Boere wil goede Twente-spits worden: ''Belangrijk snel beslissend te zijn''

11 augustus 2017 om 22:39 | Bron: Voetbalzone Boere wil goede Twente-spits worden: ''Belangrijk snel beslissend te zijn''

Tom Boere kroonde zich vorig seizoen met 33 doelpunten tot topscorer van de Jupiler League. Bij FC Twente hoopt hij ook veelvuldig het net te laten bollen.

"Ik wil proberen die lijn door te trekken. Daar ga ik in ieder geval alles aan doen. De Eredivisie is natuurlijk wel een stap omhoog, het gaat allemaal wat sneller", vertelt Boere in gesprek met Voetbalzone.

Komende zondag moeten de Enschedeërs naar De Kuip. "We gaan ervoor zorgen dat we honderd procent klaar zijn voor Feyenoord", vervolgt hij. Boere hoopt te scoren in Rotterdam. "Voor mij is het gewoon heel belangrijk dat ik zo snel mogelijk het niveau oppak en belissend ben. Daarbij moet ik zoveel mogelijk spelen. Ik wil een goede Twente-spits worden."

De 24-jarige centrumaanvaller weet hij en zijn ploeggenoot een lastige middag gaan krijgen op bezoek in Rotterdam. "Feyenoord heeft zijn team gewoon goed bij elkaar gehouden", weet Boere, die in het bijzonder naar de Feyenoord-spits kijkt. "Jørgensen is gewoon een goede spits, ik denk dat hij een grote kans maakt om opnieuw topscorer van Nederland te worden", luidt het besluit.

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    FCTwente10 - 11 augustus 2017 om 22:44

    Pff ben toch wel een beetje jaloers hoor, die Cyrel Dessers tikt er in europa gelijk 1 in. Eerste competitie wedstrijd 2.

  • Avatar
    bartcore - 11 augustus 2017 om 22:52

    Boere heeft nog niet eens de kans gekregen.. gun die jongen ook een behoorlijke kans!

  • Avatar
    fctwente2010. - 11 augustus 2017 om 22:53

    Nee... Ik had verwacht dat hij een slechte FC Twente spits wou worden.

  • Avatar
    Ward - 11 augustus 2017 om 22:58
    FCTwente10 zegt:

    Pff ben toch wel een beetje jaloers hoor, die Cyrel Dessers tikt er in europa gelijk 1 in. Eerste competitie wedstrijd 2.

    Ja die goals deed dessers ook zoveel voor. Die maakt Boere net zo makkelijk. De goals komen vanzelf wel.

  • Avatar
    EvB64 - 11 augustus 2017 om 23:05
    FCTwente10 zegt:

    Pff ben toch wel een beetje jaloers hoor, die Cyrel Dessers tikt er in europa gelijk 1 in. Eerste competitie wedstrijd 2.

    Ach geef Boere even de tijd , dan gaat hij los , daar heb ik het volle vertrouwen in . Vergeet ff niet dat die Dessers ook andere spelers om zich heen heeft , met de nodige ervaring . Want dat k.. Utrecht heeft een goede , degelijke ploeg verdomme...

  • Avatar
    robaar26 - 11 augustus 2017 om 23:55

    Boere, heb alle vetrouwen in jou. Normale rustige zeeuw maak ons trots. Die goals wat Dessers maakten maakt mijn zoon ook met gemakt!!

  • Avatar
    biertje123 - 12 augustus 2017 om 00:00
    EvB64 zegt:

    Ach geef Boere even de tijd , dan gaat hij los , daar heb ik het volle vertrouwen in . Vergeet ff niet dat die Dessers ook andere spelers om zich heen heeft , met de nodige ervaring . Want dat k.. Utrecht heeft een goede , degelijke ploeg verdomme...

    Dessers heeft in de voorbereiding ook bijna geen doelpunten gemaakt en maakt in de belangrijke wedstrijden ze wel. Ik hoop dat boere dat ook gaat doen.

  • Avatar
    FCTwente10 - 12 augustus 2017 om 03:54
    biertje123 zegt:

    Dessers heeft in de voorbereiding ook bijna geen doelpunten gemaakt en maakt in de belangrijke wedstrijden ze wel. Ik hoop dat boere dat ook gaat doen.

    Hoop ik ook

  • Avatar
    Ik - 12 augustus 2017 om 09:09

    Ikzeg. Kom op fctwente. Fans .oftewel ook op deze topic lees ik ook weer dingen zoals nu over onze spits. Man man man. Geef deze jongen een kans en dan zit ie ook nog.2 vliegen in een keer. Zo als ik al eerder aangaf. We gaan zeker nog genieten geloof mij maar . Nogmaals boven in het rechter rijtje. En alles wat er bij komt is mee genomen. Mits wij ,de 12e man er achter gaan, staan .

  • Avatar
    Degeweldenaar - 12 augustus 2017 om 10:44
    Ik zegt:

    Ikzeg. Kom op fctwente. Fans .oftewel ook op deze topic lees ik ook weer dingen zoals nu over onze spits. Man man man. Geef deze jongen een kans en dan zit ie ook nog.2 vliegen in een keer. Zo als ik al eerder aangaf. We gaan zeker nog genieten geloof mij maar . Nogmaals boven in het rechter rijtje. En alles wat er bij komt is mee genomen. Mits wij ,de 12e man er achter gaan, staan .

    Tja ik denk ook zeker wel dat hij het gaat redden op den duur. Maar kan onze club daar zolang op wachten en wij!!!! Hij komt gewoon handelsnelheid te kort op het moment.

  • Avatar
    rootje85 - 12 augustus 2017 om 10:55
    Degeweldenaar zegt:

    Tja ik denk ook zeker wel dat hij het gaat redden op den duur. Maar kan onze club daar zolang op wachten en wij!!!! Hij komt gewoon handelsnelheid te kort op het moment.

    hij komt handelssnelheid te kort om tegen engelse subtop en spaanse- en duitse middenmoot te scoren voor nu. Das wel een ander niveau als de meeste ploegen in de eredivisie.

  • Avatar
    Ket wiezel - 12 augustus 2017 om 11:08
    EvB64 zegt:

    Ach geef Boere even de tijd , dan gaat hij los , daar heb ik het volle vertrouwen in . Vergeet ff niet dat die Dessers ook andere spelers om zich heen heeft , met de nodige ervaring . Want dat k.. Utrecht heeft een goede , degelijke ploeg verdomme...

    Klopt wat jij zegt. Geef hem de tijd, maar nog belangrijker; zoek een speler die hem op de juiste manier weet aan te spelen! Bij dit Twente kun je zelfs Bas Dost in de spits zetten, maar als hij net als Boere geen fatsoenlijke bal krijgt dan is het snel voorbij met de pret. Ben best wel wat jaloers op Utrecht, want die Pep ten Hag heeft er toch wel kijk op, met zijn witte bordeelslippers.😂😂😂

Nieuwe media