'FC Twente wil stunten en spreekt met El Hamdaoui'

20 augustus 2017 om 11:44 | Bron: Voetbal International 'FC Twente wil stunten en spreekt met El Hamdaoui'

FC Twente is in gesprek met Mounir El Hamdaoui. Dat meldt Voetbal International. De oud-speler van onder meer Ajax is transfervrij, dus FC Twente kan hem zonder vergoeding overnemen. 

El Hamdaoui, die als centrumspits en als nummer tien uit de voeten kan, speelde op 26 januari dit jaar zijn laatste officiële wedstrijd. De club uit Enschede is op zoek naar creativiteit in de voorhoede, omdat de ploeg van trainer Rene Hake dit seizoen moeite heeft om kansen te creëren. 

Overzicht

Reacties (99)

  • Avatar
    twente1965 - 20 augustus 2017 om 11:48

    Weer broodje aap verhaaal

  • Avatar
    biertje123 - 20 augustus 2017 om 11:48

    Ik weet nou niet wat ik hier van moet vinden. Het kan een versterking zijn maar het kan ook een erge drama zijn.

  • Avatar
    Diekmenneke - 20 augustus 2017 om 11:50

    Nooit doen. Speelde in januari voor het laatst. Mede door blessures vorig jaar maar weinig gespeeld. Het seizoen is voorbij voordat die wedstrijd fit is.

  • Avatar
    Thomasss - 20 augustus 2017 om 11:51

    Stunten? Een 33 jarige Marokkaan die in januari zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld in de zandbak. En weer een spits erbij? Van mij hoeft el ham doe wie niet te komen.

  • Avatar
    Spira - 20 augustus 2017 om 11:51
    zegt:

    Het is gisteren wel pijnlijk duidelijk geworden dat we momenteel veel te weinig kwaliteit hebben. Assaidi en Jensen steken er met kop en schouders bovenuit, Brondeel oogt ook betrouwbaar tot nu toe.

  • Avatar
    Diekmenneke - 20 augustus 2017 om 11:58
    zegt:

    Het is een gerucht he....

  • Avatar
    Spira - 20 augustus 2017 om 11:58
    zegt:

    Hij heeft wel kwaliteit...of hij het nog kan opbrengen, nog honger heeft, fit genoeg is en daardoor een meerwaarde is moet blijken.

  • Avatar
    biertje123 - 20 augustus 2017 om 12:00
    zegt:

    Ik hoop dat er iemand gaat ingrijpen. Dit gaat gewoon helemaal de verkeerde kant op. Als het zo door blijft gaan, gaan we NEC en Roda achteraan met al die nationaliteiten.

  • Avatar
    EvB64 - 20 augustus 2017 om 12:04
    zegt:

    Ja en niet zo een beetje ook TC.

  • Avatar
    Hrry Twente Fan - 20 augustus 2017 om 12:07

    Van Halst raakt in paniek ! Wie haalt het nu in zijn hoofd om de lastpak van AJAX binnen te halen ?
    Het beleid kraakt in haar voegen, transfervrije spelers snoepen de laatste centen van onze FCT op.
    Je ziet ex Twentespelers als regionale jongens als Bruns, Berghuis en Pelupessy bij andere clubs spelen, We hebben geen behoefte aan spelers die een jaar niet gespeeld hebben, het duurt minimaal een half jaar voor ze weer de gewenste conditie hebben (zie Assaidi). Hake weet het ook niet meer en speelt wekelijks in andere samenstelling. Als er niet ingegrepen wordt lijkt de weg naar degradatie onafwendbaar.
    Van Halst snabbelt liever bij bij Ziggo en maakt oorlog met vak P. Het wordt tijd dat hij voltijds in dienst treedt bij Ziggo !!

  • Avatar
    EvB64 - 20 augustus 2017 om 12:10
    Hrry Twente Fan zegt:

    Van Halst raakt in paniek ! Wie haalt het nu in zijn hoofd om de lastpak van AJAX binnen te halen ?
    Het beleid kraakt in haar voegen, transfervrije spelers snoepen de laatste centen van onze FCT op.
    Je ziet ex Twentespelers als regionale jongens als Bruns, Berghuis en Pelupessy bij andere clubs spelen, We hebben geen behoefte aan spelers die een jaar niet gespeeld hebben, het duurt minimaal een half jaar voor ze weer de gewenste conditie hebben (zie Assaidi). Hake weet het ook niet meer en speelt wekelijks in andere samenstelling. Als er niet ingegrepen wordt lijkt de weg naar degradatie onafwendbaar.
    Van Halst snabbelt liever bij bij Ziggo en maakt oorlog met vak P. Het wordt tijd dat hij voltijds in dienst treedt bij Ziggo !!

    100%eens

  • Avatar
    Manolito - 20 augustus 2017 om 12:11
    Hrry Twente Fan zegt:

    Van Halst raakt in paniek ! Wie haalt het nu in zijn hoofd om de lastpak van AJAX binnen te halen ?
    Het beleid kraakt in haar voegen, transfervrije spelers snoepen de laatste centen van onze FCT op.
    Je ziet ex Twentespelers als regionale jongens als Bruns, Berghuis en Pelupessy bij andere clubs spelen, We hebben geen behoefte aan spelers die een jaar niet gespeeld hebben, het duurt minimaal een half jaar voor ze weer de gewenste conditie hebben (zie Assaidi). Hake weet het ook niet meer en speelt wekelijks in andere samenstelling. Als er niet ingegrepen wordt lijkt de weg naar degradatie onafwendbaar.
    Van Halst snabbelt liever bij bij Ziggo en maakt oorlog met vak P. Het wordt tijd dat hij voltijds in dienst treedt bij Ziggo !!

    Er hebben wel meer zogenaamde lastpakken(ook ex-ajax) het hier prima gedaan. Fitheid en de overvloed op zijn positie lijken me een groter probleem.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 20 augustus 2017 om 12:14

    We hebben goede centrale verdedigers nodig met ervaring en leiderschap geen Thesker als aanvoerder maar Holla voorlopig aanvoerder en misschien gaan Ter Avest, Andersen en Jensen nog weg deze transferperiode dan komt er weer wat budget vrij. Volgend jaar lopen contracten van Granqvist en Loovens af heb je 2 goede centrale verdedigers Douglas terughalen zou natuurlijk het mooiste zijn maar vraag mij af of hij fit is en zijn zaakwaarnemer heb ik geen hoge pet van op.
    Verder hebben we ook een linkerverdediger en rechterverdediger nodig want met jongens als Schmidt, R. Jensen, vd Lely red je het niet in de basis Bashkim Kadrii en Johan Larsson zijn goede zijn ook transfervrij volgend jaar dus kun je misschien voor een klein bedrag overnemen in Nederland heb je voor de rechts en linksback vd Wiel, van Polen, Ehizibue, Droste, Doke Schmidt, Aaron Meijers, Chris Kum en Roel Janssen anders moeten we het doen met transfervrije spelers of spelers huren.

  • Avatar
    bartcore - 20 augustus 2017 om 12:19

    Was in zijn hoogtij dagen wel echt een ongelofelijke speler. Zou ie op de vleugel kunnen?

  • Avatar
    Manolito - 20 augustus 2017 om 12:21
    FC Twente 1965 zegt:

    We hebben goede centrale verdedigers nodig met ervaring en leiderschap geen Thesker als aanvoerder maar Holla voorlopig aanvoerder en misschien gaan Ter Avest, Andersen en Jensen nog weg deze transferperiode dan komt er weer wat budget vrij. Volgend jaar lopen contracten van Granqvist en Loovens af heb je 2 goede centrale verdedigers Douglas terughalen zou natuurlijk het mooiste zijn maar vraag mij af of hij fit is en zijn zaakwaarnemer heb ik geen hoge pet van op.
    Verder hebben we ook een linkerverdediger en rechterverdediger nodig want met jongens als Schmidt, R. Jensen, vd Lely red je het niet in de basis Bashkim Kadrii en Johan Larsson zijn goede zijn ook transfervrij volgend jaar dus kun je misschien voor een klein bedrag overnemen in Nederland heb je voor de rechts en linksback vd Wiel, van Polen, Ehizibue, Droste, Doke Schmidt, Aaron Meijers, Chris Kum en Roel Janssen anders moeten we het doen met transfervrije spelers of spelers huren.

    Heb jij ff een blik spelers van transfermarkt.com afgehaald joh? Het meerendeel van de door jou genoemde spelers is echt alles behalve een meerwaarde. Vd Lely is overigens echt een prima back. Op centrale verdedigers hoef je voorlopig niet te rekenen, want daarvan staan er genoeg onder contract. En dan onder de huidige omstandigheden Douglas en Granqvist als optie naar voren brengen...😂👏

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 20 augustus 2017 om 12:23

    PANIEK PANIEK PANIEK

    Wat moeten wij in godsnaam met el hamdoui, we hebben al 3 spitsen. We hebben een rechtsbuiten nodig. En een middenvelder.

  • Avatar
    EvB64 - 20 augustus 2017 om 12:26

    JvH is ongeschikt om dit vak uit te oefenen totaal geen ervaring dat breekt hem nu op. En met hem Hake ook dit gaat niet zo snel goed komen.. Vrees ik

  • Avatar
    WoutBl - 20 augustus 2017 om 12:27

    WAAROM WAAROM?? We hebben 2 spitsen er lopen. Boere heeft er net 1 mooie inliggen geef hem de kans volgende week. Haal nog 1 goede buitenspeler ( Cerny ) en miss nog 1 centrale verdediger en Twente moet wel hoog in het rechterrijtje eindigen of miss wel linkerrijtje

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 20 augustus 2017 om 12:27
    Manolito zegt:

    Heb jij ff een blik spelers van transfermarkt.com afgehaald joh? Het meerendeel van de door jou genoemde spelers is echt alles behalve een meerwaarde. Vd Lely is overigens echt een prima back. Op centrale verdedigers hoef je voorlopig niet te rekenen, want daarvan staan er genoeg onder contract. En dan onder de huidige omstandigheden Douglas en Granqvist als optie naar voren brengen...😂👏

    Dan wordt het rechterrijtje voetbal of nacompetitie iedereen tevreden of niet?

  • Avatar
    Manolito - 20 augustus 2017 om 12:30
    FC Twente 1965 zegt:

    Dan wordt het rechterrijtje voetbal of nacompetitie iedereen tevreden of niet?

    Met een plaats aan de bovenkant van het rechter rijtje ben ik deze jaren wel tevreden hoor. Jij wou dit seizoen liever strijden voor Europees voetbal? Je kan wel opties gaan noemen, maar kijk dan op z'n minst of ze wat toevoegen(dus bijv geen Kum) en of ze haalbaar zijn (dus bijv geen Douglas).

Nieuwe media