Boere niet vanaf spitspositie: ''Of ik dit vaker heb gedaan? Heel lang geleden''

19 augustus 2017 om 21:50 | Bron: FOX Sports Boere niet vanaf spitspositie: ''Of ik dit vaker heb gedaan? Heel lang geleden''

De wedstrijd tussen FC Twente en VVV-Venlo moet er voor Tom Boere een zijn met wisselende gevoelens. De spits had zijn eerste basisplaats en was ook trefzeker, maar door de 1-2 nederlaag was het geen leuke avond. 

"Mijn persoonlijke debuut was mooi, maar er is ook nog veel om te verbeteren. Natuurlijk ben ik teleurgesteld over het resultaat", aldus Boere tegenover FOX Sports. Boere stond in het tactische plan als linker aanvaller ingesteld. "Of ik dat vaker heb gedaan? Heel lang geleden. Het is wennen, maar ik heb mijn best gedaan." 

Over zijn favoriete positie is Boere duidelijk. "Uiteindelijk wil ik in de spits spelen, maar waar de trainer mij nodig heeft, daar ga ik mijn best doen. En keihard werken. Hoeveel doelpunten ik ga maken dit seizoen? Dat weet ik niet, ik ga gewoon mijn best doen. Ik ga er geen getal op plakken, ik ga keihard mijn best doen." 

Overzicht

Reacties (23)

  • Avatar
    erwin - 19 augustus 2017 om 21:52

    Gewoon 433 boere in de spits

  • Avatar
    Scorpio69 - 19 augustus 2017 om 21:53

    Mooie goal, jammer dat Hake niet gewoon kan doen en de poppetjes op de juiste plek kan zetten. Dat maakt het allemaal veel moeilijker dan het is. Succes Boere, ik geloof erin mits je goed gebruikt wordt. Jouw trainer zal maar Hake heten. Heel veel succes gewenst hij kan je maken of breken!

  • Avatar
    annalyst - 19 augustus 2017 om 21:57

    Waarom haal je deze jongen dan.....voor de spitspositie neem ik toch aan ? Hij heeft in de voorbereiding al niet veel vertrouwen opgedaan omdat Hake zonodig tegen sterke tegenstanders wilde spelen zodat de aanval geen enkele kans heeft gekregen, en dan dirigeer je hem ook nog eens naar de linkerkant. Gelukkig heeft hij gescoord maar dit had hem zomaar eens een geweldige knak kunnen geven.

  • Avatar
    Rene - 19 augustus 2017 om 22:00

    aanval is zwaar ondermaats, Boere kan er net meer door, de rest kan naar het tweede elftal...

  • Avatar
    BartTB3 - 19 augustus 2017 om 22:02

    nou vooruit hake ik doe nog 1 keer de moeite voor de opstelling tegen pec:

    brondeel
    ter avest andersen thesker vd Lely
    holla liendl
    jensen
    city huurling boere assaidi

    uiteraard is pec dan nog steeds lastig maar 1-1 of 1-2 moet kunnen

  • Avatar
    annalyst - 19 augustus 2017 om 22:03
    zegt:

    Ik denk dat hij probeert waar Boere het best tot z\'n recht komt. Volgende pot denk ik vanaf rechts, daarna achter de spits of, zoals jij al zegt, op de plaats van Stefan. Het is echter niet te voorspellen want Rene houdt wel van een \"verrassinkje\" ;))

  • Avatar
    Diekmenneke - 19 augustus 2017 om 22:15

    Tegen PEC gewoon 442 met Brondeel, ter Avest, Andersen, Hooiveld, Thesker, vd Lely, Holla, Lindl, Jensen, Assaidi en kiezen tussen Boere of Kasvina.

  • Avatar
    EvB64 - 19 augustus 2017 om 22:15
    erwin zegt:

    Gewoon 433 boere in de spits

    Maar dat durft Hake niet.

  • Avatar
    BartTB3 - 19 augustus 2017 om 22:20
    Diekmenneke zegt:

    Tegen PEC gewoon 442 met Brondeel, ter Avest, Andersen, Hooiveld, Thesker, vd Lely, Holla, Lindl, Jensen, Assaidi en kiezen tussen Boere of Kasvina.

    ik tel 5 verdedigers

  • Avatar
    maxialex1979 - 19 augustus 2017 om 22:30

    Die Kasvina moet de bliksemafleider worden van Boere. Maar als je Thesker in de basis laat dan gaat het gewoon mis. Waarom niet een 4 - 2 - 4 systeem???

    Eventueel Thesker als linksback

    Brondeel(als die niet teveel op Marsman gaat lijken)
    ter Avest - Andersen - Hooiveld - Thesker/Trajkovski
    Holla - van de Heijden/Liendl
    Assaidi - Kvasina - Boere - Jensen

    Dan kan Jensen altijd achter de 2 spiten kruipen als daar ruimte is.

  • Avatar
    Scorpio69 - 19 augustus 2017 om 22:33

    Gaat Heracles ook nog winnen. Bah! Hebben ook al een veel lagere begroting. Volgens mij draait het niet eens om geld waar hier altijd over gesproken wordt op dit forum!

  • Avatar
    Diekmenneke - 19 augustus 2017 om 22:38
    BartTB3 zegt:

    ik tel 5 verdedigers

    Vd Lely met de punt naar achter als je met een ruit op het middenveld gaat spelen. Holla Rechts, Liendl links en Jensen met de punt naar voren. Voorin Assaidi met Boere of Kasvina

  • Avatar
    Diekmenneke - 19 augustus 2017 om 22:40
    maxialex1979 zegt:

    Die Kasvina moet de bliksemafleider worden van Boere. Maar als je Thesker in de basis laat dan gaat het gewoon mis. Waarom niet een 4 - 2 - 4 systeem???

    Eventueel Thesker als linksback

    Brondeel(als die niet teveel op Marsman gaat lijken)
    ter Avest - Andersen - Hooiveld - Thesker/Trajkovski
    Holla - van de Heijden/Liendl
    Assaidi - Kvasina - Boere - Jensen

    Dan kan Jensen altijd achter de 2 spiten kruipen als daar ruimte is.

    Denk ook dat Thesker het beste op linksback uit de verf komt.

  • Avatar
    maxialex1979 - 19 augustus 2017 om 22:43

    Onbegrijpelijk dat van Hooiveld geen echte kans krijgt in de basis. Was/is een echte top verdediger in Schotland en heeft zeer veel ervaring!!!

  • Avatar
    Diekmenneke - 19 augustus 2017 om 23:29
    Scorpio69 zegt:

    Gaat Heracles ook nog winnen. Bah! Hebben ook al een veel lagere begroting. Volgens mij draait het niet eens om geld waar hier altijd over gesproken wordt op dit forum!

    Gelukkig gaf die keeper van Heerenveen nog een goede assist. Wel lekker voor hem om zo te debuteren.

  • Avatar
    BartTB3 - 20 augustus 2017 om 09:07
    maxialex1979 zegt:

    Die Kasvina moet de bliksemafleider worden van Boere. Maar als je Thesker in de basis laat dan gaat het gewoon mis. Waarom niet een 4 - 2 - 4 systeem???

    Eventueel Thesker als linksback

    Brondeel(als die niet teveel op Marsman gaat lijken)
    ter Avest - Andersen - Hooiveld - Thesker/Trajkovski
    Holla - van de Heijden/Liendl
    Assaidi - Kvasina - Boere - Jensen

    Dan kan Jensen altijd achter de 2 spiten kruipen als daar ruimte is.

    die kvasina loopt boere in de weg en als je ze met zn 2e opstelt in 4-2-4 dan heb je niets aan jensen want die kan dan in de as niet in de ruimtes duiken.. en op de flank heb je niets aan hem... gewoon 4-3-3 ter avest en vd Lely als backs dat ging vorig seizoen prima... dan hoeft thesker zich alleen nog maar druk te maken om de spits en niet ook nog om de flankspeler omdat trajkovski weer eens pleittes is om een mislukte voorzet te geven... boere in de spits... jensen met loopactie erachter... het gemis nu zijn 2 goede flankspelers aan wie je de bal kwijt kan en die er een goed vervolg mee hebben.... city huurling en assaidi heb ik mijn hoop op gevestigd... of cerny

  • Avatar
    raaer - 20 augustus 2017 om 09:34
    BartTB3 zegt:

    die kvasina loopt boere in de weg en als je ze met zn 2e opstelt in 4-2-4 dan heb je niets aan jensen want die kan dan in de as niet in de ruimtes duiken.. en op de flank heb je niets aan hem... gewoon 4-3-3 ter avest en vd Lely als backs dat ging vorig seizoen prima... dan hoeft thesker zich alleen nog maar druk te maken om de spits en niet ook nog om de flankspeler omdat trajkovski weer eens pleittes is om een mislukte voorzet te geven... boere in de spits... jensen met loopactie erachter... het gemis nu zijn 2 goede flankspelers aan wie je de bal kwijt kan en die er een goed vervolg mee hebben.... city huurling en assaidi heb ik mijn hoop op gevestigd... of cerny

    Ben ik met je eens.

    Traikovski verdedigend ook nog eens erg zwak.

    Voorin moet hij keuze maken tussen Boere en Kvasina.

  • Avatar
    Diekmenneke - 20 augustus 2017 om 09:57
    BartTB3 zegt:

    die kvasina loopt boere in de weg en als je ze met zn 2e opstelt in 4-2-4 dan heb je niets aan jensen want die kan dan in de as niet in de ruimtes duiken.. en op de flank heb je niets aan hem... gewoon 4-3-3 ter avest en vd Lely als backs dat ging vorig seizoen prima... dan hoeft thesker zich alleen nog maar druk te maken om de spits en niet ook nog om de flankspeler omdat trajkovski weer eens pleittes is om een mislukte voorzet te geven... boere in de spits... jensen met loopactie erachter... het gemis nu zijn 2 goede flankspelers aan wie je de bal kwijt kan en die er een goed vervolg mee hebben.... city huurling en assaidi heb ik mijn hoop op gevestigd... of cerny

    Zoals je al zegt mis je een buitenspeler. Dan kan je volgens mij beter 442 spelen. Thesker op linksback. Is daarvoor verdedigend sterk genoeg. Kan aanvallend meer dan vd Lely brengen daar en ook zeker niet minder dan Trajkovski. Vd Lely verdedigende middenvelder die ballen toch graag kort speelt. Kan ze dan inleveren bij Liendl en Holla. Jensen krijgt dan nog meer ruimtes om in te duiken. Voorin Assaidi lekker om Boere of Kasvina heen laten spelen. Zeker nu we niet elke wedstrijd niet meer zo makkelijk kunnen domineren lijkt me dit een uitstekende tactiek.

  • Avatar
    BartTB3 - 20 augustus 2017 om 12:33
    Diekmenneke zegt:

    Zoals je al zegt mis je een buitenspeler. Dan kan je volgens mij beter 442 spelen. Thesker op linksback. Is daarvoor verdedigend sterk genoeg. Kan aanvallend meer dan vd Lely brengen daar en ook zeker niet minder dan Trajkovski. Vd Lely verdedigende middenvelder die ballen toch graag kort speelt. Kan ze dan inleveren bij Liendl en Holla. Jensen krijgt dan nog meer ruimtes om in te duiken. Voorin Assaidi lekker om Boere of Kasvina heen laten spelen. Zeker nu we niet elke wedstrijd niet meer zo makkelijk kunnen domineren lijkt me dit een uitstekende tactiek.

    city huurling had je als oplossing op de bank

  • Avatar
    BartTB3 - 20 augustus 2017 om 12:54
    Diekmenneke zegt:

    Zoals je al zegt mis je een buitenspeler. Dan kan je volgens mij beter 442 spelen. Thesker op linksback. Is daarvoor verdedigend sterk genoeg. Kan aanvallend meer dan vd Lely brengen daar en ook zeker niet minder dan Trajkovski. Vd Lely verdedigende middenvelder die ballen toch graag kort speelt. Kan ze dan inleveren bij Liendl en Holla. Jensen krijgt dan nog meer ruimtes om in te duiken. Voorin Assaidi lekker om Boere of Kasvina heen laten spelen. Zeker nu we niet elke wedstrijd niet meer zo makkelijk kunnen domineren lijkt me dit een uitstekende tactiek.

    moet je boere zijn goal zien... en wij hebben hem zo weinig daar gezien waar hij op zijn best is.... kvasina eruit en lekker voor achter de hand als je wat moet forceren dan hoef je ook niet meer zoals nu op het laatst thesker of hooiveld in het verleden naar voren te schuiven

Nieuwe media