Kritiek op Boere: ''Hij heeft al direct een rugzak van twintig kilogram op zijn rug''

12 augustus 2017 om 14:49 | Bron: RTV Oost Kritiek op Boere: ''Hij heeft al direct een rugzak van twintig kilogram op zijn rug''

Het seizoen in de Eredivisie begint voor FC Twente met de zéér lastige wedstrijd tegen landskampioen Feyenoord. Het seizoen echter is lang, maar de verwachtingen bij FC Twente zijn hooggespannen. Toch is niet iedereen enthousiast.

"Ik denk dat FC Twente ons gaat verrassen, in negatieve zin", aldus verslaggever Tijmen van Wissing tegenover RTV Oost. "Vorig jaar hebben we veel van FC Twente gezien, dit jaar verwachten veel mensen de club ook in het linkerrijtje. Ik eerlijk gezegd niet. Waarom ik dat denk? FC Twente heeft in de voorbereiding tegen een serieuze tegenstander niet weten te scoren." 

Tom Boere lijkt de aangewezen man om de doelpunten te gaan maken. "Hij heeft al direct een rugzak van twintig kilogram op zijn rug. Hij komt er nog niet aan te pas. Als je dan nieuw bent bij een club en je hebt nog niet aan de Eredivisie geroken, dan is het toch wel lekker als je een paar doelpuntjes meepikt in de voorbereiding." 

Overzicht

Reacties (22)

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 12 augustus 2017 om 16:05
    zegt:

    Kwaliteit op de flanken is er wel op zich alleen wordt er helaas veel te weinig gebruik gemaakt van voorzetten bijna elke vleugelaanvaller gaat naar binnen en gaat voor eigen succes of loopt zich vast dan heb je alleen de vleugelverdedigers nog die opkomen en een voorzet kunnen geven

  • Avatar
    BartTB3 - 12 augustus 2017 om 16:11

    goh denkt twentefans... discussiëren ze erover? hop laten we er nog een titel met koeieletters opzetten... boeien dat we fc twente daar uiteindelijk zelf mee te pakken hebben

  • Avatar
    BartTB3 - 12 augustus 2017 om 16:11

    Tom jongen laat je niet gek maken 90 procent van de fans in het stadion geven je wel de tijd en het vertrouwen hoor

  • Avatar
    jeroens - 12 augustus 2017 om 17:29

    Ik wordt nu al flauw van die stemmingmakerij van \'onze\' journalisten. Natuurlijk is de voorbereiding belangrijk maar het echte werk moet nog beginnen. Laat zr eerst een wedstrijd of vijf wachten. Die rugzak van Boere hangen zij op zijn rug.

  • Avatar
    Rene - 12 augustus 2017 om 17:41
    zegt:

    Ik lees hier de zinnen "kritiek op Boere", " niet weten te scoren", Twente gaat ons verrassen in negatieve zin, hij komt er nog niet aan te pas. Leesbril nodig?

  • Avatar
    Remco1981 - 12 augustus 2017 om 19:50
    zegt:

    Sterker nog, tegen Nederlandse tegenstanders loopt hij 2 op 1. En laten we nou net de eerstkomende 38 (incl 4 in de beker) wedstrijden Nederlandse opponenten treffen!! Komt dus helemaal goed!

  • Avatar
    biertje123 - 12 augustus 2017 om 20:33

    We gaan het volgende week ook moeilijk krijgen tegen VVV.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 12 augustus 2017 om 20:38
    biertje123 zegt:

    We gaan het volgende week ook moeilijk krijgen tegen VVV.

    VVV wordt de verrassing van het seizoen als ze dit elftal kunnen behouden heb het al eerder gezegd wij kunnen spelers als Clint Leemans, Opoku en Vito van Crooij goed gebruiken en ik vond Roseler ook best goed toen hij bij ons speelde ook veel te snel afscheid van genomen toen is echt beter dan Thesker

  • Avatar
    Berry - 12 augustus 2017 om 20:57
    biertje123 zegt:

    We gaan het volgende week ook moeilijk krijgen tegen VVV.

    3-0 tegen Sparta....... 🤔

  • Avatar
    Rubahattem - 12 augustus 2017 om 21:17

    Maakt me niet uit wat Boere in de voorbereiding doet als hij er in de competitie maar z.s.m. staat om zn doelpuntjes mee te pikken. Geef hem zijn tijd en kww

  • Avatar
    FCTMM - 12 augustus 2017 om 21:22
    Remco1981 zegt:

    Sterker nog, tegen Nederlandse tegenstanders loopt hij 2 op 1. En laten we nou net de eerstkomende 38 (incl 4 in de beker) wedstrijden Nederlandse opponenten treffen!! Komt dus helemaal goed!

    Haha goede statistieken geeft vertrouwen 😉

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 22:25

    Als twente nog ergens een potje met geld heeft liggen moeten ze die Kuwas van heracles proberen te halen. Geweldige speler is dat!

  • Avatar
    remcoroelofs - 12 augustus 2017 om 22:27
    mcdummels zegt:

    Als twente nog ergens een potje met geld heeft liggen moeten ze die Kuwas van heracles proberen te halen. Geweldige speler is dat!

    Ik zit nu ook te kijken, heerlijk hoe dat ajax bij vlagen bij de strot wordt gegrepen. Helaas wel jammmer dat die paupers dat zijn😉

  • Avatar
    biertje123 - 12 augustus 2017 om 22:32

    Het is echt geweldig dat de eredivisie weer begonnen is. Je kan veel zeggen van de competitie, maar de amusementswaarde is wel lekker met al die doelpunten die tot nu toe gemaakt zijn.

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 22:37
    remcoroelofs zegt:

    Ik zit nu ook te kijken, heerlijk hoe dat ajax bij vlagen bij de strot wordt gegrepen. Helaas wel jammmer dat die paupers dat zijn😉

    Ja ik zit hier ook te genieten. Heerlijk hoe ajax hier 3 punten gaat verspelen!

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 22:41
    biertje123 zegt:

    Het is echt geweldig dat de eredivisie weer begonnen is. Je kan veel zeggen van de competitie, maar de amusementswaarde is wel lekker met al die doelpunten die tot nu toe gemaakt zijn.

    Ja de eredivisie is een heerlijke competitie om te zien. Er zijn nog maar 5 wedstrijden gespeeld maar al wel 19 (!) doelpunten gescoord. Nu hopen dat wij morgen een puntje in Rotterdam kunnen stelen.

  • Avatar
    rootje85 - 13 augustus 2017 om 00:07
    zegt:

    Waar kan ik tekenen?

  • Avatar
    Degeweldenaar - 13 augustus 2017 om 00:37

    VVV was volgende week toch een makkie nou ik ben er nog niet zo zeker van heren en dames dat wij daar de punten tegen gaan pakken.

  • Avatar
    rootje85 - 13 augustus 2017 om 00:54
    Degeweldenaar zegt:

    VVV was volgende week toch een makkie nou ik ben er nog niet zo zeker van heren en dames dat wij daar de punten tegen gaan pakken.

    Makkie nee maar moet toch wel het niveau wezen wat je onder je wilt houden over 34 wedstrijden gezien. De tegenstander was met alle respect wel Sparta. Hoe die er voor staan zou ik niet weten. Als deze wedstrijden echt wat zeggen. Gaat heracles Europa in en krijgt Ajax een zwaar seizoen. Feyenoord uit mag je gewoon verliezen, maar VVV thuis hoor en moet je gewoon winnen . dat is waarom de meeste volgende week zien als graadmeter

  • Avatar
    EvB64 - 13 augustus 2017 om 10:00

    Ik heb al voor dat ik de wedstrijd van VVV had gezien gisteren , dat we niet zomaar de punten tegen die clubs pakt . Dat zal nog moeilijk genoeg worden , want we kunnen ons wel verbeelden dat we beter zijn , maar hoogmoed komt voor de val . Tegen alle clubs uit fe zogenaamde onderste regionen , zal het moeilijk worden en ik denk dat we zelf ook thuis horen in dat rijtje overigens . Dus VVV ,ADO, Excelsior, NAC , Roda , Willem 2 , PEC , Sparta , daar staan wij op dit moment ook .!!!!!

Nieuwe media