wat het kost Ajax spelers huren nu Cerny niet door gaat?

  • Avatar
    Niklas - 11 augustus 2017 om 15:20
    Winterkoning zegt:

    idd hoezo moeten we opeens kosten wat het kost Ajax spelers huren nu Cerny niet door gaat?

    Misschien omdat talenten van Ajax iets hoger staan aangeschreven dan spelers die een paar leuke acties in de Jupiler League hebben gemaakt?

  • Avatar
    mcdummels - 11 augustus 2017 om 15:23
    Niklas zegt:

    Misschien omdat talenten van Ajax iets hoger staan aangeschreven dan spelers die een paar leuke acties in de Jupiler League hebben gemaakt?

    Ik heb liever hardwerkende spelers uit de jupiler league dan arrogante ajax-talentjes die denken dat ze het voetbal uitgevonden hebben.

  • Avatar
    rootje85 - 11 augustus 2017 om 15:24
    Niklas zegt:

    Misschien omdat talenten van Ajax iets hoger staan aangeschreven dan spelers die een paar leuke acties in de Jupiler League hebben gemaakt?

    Als dat zo was had Ajax ze niet verhuurt. De spelers die door Ajax verhuurd worden zijn de spelers waarvan ze verwachten dat ze net het niet redden. Jong Ajax speelt gewoon Jupiler legeau vorig jaar. En dat is toch beter als verhuur. Als ze in je eigen 2de lopen kun je bij blessure er alsnog een beroep op doen.

  • Avatar
    BartTB3 - 11 augustus 2017 om 15:27

    Dan zou ik voor die Muric gaan

  • Avatar
    BartTB3 - 11 augustus 2017 om 15:28
    mcdummels zegt:

    Ik heb liever hardwerkende spelers uit de jupiler league dan arrogante ajax-talentjes die denken dat ze het voetbal uitgevonden hebben.

    Deze Cerny heeft zich niet te goed gevoeld om er een heleboel in te schieten vorig seizoen in de jawel Jupiler league :) misschien is het iets van jou persoonlijk die gedachte?

  • Avatar
    BartTB3 - 11 augustus 2017 om 15:28
    FC Twente 1965 zegt:

    Dan maar Menig en/of Muric van Ajax huren

    goede opties!

  • Avatar
    Dutch - 11 augustus 2017 om 16:03

    Maher gewoon proberen. Dan maar 1 speler Inplaats van 2.

    Of assaidi een keer op 10 proberen met Jensen daarachter op middenveld. Dan is het middenveld en centrum van de aanval in iedergeval eredivisie waardig. De talentjes kunnen dan vechten voor een basisplaats op de vleugels en spits.

  • Avatar
    mike1995 - 11 augustus 2017 om 16:14
    FC Twente 1965 zegt:

    Dan maar Menig en/of Muric van Ajax huren

    hadden we niet beter seys kunnen houden ?

  • Avatar
    mcdummels - 11 augustus 2017 om 16:16
    Dutch zegt:

    Maher gewoon proberen. Dan maar 1 speler Inplaats van 2.

    Of assaidi een keer op 10 proberen met Jensen daarachter op middenveld. Dan is het middenveld en centrum van de aanval in iedergeval eredivisie waardig. De talentjes kunnen dan vechten voor een basisplaats op de vleugels en spits.

    Maher?? Hahahaha laat me niet lachen... Dat snotjong heeft hier niets te zoeken!

  • Avatar
    Manolito - 11 augustus 2017 om 16:21
    mcdummels zegt:

    Maher?? Hahahaha laat me niet lachen... Dat snotjong heeft hier niets te zoeken!

    Gast, als die zou komen mag je je handjes dichtknijpen

  • Avatar
    mcdummels - 11 augustus 2017 om 16:22
    Manolito zegt:

    Gast, als die zou komen mag je je handjes dichtknijpen

    Nou ik hoef hem niet in ons mooie shirt te zien.

  • Avatar
    Manolito - 11 augustus 2017 om 16:44
    mcdummels zegt:

    Nou ik hoef hem niet in ons mooie shirt te zien.

    Want? Jij houdt niet van kwaliteitsspelers?

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 11 augustus 2017 om 18:22
    mike1995 zegt:

    hadden we niet beter seys kunnen houden ?

    Seys leefde niet als een prof was te zwaar en bracht te weinig in de wedstrijden een beetje net als Ede al speelde Ede in zijn 1e seizoen nog redelijk maar beide ook nog eens blessuregevoelig

Nieuwe media