FC Twente Vrouwen versterkt zich met Noors international

12 augustus 2017 om 15:50 | Bron: FC Twente FC Twente Vrouwen versterkt zich met Noors international

FC Twente Vrouwen heeft zich versterkt met de Noorse international Andrine Tomter. De 22-jarige middenveldster komt over van Alvaldnes, dat uitkomt in de hoogste vrouwencompetitie van Noorwegen. Met de komst van Tomter is de selectie compleet, zo laat FC Twente weten via de officiële website.

Tomter heeft een contract voor één seizoen getekend. “Vanuit Noorwegen naar Nederland gaan voor mijn voetbalcarrière is op verschillende vlakken een mooie uitdaging voor mij”, laat ze weten. “Het is voor het eerst dat ik voor een buitenlandse club ga spelen. Ik denk dat het goed voor mijn ontwikkeling is als speelster en als mens. Ik heb de dagen dat ik hier was een goede indruk gekregen van FC Twente Vrouwen maar ook FC Twente. Een mooie historie met veel ambitie naar de toekomst die goed bij mij past”, besluit Tomter.

Overzicht

Reacties (68)

  • Avatar
    Enschede78 - 12 augustus 2017 om 16:18

    Voor in de kantine om de mannen bier te brengen?

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 16:59
    Enschede78 zegt:

    Voor in de kantine om de mannen bier te brengen?

    Meneer is weer aardig seksistisch bezig zie ik alweer...

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 17:44
    zegt:

    Nou net alsof vrouwen alleen maar goed zijn om mannen bier te brengen. Bovendien is dit niet zijn eerste seksistische uitspraak aangezien hij al eens duidelijk heeft gemaakt dat hij vindt dat vrouwen niet op voetbal mogen en dat ze in keuken thuishoren. Wat vind jij daar niet seksistisch aan?

  • Avatar
    twentefanhenk - 12 augustus 2017 om 17:51
    Enschede78 zegt:

    Voor in de kantine om de mannen bier te brengen?

    Wat ben jij goed in negatieve reacties ,stumper๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“

  • Avatar
    Enschede78 - 12 augustus 2017 om 18:33
    mcdummels zegt:

    Meneer is weer aardig seksistisch bezig zie ik alweer...

    Wil jij de prijs voor meest politiek correcte antwoord.

    Altijd dat slappe gelul.

  • Avatar
    Enschede78 - 12 augustus 2017 om 18:34
    twentefanhenk zegt:

    Wat ben jij goed in negatieve reacties ,stumper๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“

    Is gewoon de waarheid.



    Al heb je altijd van die homo\'s die zeggen dat voetbal voor iedereen is zowel vrouwen als homo\'s want oh wat zijn we tolerant.



    Om ziek van te worden.

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 18:35
    Enschede78 zegt:

    Wil jij de prijs voor meest politiek correcte antwoord.

    Altijd dat slappe gelul.

    Het hoeft heus niet altijd politiek-correct maar wat jij allemaal uitkraamt soms gaat alle perken te buiten.

  • Avatar
    Enschede78 - 12 augustus 2017 om 18:36
    mcdummels zegt:

    Nou net alsof vrouwen alleen maar goed zijn om mannen bier te brengen. Bovendien is dit niet zijn eerste seksistische uitspraak aangezien hij al eens duidelijk heeft gemaakt dat hij vindt dat vrouwen niet op voetbal mogen en dat ze in keuken thuishoren. Wat vind jij daar niet seksistisch aan?

    Niet alleen bier hoor.

    Bitterballen, sterke drank, evt een frisje ook akkoord.

  • Avatar
    Enschede78 - 12 augustus 2017 om 18:37
    mcdummels zegt:

    Het hoeft heus niet altijd politiek-correct maar wat jij allemaal uitkraamt soms gaat alle perken te buiten.

    Nee hoor, gewoon mijn mening, dat sommige dames dat hier niet kunnen verdragen...Gaap.

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 18:40
    Enschede78 zegt:

    Is gewoon de waarheid.



    Al heb je altijd van die homo\'s die zeggen dat voetbal voor iedereen is zowel vrouwen als homo\'s want oh wat zijn we tolerant.



    Om ziek van te worden.

    Dus homo\'s mogen ook niet voetballen van jou? Wat ben jij toch maar een bekrompen mannetje...

  • Avatar
    Enschede78 - 12 augustus 2017 om 18:49
    mcdummels zegt:

    Dus homo\'s mogen ook niet voetballen van jou? Wat ben jij toch maar een bekrompen mannetje...

    Ja ik weet het :-).



    Vrouwen mogen niet voetballen.

    Mannen mogen niet op ballet.

    Voetbal is voor bierdrinkenden schelden mannen.

    Af en toe een relletje meepakken.



    En dan thuus het wief een beurt geven.

  • Avatar
    Manolito - 12 augustus 2017 om 18:53
    twentefanhenk zegt:

    Wat ben jij goed in negatieve reacties ,stumper๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“๐Ÿ–“

    Laat gaan,, deze man zet zichzelf met z\'n uitspraken al compleet voor lul.

  • Avatar
    twente199 - 12 augustus 2017 om 18:55
    Enschede78 zegt:

    Is gewoon de waarheid.



    Al heb je altijd van die homo\'s die zeggen dat voetbal voor iedereen is zowel vrouwen als homo\'s want oh wat zijn we tolerant.



    Om ziek van te worden.

    jij vind dat de waarheid, met je is gewoon de waarheid. Het is gewoon zielig, als je alleen naar mannenvoetbal wil kijken dan is dat jou recht. Echter schreeuwen dat het niet voor vrouwen en homo's is slaat gewoon nergens op. Laat iedereen eens in zijn waarde

  • Avatar
    Manolito - 12 augustus 2017 om 18:57
    Enschede78 zegt:

    Is gewoon de waarheid.



    Al heb je altijd van die homo\'s die zeggen dat voetbal voor iedereen is zowel vrouwen als homo\'s want oh wat zijn we tolerant.



    Om ziek van te worden.

    Tolerantie is inderdaad iets voor zwakkelingen๐Ÿ‘

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 19:10
    Enschede78 zegt:

    Ja ik weet het :-).



    Vrouwen mogen niet voetballen.

    Mannen mogen niet op ballet.

    Voetbal is voor bierdrinkenden schelden mannen.

    Af en toe een relletje meepakken.



    En dan thuus het wief een beurt geven.

    Ik word echt kotsmisselijk van jou. Volgens mij heb jij last van het small penis complex want dat jij ergens voor moet compenseren is duidelijk.

  • Avatar
    Enschede78 - 12 augustus 2017 om 19:12
    Manolito zegt:

    Tolerantie is inderdaad iets voor zwakkelingen๐Ÿ‘

    Tรฉ tolerant wel ja.

    Dat is voor mensen die geen standpunt durven in te nemen.

    Dus pappen en nathouden.



    Daardoor gaat inderdaad veel kapot.

  • Avatar
    Manolito - 12 augustus 2017 om 19:13
    Enschede78 zegt:

    Tรฉ tolerant wel ja.

    Dat is voor mensen die geen standpunt durven in te nemen.

    Dus pappen en nathouden.



    Daardoor gaat inderdaad veel kapot.

    Normaal omgaan met vrouwen en mensen met een andere seksuele voorkeur is tรฉ tolerant in jouw ogen?

  • Avatar
    Enschede78 - 12 augustus 2017 om 19:20
    Manolito zegt:

    Normaal omgaan met vrouwen en mensen met een andere seksuele voorkeur is tรฉ tolerant in jouw ogen?

    Ik ga er zeker normaal mee om.



    Ik vind alleen dat bepaalde sporten niet geschikt zijn voor vrouwen.

    En andersom bepaalde sporten niet geschikt zijn voor mannen.



    Tevens vind ik het zo dat mensen met een bepaalde seksuele geaardheid zich niet moeten mengen in bepaalde kringen.



    Daarbij vind ik het kwalijk dat je tegenwoordig bij ieder programma een homo in beeld moet hebben.

    Het is niet natuurlijk vind ik.



    Ze blijven herhalen en herhalen zodat de drempel voor de jeugd steeds lager wordt om het normaal te vinden terwijl dit het niet is.



    Wat de mensen hiervan vinden, mijn manier van denken, interesseert me geen Fuck.

  • Avatar
    Messi - 12 augustus 2017 om 19:38
    mcdummels zegt:

    Dus homo\'s mogen ook niet voetballen van jou? Wat ben jij toch maar een bekrompen mannetje...

    Pak jij het zeepje op๐Ÿคขโ›”๏ธ

  • Avatar