''Alsof Jones het zondag druk gaat krijgen met de Twentse aanval...''

11 augustus 2017 om 20:37 | Bron: Tubantia ''Alsof Jones het zondag druk gaat krijgen met de Twentse aanval...''

FC Twente neemt het aankomende zondag in Rotterdam op tegen landskampioen Feyenoord. De club uit Enschede heeft een matige voorbereiding achter de rug en Leon ten Voorde vreest dan ook een lastige middag.  

"Twente is niet alleen nog niet klaar voor De Kuip, dit Twente is nog niet eens klaar voor de rest van het seizoen",  schrijft de verslaggever in de Tubantia. "De cynicus onder de Twente-supporters moest deze week lachen toen ze zich bij Feyenoord zo druk maakten over de geblesseerde doelman Brad Jones. Alsof die het zondag zo druk gaat krijgen met de Twentse aanval...", aldus Ten Voorde.

"Daar staat wel tegenover dat Twente tegen gerenommeerde clubs als Hannover 96, Espanyol en Mainz 05 ook weinig weggaf", vervolgt hij hoopvol. "Niemand zegt het hardop, maar in de huidige situatie nemen veel supporters al genoegen met een kleine nederlaag in Rotterdam. Het is een kwestie van overleven. Hopen en bidden dat de verwachte storm niet meer dan een flauw briesje wordt", besluit Ten Voorde. 

Overzicht

Reacties (29)

  • Avatar
    Manolito - 11 augustus 2017 om 21:24

    Ten Voorde heeft blijkbaar besloten om nu maar eens de bad boy onder de journalisten te worden. Na het spelen van de grootste fan rond 2010 en de \"ik wist het allemaal al lang en zei het toch\"-stijl toen de shit rondom de club naar buiten kwam is dit z\'n nieuwe houding. Getuigd alleen maar van weinig persoonlijkheid.

  • Avatar
    Ruiz2010 - 11 augustus 2017 om 21:27

    Wat een negatieve berichten allemaal; twente gaat gewoon suptop spelen

  • Avatar
    WoutBl - 11 augustus 2017 om 21:27

    Ten Voorde is wel erg negatief richting Twente. Er is nog geen minuut gespeeld in de eredivisie. Ook dit artikel weer jammer dit.

  • Avatar
    Broekies - 11 augustus 2017 om 21:34

    Waarom zo negatief en iedereen elkaar napraten over kwalitatief beperkt. Ik vond het in Goor tegen Espanyol veelbelovend. Tegen Mainz was niet sterk, maar er is zeker potentie. Als Hake nou eerst eens Jensen daar plaatst waar hij het gevaarlijkst is, in de 16. Kiest voor 1 spits, Boere of Kvasina, maakt niet uit welke. Al denk ik dat Boere beter met Jensen kan. Als hij die Gjorgjev ruilt voor een echte buitenspeler. Maakt niet uit wie George of Bucket-ricketts. Want die gkorgjev kan wel leuk voetballen, maar is verdedigend vaak net te laat en gaat aanvallend nooit buitenom maar trekt naar binnen waardoor er geen ruimte is. Hetzelfde doet Jensen aan de linkerkant in de huidige opstelling waardoor er met de 2 spitsen erbij 4 man in een te kleine ruimte zijn, dus geen wonder dat geen aanval lukt.



    Mijn voorstel is dus



    Brondeel

    Ter avest andersen Thesker Trajkovski

    Holla Laukart Jensen

    George Boere Isaac BR.

    Volgens mij zijn George en Isaac erg snel en dus handig in de omschakeling tegen Feyenoord. Eventueel kan je met Lely naast Holla met 2 verdedigende mids spelen en dan een vleugelspeler minder, dus



    Brondeel

    Avest andersen Thesker trajkovski

    Holla Lely Laukart Jensen

    George/Isaac BR Boere

  • Avatar
    mike1995 - 11 augustus 2017 om 21:36
    zegt:

    ten voorde is gewoon een negatieve verslaggever van tubantia maar als twente straks na 3 wedstrijden 6 punten heeft zegt hij het word wel wat met twente zie linker rijtje wel zitten wat een gezeur zeg van die venten iok kom uit dordrecht heb meer twente in mijn hart dan hij

  • Avatar
    Ik - 11 augustus 2017 om 21:41

    Ikzeg. De bal rold nog niet eens. En ieder keer lees je dat wij fctwente zondag zo worden weg gepoetst. Kom op zeg. Ikzeg. Dat het moeilijk wordt dit seizoen weten wij nu ook wel. Maar om ons zo aftebranden slaat nergens op. Wij gaan dit seizoen voor het rechter rijtje boven in en alles meer is mee genomen. Kom op Twente. Zondag 0-0

  • Avatar
    muur31 - 11 augustus 2017 om 21:49

    Kom op mensen, hij volgt onze club bijna 24 uur per dag, hij zal het denk ik dan wel een stuk beter zien en kunnen beoordelen dan wij. tja dat er mensen zijn die het niet willen horen of willen lezen omdat het te kritisch is voor ze hahahahaha moet die iedereen maar dom naar de mond lullen lijkt mij niet hoor.

  • Avatar
    Broekies - 11 augustus 2017 om 21:49
    zegt:

    Als dat kan zeker. Maar begreep dat hij nog niet fit was.

  • Avatar
    mike1995 - 11 augustus 2017 om 21:50
    Ik zegt:

    Ikzeg. De bal rold nog niet eens. En ieder keer lees je dat wij fctwente zondag zo worden weg gepoetst. Kom op zeg. Ikzeg. Dat het moeilijk wordt dit seizoen weten wij nu ook wel. Maar om ons zo aftebranden slaat nergens op. Wij gaan dit seizoen voor het rechter rijtje boven in en alles meer is mee genomen. Kom op Twente. Zondag 0-0

    je hebt gelijk ik mar ik ga toch voor linker rijtje twente heeft goed ingekocht als ze straks ingespeeld zijkn komy
    t het goed

  • Avatar
    rootje85 - 11 augustus 2017 om 21:53
    muur31 zegt:

    Kom op mensen, hij volgt onze club bijna 24 uur per dag, hij zal het denk ik dan wel een stuk beter zien en kunnen beoordelen dan wij. tja dat er mensen zijn die het niet willen horen of willen lezen omdat het te kritisch is voor ze hahahahaha moet die iedereen maar dom naar de mond lullen lijkt mij niet hoor.

    Van zijn laatste berichten dacht ik meer te merken dat hij hier steeds leest. Elke keer als hier ergens over is gediscussieerd komt hij de volgende dag met onder de twentefans leeft.... En das vaak wat hier de dag ervoor is besproken.

  • Avatar
    mike1995 - 11 augustus 2017 om 21:55
    muur31 zegt:

    Kom op mensen, hij volgt onze club bijna 24 uur per dag, hij zal het denk ik dan wel een stuk beter zien en kunnen beoordelen dan wij. tja dat er mensen zijn die het niet willen horen of willen lezen omdat het te kritisch is voor ze hahahahaha moet die iedereen maar dom naar de mond lullen lijkt mij niet hoor.

    over wie heb jij het

  • Avatar
    Degeweldenaar - 11 augustus 2017 om 21:55
    rootje85 zegt:

    Van zijn laatste berichten dacht ik meer te merken dat hij hier steeds leest. Elke keer als hier ergens over is gediscussieerd komt hij de volgende dag met onder de twentefans leeft.... En das vaak wat hier de dag ervoor is besproken.

    Misschien heeft een klein groep het hier toch wel bij het rechte eind en ziet hij het ook zo kerel😉👌

  • Avatar
    EvB64 - 11 augustus 2017 om 21:56

    Hij heeft de plek van dat paard van Calimero ingenomen ....ene Jan Smit of zo ..maar in sommige dingen heeft hij gelijk , al ben ik nooit echt een fan geweest van hem. Dus laat hem zich meer concentreren op Calimero Almelo want die doen het zo geweldig in zijn ogen dus lekker naar Almelo ten Voorde.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 11 augustus 2017 om 21:56
    mike1995 zegt:

    over wie heb jij het

    Leon ten Voorde kerel

  • Avatar
    Martin0465 - 11 augustus 2017 om 21:57

    Die ten voorde is weer lekker positief over alles van Twente. Jezus ik erger me nu alweer aan hem

  • Avatar
    mike1995 - 11 augustus 2017 om 21:59
    Degeweldenaar zegt:

    Leon ten Voorde kerel

    de neagatieveling

  • Avatar
    rootje85 - 11 augustus 2017 om 22:01
    Degeweldenaar zegt:

    Misschien heeft een klein groep het hier toch wel bij het rechte eind en ziet hij het ook zo kerel😉👌

    Tuurlijk klopt wat hij zegt. Hij zegt duidelijk onder de twentefans leeft..... En dan zegt hij zelfs woorden die door regeerders hier letterlijk worden gebruikt. Dus dat stuk klopt. Of het allemaal echt zo slecht is weet niemand. Iedereen kan schreeuwen word niet wat , maar die ken ik nog van meerdere jaren als Twente supporter. En ja het was wel eens bagger een seizoen, maar we hebben nog maar ooit 1x een degradatie gehad. Over 25 tot 30 wedstrijden weten we hoe het nu er echt voor stond.

  • Avatar
    mike1995 - 11 augustus 2017 om 22:05
    zegt:

    nee hij is negatief ten opzichte van twente

  • Avatar