MATCHDAY: Boere maakt basisdebuut bij FC Twente

19 augustus 2017 om 17:26 | Bron: FC Twente MATCHDAY: Boere maakt basisdebuut bij FC Twente

Tom Boere maakt zaterdagavond zijn debuut in de Grolsch Veste, voor FC Twente. De spits heeft van trainer René Hake een basisplaats gekregen in het duel met VVV-Venlo. 

Opstelling FC Twente: Brondeel; Ter Avest, Andersen, Thesker, Trajkovski; Van der Heijden, Holla, Jensen; Gjorgjev, Boere, Kvasina. 
Wissels FC Twente: Hooiveld, Assaidi, Laukart, Hengelman, Jensen, Drommel, Liendl, Buckley-Ricketts, Bijen, Van der Lely, George

Opstelling VVV-Venlo: Unnerstall; Rutten, Promes, Janssen, Post, Van Crooij, Leemans, Seuntjens, Thy, Röseler, Tissoudali
Wissels VVV-Venlo: Labylle, Van Crooij, Dekker, Hunte, Van Bruggen, Antonis, Verbong, Amenyido

Foto: Sportfoto-oost

 

Overzicht

Reacties (306)

  • Avatar
    Twentefan03 - 19 augustus 2017 om 17:27

    Laukart/liendl voor Vd heyden?

  • Avatar
    beerntjes - 19 augustus 2017 om 17:28

    Geen George, mooi. Die jongen heeft de vorige wedstrijd laten zien dat hij een basisplaats nog niet aan kan. Misschien als invaller als we ruim voor staan.

  • Avatar
    fansinds1967 - 19 augustus 2017 om 17:29

    3 goals voor Boere! Net zo\'n entree als Unal graag

  • Avatar
    Degeweldenaar - 19 augustus 2017 om 17:48

    Nou hij heeft blijkbaar een paar stappen gemaakt op de training. S6 vanavond maak ons blij😉

  • Avatar
    erwin - 19 augustus 2017 om 17:49

    Wat verdedigend schijt voetbal van hake.angst haas.zo creër je helemaal geen kansen

  • Avatar
    Kurt - 19 augustus 2017 om 17:51
    erwin zegt:

    Wat verdedigend schijt voetbal van hake.angst haas.zo creër je helemaal geen kansen

    Leg eens uit?

  • Avatar
    erwin - 19 augustus 2017 om 17:54
    Kurt zegt:

    Leg eens uit?

    Vvv gaat echt niet aanvallen en met 442 is het veel moeilijker tot kansen te komen dan als je 433 over de vleugels speelt.

  • Avatar
    BartTB3 - 19 augustus 2017 om 18:07

    als hij boere maar niet op rechtsbuiten zet... mag hopen zoiets dat ter avest daar veel is of dat jensen erin duikt... maar had toch liever een echte rechtsbuiten daar gezien (city huurling)

  • Avatar
    basleroy - 19 augustus 2017 om 18:07

    Iemand een stream?

  • Avatar
    RED 666 - 19 augustus 2017 om 18:08

    FORZA FCT

  • Avatar
    BartTB3 - 19 augustus 2017 om 18:09

    succes twente fans niet teveel verwachten wel gewoon aanmoedigen en 3 punten pakken

  • Avatar
    tukkerJP - 19 augustus 2017 om 18:11

    Mooi dat Boere mag beginnen.

  • Avatar
    mcdummels - 19 augustus 2017 om 18:14

    Waarom nou weer v.d. Heijden in de basis?

  • Avatar
    timufct - 19 augustus 2017 om 18:22
    erwin zegt:

    Vvv gaat echt niet aanvallen en met 442 is het veel moeilijker tot kansen te komen dan als je 433 over de vleugels speelt.

    Dat is per definitie onjuist. Je kan ook gewoon aanvallend spelen in een 4-4-2 opstelling. 4-3-3 zorgt echt niet automatisch voor meer kansen.. Heeft toch echt meer met spelopvatting, individuele taken, andere instructies en de tegenstander te maken. Daarnaast is het verstandig te kijken naar je spelersmateriaal om te kijken welke tactiek daarbij past. En gezien Liendl nog niet in de basis staat en de vleugels niet goed bezet zijn snap ik deze keuze wel.

  • Avatar
    twente199 - 19 augustus 2017 om 18:25
    timufct zegt:

    Dat is per definitie onjuist. Je kan ook gewoon aanvallend spelen in een 4-4-2 opstelling. 4-3-3 zorgt echt niet automatisch voor meer kansen.. Heeft toch echt meer met spelopvatting, individuele taken, andere instructies en de tegenstander te maken. Daarnaast is het verstandig te kijken naar je spelersmateriaal om te kijken welke tactiek daarbij past. En gezien Liendl nog niet in de basis staat en de vleugels niet goed bezet zijn snap ik deze keuze wel.

    heb je helemaal gelijk in, duimpje voor jou. Wel een opmerking over die zogenaamde 442, er staat namelijk dat gjorgjev boere en kvasina in de aanval staan.

  • Avatar
    mcdummels - 19 augustus 2017 om 18:30

    come on twente!!

  • Avatar
    mcdummels - 19 augustus 2017 om 18:33

    tegen de paal en voorlangs... Hoeveel pech kun je hebben?

  • Avatar
    biertje123 - 19 augustus 2017 om 18:33

    Hoe kan je die missen

  • Avatar