Kritiek op Boere: ''Hij heeft al direct een rugzak van twintig kilogram op zijn rug''

12 augustus 2017 om 14:49 | Bron: RTV Oost Kritiek op Boere: ''Hij heeft al direct een rugzak van twintig kilogram op zijn rug''

Het seizoen in de Eredivisie begint voor FC Twente met de zéér lastige wedstrijd tegen landskampioen Feyenoord. Het seizoen echter is lang, maar de verwachtingen bij FC Twente zijn hooggespannen. Toch is niet iedereen enthousiast.

"Ik denk dat FC Twente ons gaat verrassen, in negatieve zin", aldus verslaggever Tijmen van Wissing tegenover RTV Oost. "Vorig jaar hebben we veel van FC Twente gezien, dit jaar verwachten veel mensen de club ook in het linkerrijtje. Ik eerlijk gezegd niet. Waarom ik dat denk? FC Twente heeft in de voorbereiding tegen een serieuze tegenstander niet weten te scoren." 

Tom Boere lijkt de aangewezen man om de doelpunten te gaan maken. "Hij heeft al direct een rugzak van twintig kilogram op zijn rug. Hij komt er nog niet aan te pas. Als je dan nieuw bent bij een club en je hebt nog niet aan de Eredivisie geroken, dan is het toch wel lekker als je een paar doelpuntjes meepikt in de voorbereiding." 

Overzicht

Reacties (38)

  • Avatar
    FCT99 - 12 augustus 2017 om 16:01

    Stel azijnpissers, laat ze eens de beelden van Boere\'s vorig seizoen bekijken om zijn kwaliteit te zien ipv hem te beoordelen op een paar oefenwedstrijdjes waar hij geen fatsoenlijke kans heeft gehad door beperkte kwaliteit op de flanken.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 12 augustus 2017 om 16:05
    FCT99 zegt:

    Stel azijnpissers, laat ze eens de beelden van Boere\'s vorig seizoen bekijken om zijn kwaliteit te zien ipv hem te beoordelen op een paar oefenwedstrijdjes waar hij geen fatsoenlijke kans heeft gehad door beperkte kwaliteit op de flanken.

    Kwaliteit op de flanken is er wel op zich alleen wordt er helaas veel te weinig gebruik gemaakt van voorzetten bijna elke vleugelaanvaller gaat naar binnen en gaat voor eigen succes of loopt zich vast dan heb je alleen de vleugelverdedigers nog die opkomen en een voorzet kunnen geven

  • Avatar
    FCT99 - 12 augustus 2017 om 16:07
    FC Twente 1965 zegt:

    Kwaliteit op de flanken is er wel op zich alleen wordt er helaas veel te weinig gebruik gemaakt van voorzetten bijna elke vleugelaanvaller gaat naar binnen en gaat voor eigen succes of loopt zich vast dan heb je alleen de vleugelverdedigers nog die opkomen en een voorzet kunnen geven

    Eens, maar denken in teambelang is ook een kwaliteit, maar heb wel vertrouwen dat Trajkovski daar wel eens in kan helpen.

  • Avatar
    BartTB3 - 12 augustus 2017 om 16:11

    goh denkt twentefans... discussiëren ze erover? hop laten we er nog een titel met koeieletters opzetten... boeien dat we fc twente daar uiteindelijk zelf mee te pakken hebben

  • Avatar
    BartTB3 - 12 augustus 2017 om 16:11

    Tom jongen laat je niet gek maken 90 procent van de fans in het stadion geven je wel de tijd en het vertrouwen hoor

  • Avatar
    Plopzak - 12 augustus 2017 om 16:48

    Is geen kritiek op Broere dit toch?

  • Avatar
    Hengelo - 12 augustus 2017 om 17:20

    Hebben ze niks beters te doen die negatievelingen van Tunantia.Wat een azijn pissers.Alleen maar negatief over Twente.En Boere heeft wel degelijk een Paar doelpuntjes gescoord in de voorbereiding.!!maar dat is hem zeker ontgaan in zijn negatieve hetze tegen Fc Twente.

  • Avatar
    jeroens - 12 augustus 2017 om 17:29

    Ik wordt nu al flauw van die stemmingmakerij van \'onze\' journalisten. Natuurlijk is de voorbereiding belangrijk maar het echte werk moet nog beginnen. Laat zr eerst een wedstrijd of vijf wachten. Die rugzak van Boere hangen zij op zijn rug.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 12 augustus 2017 om 17:30

    Wie is die thijmen van wissing krijg het gevoel dat hij er een persoonlijk belang bij heeft om fc twente negatief in beeld te brengen!

  • Avatar
    Rene - 12 augustus 2017 om 17:41
    zegt:

    Ik lees hier de zinnen "kritiek op Boere", " niet weten te scoren", Twente gaat ons verrassen in negatieve zin, hij komt er nog niet aan te pas. Leesbril nodig?

  • Avatar
    Remco1981 - 12 augustus 2017 om 19:50
    Hengelo zegt:

    Hebben ze niks beters te doen die negatievelingen van Tunantia.Wat een azijn pissers.Alleen maar negatief over Twente.En Boere heeft wel degelijk een Paar doelpuntjes gescoord in de voorbereiding.!!maar dat is hem zeker ontgaan in zijn negatieve hetze tegen Fc Twente.

    Sterker nog, tegen Nederlandse tegenstanders loopt hij 2 op 1. En laten we nou net de eerstkomende 38 (incl 4 in de beker) wedstrijden Nederlandse opponenten treffen!! Komt dus helemaal goed!

  • Avatar
    biertje123 - 12 augustus 2017 om 20:33

    We gaan het volgende week ook moeilijk krijgen tegen VVV.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 12 augustus 2017 om 20:38
    biertje123 zegt:

    We gaan het volgende week ook moeilijk krijgen tegen VVV.

    VVV wordt de verrassing van het seizoen als ze dit elftal kunnen behouden heb het al eerder gezegd wij kunnen spelers als Clint Leemans, Opoku en Vito van Crooij goed gebruiken en ik vond Roseler ook best goed toen hij bij ons speelde ook veel te snel afscheid van genomen toen is echt beter dan Thesker

  • Avatar
    Berry - 12 augustus 2017 om 20:57
    biertje123 zegt:

    We gaan het volgende week ook moeilijk krijgen tegen VVV.

    3-0 tegen Sparta....... 🤔

  • Avatar
    2010 - 12 augustus 2017 om 21:06
    biertje123 zegt:

    We gaan het volgende week ook moeilijk krijgen tegen VVV.

    Dat kun je nog helemaal niet zeggen, eerst maar s tegen feyenoord kijken.

  • Avatar
    Rubahattem - 12 augustus 2017 om 21:17

    Maakt me niet uit wat Boere in de voorbereiding doet als hij er in de competitie maar z.s.m. staat om zn doelpuntjes mee te pikken. Geef hem zijn tijd en kww

  • Avatar
    FCTMM - 12 augustus 2017 om 21:22
    Remco1981 zegt:

    Sterker nog, tegen Nederlandse tegenstanders loopt hij 2 op 1. En laten we nou net de eerstkomende 38 (incl 4 in de beker) wedstrijden Nederlandse opponenten treffen!! Komt dus helemaal goed!

    Haha goede statistieken geeft vertrouwen 😉

  • Avatar
    Beptrick - 12 augustus 2017 om 22:03

    Tijmen van Wissing gaat ons dit seizoen verrassen maar dan in negatieve zin. Het is hem de hele voorbereiding niet gelukt iets positiefs te vertellen over het elftal van FC Twente en dat gaat hem waarschijnlijk ook niet lukken tijdens de competitie. Het lijkt er op dat hij nu al een negatieve ballast van zo\\\\\\\'n 20 kilogram op zijn rug heeft voordat de competitie is begonnen. We hopen dat het nog om gaat draaien maar verwachten het niet. Maar gelukkig zegt de voorbereiding niet alles over hoe men het gaat doen tijdens de competitie, dus er is nog hoop. Mocht het hem niet gaan lukken kan hij altijd nog over de buurman uit Almelo schrijven misschien lukt dat beter.

  • Avatar
    Hengelo - 12 augustus 2017 om 22:06
    Berry zegt:

    3-0 tegen Sparta....... 🤔

    Sparta is Twente niet.

  • Avatar
    mcdummels - 12 augustus 2017 om 22:25

    Als twente nog ergens een potje met geld heeft liggen moeten ze die Kuwas van heracles proberen te halen. Geweldige speler is dat!

Nieuwe media