Thesker: ''Wie er gaat degraderen? Als FC Twente het maar niet is!''

11 augustus 2017 om 19:36 | Bron: Thesker: ''Wie er gaat degraderen? Als FC Twente het maar niet is!''

Het seizoen voor FC Twente begint zondagmiddag met het lastige uitduel met Feyenoord. De Tukkers willen verrassen, hetgeen ook geldt voor Stefan Thesker. Hij spreekt zijn verwachtingen over het komende seizoen uit. 

"Wie er bij FC Twente gaat verrassen? Ik hoop dat wij dat over meerdere spelers kunnen verdelen", aldus Thesker tegenover TC/Tubantia. "Ik hoop dat onze voorhoede voor verrassingen zorgt. Of ik denk dat ik voor een verrassing kan zorgen? Ik wil eigenlijk niet voor verrassingen zorgen, ik wil gewoon stabiel zijn." 

Thesker kreeg ook de vraag wie hij na dit seizoen niet meer terugverwacht bij FC Twente. "Bij ons is dat echt nog onduidelijk, daar kan ik nog niks over zeggen. Wie ik denk dat er gaat degraderen? Als wij het maar niet zijn, vind ik alles prima. Ik denk dat de nieuwkomers (VVV-Venlo en NAC Breda) het lastig gaan krijgen."  

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    2010 - 11 augustus 2017 om 20:17

    En zo is het!

  • Avatar
    FCTwente10 - 11 augustus 2017 om 20:22

    Ik denk dat we een beetje hetzelfde gaan krijgen als in het seizoen 15/16. Eerste seizoenshelft erg lastig maar in de 2e seizoenshelft herpakken we ons. Dan heeft Laukart Vuckic George Boere en ga zo maar door allemaal redelijk wat eredivisie ervaring en gaat het beter lopen!

  • Avatar
    jjdewilde - 11 augustus 2017 om 21:08
    FCTwente10 zegt:

    Ik denk dat we een beetje hetzelfde gaan krijgen als in het seizoen 15/16. Eerste seizoenshelft erg lastig maar in de 2e seizoenshelft herpakken we ons. Dan heeft Laukart Vuckic George Boere en ga zo maar door allemaal redelijk wat eredivisie ervaring en gaat het beter lopen!

    Toch heb ik dan liever zo als vorig jaar. Rustig en veilig uit laten rollen. Maar dan wel met meer disicpline uitspelen voor het entertainen van je eigen fans.

  • Avatar
    FCTwente10 - 11 augustus 2017 om 21:11
    jjdewilde zegt:

    Toch heb ik dan liever zo als vorig jaar. Rustig en veilig uit laten rollen. Maar dan wel met meer disicpline uitspelen voor het entertainen van je eigen fans.

    Dat hoop ik natuurlijk ook, alleen veel spelers moeten nog op niveau komen die kvsina moet oook nog wedstrijdritme krijgen net als Gjorgev en Assaidi. Allemaal jonge talenten op Assaidi na dan. Voordeel van dat we europa niet in mogen is dat je de jeugd iets meer de kans kan geven wat weer meer wedstrijd ervaring als gevolg heeft en dan staat er volgend jaar een erg sterk en jong team met al redelijk wat ervaring.

  • Avatar
    Potje - 11 augustus 2017 om 21:20

    Urby en Cerny moeten we halen! Urby heb ik vandaag zien spelen tegen ADO en wat een speler zeg! 31 jr dus ervaring ook meegepakt. Kan overigens ook op linksback positie uit de voeten

  • Avatar
    Ruiz2010 - 11 augustus 2017 om 21:27

    Suptop gewoon

  • Avatar
    2010 - 11 augustus 2017 om 21:47
    Potje zegt:

    Urby en Cerny moeten we halen! Urby heb ik vandaag zien spelen tegen ADO en wat een speler zeg! 31 jr dus ervaring ook meegepakt. Kan overigens ook op linksback positie uit de voeten

    Hoe wil je emanuelson nou weer halen dan die zit net bij utrecht

  • Avatar
    EvB64 - 11 augustus 2017 om 21:58
    Potje zegt:

    Urby en Cerny moeten we halen! Urby heb ik vandaag zien spelen tegen ADO en wat een speler zeg! 31 jr dus ervaring ook meegepakt. Kan overigens ook op linksback positie uit de voeten

    Lol 😂😂😂😂😂

  • Avatar
    Dennie - 12 augustus 2017 om 01:53

    Een beetje vertrouwen en het komt goed en we eindigen gewoon in het linker rijtje en nog wel 6de

  • Avatar
    Pol! - 12 augustus 2017 om 05:44
    Potje zegt:

    Urby en Cerny moeten we halen! Urby heb ik vandaag zien spelen tegen ADO en wat een speler zeg! 31 jr dus ervaring ook meegepakt. Kan overigens ook op linksback positie uit de voeten

    Ik stel voor dat we Dessers, Elia, Davy Propper en Lozano halen.

Nieuwe media