VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest in eigen huis van VVV-Venlo

21 augustus 2017 om 11:46 | Bron: FC Twente TV VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest in eigen huis van VVV-Venlo

FC Twente is ook na twee duels in de Eredivisie nog altijd zonder overwinning. Na de 2-1 nederlaag tegen Feyenoord was ditmaal promovendus VVV-Venlo met 1-2 te sterk. Tom Boere maakte wel zijn eerste treffer voor FC Twente. 

De wedstrijd begon met een flinke tegenvaller voor FC Twente. Al na zes minuten schoot het bij Hidde ter Avest in zijn lies, waardoor Jeroen van der Lely hem moest vervangen. Niet veel later kwam de 0-1, doordat Vito van Crooy op knappe wijze raak schoot. FC Twente trok wat bij, maar het kon niet voorkomen dat Jerold Promes vier minuten voor de rust de score voor de uitploeg verdubbelde. 

FC Twente moest na rust uit een ander vaatje tappen en dat lukte slechts gedeeltelijk. Op aangeven van Van der Lely maakte Boere zijn eerste treffer voor FC Twente. Toch bleven de Venlonaren het beste van het spel hebben. Tot een waar slotoffensief kwam het team dan ook niet: 1-2. 

Opstelling FC Twente: Brondeel; Ter Avest (6' Van der Lely), Andersen, Thesker, Trajkovski; Van der Heijden (87' Liendl), Holla, Jensen; Gjorgjev (63' Assaidi), Boere, Kvasina.  

Overzicht

Reacties (189)

  • Avatar
    EvB64 - 19 augustus 2017 om 20:24

    Hake en Jan rot op wat een drama

  • Avatar
    Jeroen - 19 augustus 2017 om 20:25

    Goede ploeg hoor, VVV. En dat bedoel ik niet eens sarcastisch. Twente vond ik bij vlagen goed spelen. Vooral Assaidi had enkele prima acties. Seizoen is nog vroeg, kop op. De punten komen wel!

  • Avatar
    2010 - 19 augustus 2017 om 20:27

    Kutwedstrijd

  • Avatar
    alles - 19 augustus 2017 om 20:28
    EvB64 zegt:

    Hake en Jan rot op wat een drama

    Jep. Ook alle 11 spelers op rotten die op het veld stonden...

    Komt wel goed...

  • Avatar
    FCTwente10 - 19 augustus 2017 om 20:28

    Thesker: We gingen vol voor de 2-2... het werd eerder 1-3 dan 2-2.

  • Avatar
    twentefanhenk - 19 augustus 2017 om 20:28

    Geweldig strijdplan Hake,waarom Assaidi niet vanaf het begin er in,en hou ajb die Jelle buiten de ploeg ,wat een slechte speler is dat!

  • Avatar
    Diekmenneke - 19 augustus 2017 om 20:28

    Hooiveld erbij centraal volgende week en Thesker naar de rechtsback. Liendl voor vd Heijden en Assaidi voor Gorgev.

  • Avatar
    twentefanhenk - 19 augustus 2017 om 20:29
    EvB64 zegt:

    Hake en Jan rot op wat een drama

    Doe normaal man,VVV was verassend sterk!

  • Avatar
    FCTwente10 - 19 augustus 2017 om 20:29
    Diekmenneke zegt:

    Hooiveld erbij centraal volgende week en Thesker naar de rechtsback. Liendl voor vd Heijden en Assaidi voor Gorgev.

    Liendl voor vd heyden? Ik heb hem niet eens de bal zien aanraken, compleet onzichtbaar

  • Avatar
    Kurt - 19 augustus 2017 om 20:30
    EvB64 zegt:

    Hake en Jan rot op wat een drama

    De waan van de dag viert hoogtij..

  • Avatar
    Potje - 19 augustus 2017 om 20:30
    Diekmenneke zegt:

    Hooiveld erbij centraal volgende week en Thesker naar de rechtsback. Liendl voor vd Heijden en Assaidi voor Gorgev.

    Hij is links stop hem dan linksachter enndsn trajkovski weg wat was die slecht zeg

  • Avatar
    Diekmenneke - 19 augustus 2017 om 20:33
    Potje zegt:

    Hij is links stop hem dan linksachter enndsn trajkovski weg wat was die slecht zeg

    Ja sorry dat bedoel ik ook.

  • Avatar
    erwin - 19 augustus 2017 om 20:33

    Hake gefeliciteerd met je 442 systeem

    ROT OP

  • Avatar
    Scorpio69 - 19 augustus 2017 om 20:35
    FCTwente10 zegt:

    Thesker: We gingen vol voor de 2-2... het werd eerder 1-3 dan 2-2.

    hahahahaha, die Thesker, krijgt TC toch nog gelijk ook. Wat een slappe hap is dat zeg. Dat intervieuw van hem was helemaal om te huilen. Is totaal de weg kwijt.

  • Avatar
    Diekmenneke - 19 augustus 2017 om 20:35
    FCTwente10 zegt:

    Liendl voor vd heyden? Ik heb hem niet eens de bal zien aanraken, compleet onzichtbaar

    Klopt, hij werd constant overgeslagen. Spelers als Thesker en Andersen hadden de ballen bij hem moeten inleveren.

  • Avatar
    Certissa - 19 augustus 2017 om 20:36

    Disaster..first point against utrecht, first win against almelo 29 september...

  • Avatar
    beerntjes - 19 augustus 2017 om 20:36
    EvB64 zegt:

    Hake en Jan rot op wat een drama

    Drama-reactie, jammer hoor.

  • Avatar
    coenie - 19 augustus 2017 om 20:36

    Keurig objectief verslag. Terechte nederlaag idd.

  • Avatar
    EvB64 - 19 augustus 2017 om 20:38
    beerntjes zegt:

    Drama-reactie, jammer hoor.

    Nee heb het gezegd al doe pisitievos die zijden dat we 3 punten zoude pakken!! Nee gewoon blamage .

  • Avatar
    EvB64 - 19 augustus 2017 om 20:38
    Diekmenneke zegt:

    Klopt, hij werd constant overgeslagen. Spelers als Thesker en Andersen hadden de ballen bij hem moeten inleveren.

    100% eens

Nieuwe media