'FC Twente wil stunten en spreekt met El Hamdaoui'

20 augustus 2017 om 11:44 | Bron: Voetbal International 'FC Twente wil stunten en spreekt met El Hamdaoui'

FC Twente is in gesprek met Mounir El Hamdaoui. Dat meldt Voetbal International. De oud-speler van onder meer Ajax is transfervrij, dus FC Twente kan hem zonder vergoeding overnemen. 

El Hamdaoui, die als centrumspits en als nummer tien uit de voeten kan, speelde op 26 januari dit jaar zijn laatste officiële wedstrijd. De club uit Enschede is op zoek naar creativiteit in de voorhoede, omdat de ploeg van trainer Rene Hake dit seizoen moeite heeft om kansen te creëren. 

Overzicht

Reacties (138)

  • Avatar
    twente1965 - 20 augustus 2017 om 11:48

    Weer broodje aap verhaaal

  • Avatar
    biertje123 - 20 augustus 2017 om 11:48

    Ik weet nou niet wat ik hier van moet vinden. Het kan een versterking zijn maar het kan ook een erge drama zijn.

  • Avatar
    yj - 20 augustus 2017 om 11:48

    Want dan hebben we maar 4 spitsen...

  • Avatar
    Diekmenneke - 20 augustus 2017 om 11:50

    Nooit doen. Speelde in januari voor het laatst. Mede door blessures vorig jaar maar weinig gespeeld. Het seizoen is voorbij voordat die wedstrijd fit is.

  • Avatar
    annalyst - 20 augustus 2017 om 11:50
    biertje123 zegt:

    Ik weet nou niet wat ik hier van moet vinden. Het kan een versterking zijn maar het kan ook een erge drama zijn.

    Het nadeel is dat deze jongen, mede ook door blessureleed, sinds januari niet meer heeft gespeeld. Zal er dus ook niet direct staan. Dan toch liever Cerny

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 20 augustus 2017 om 11:51

    Kan ie naast assaidi geblesseerd op de bank gaan zitten😭zonder gekheid wel een goede speler met een brutaal karakter dat heeft dit team wel nodig!

    En mocht assaidi fit blijven kunnen deze twee onze reddig zijn!

    Maar na het zien van de wedstrijd tegen vvv vraag ik me af welke speler hier nog in wil stappen?

  • Avatar
    Thomasss - 20 augustus 2017 om 11:51

    Stunten? Een 33 jarige Marokkaan die in januari zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld in de zandbak. En weer een spits erbij? Van mij hoeft el ham doe wie niet te komen.

  • Avatar
    Spira - 20 augustus 2017 om 11:51
    yj zegt:

    Want dan hebben we maar 4 spitsen...

    Het is gisteren wel pijnlijk duidelijk geworden dat we momenteel veel te weinig kwaliteit hebben. Assaidi en Jensen steken er met kop en schouders bovenuit, Brondeel oogt ook betrouwbaar tot nu toe.

  • Avatar
    Poar nem - 20 augustus 2017 om 11:52

    Weet ook niet wat ik er van denken moet. Denk niet dat hij nou voor rust zorgt binnen het elftal gezien zijn verleden, maar goed hij kan ook veranderd zijn wederom WEER een gevalletje KWW

  • Avatar
    yj - 20 augustus 2017 om 11:55
    Spira zegt:

    Het is gisteren wel pijnlijk duidelijk geworden dat we momenteel veel te weinig kwaliteit hebben. Assaidi en Jensen steken er met kop en schouders bovenuit, Brondeel oogt ook betrouwbaar tot nu toe.

    Daar ben ik het mee eens, maar denk jij dat een 33-jarige speler die een halfjaar niet gespeeld heeft wel de gewenste versterking is?

  • Avatar
    annalyst - 20 augustus 2017 om 11:55
    Poar nem zegt:

    Weet ook niet wat ik er van denken moet. Denk niet dat hij nou voor rust zorgt binnen het elftal gezien zijn verleden, maar goed hij kan ook veranderd zijn wederom WEER een gevalletje KWW

    Denk ik ook. El Ham is typisch een speler met een ego die zichzelf de grote man vind. Gaat het goed dan heb je een prima speler aan hem maar loopt het niet is het zo iemand die begint te zeuren en te zeiken (type Zyjech) en dat moeten we niet willen hebben.

  • Avatar
    annalyst - 20 augustus 2017 om 11:57
    zegt:

    Bij Rene iig wel. Zie de tubantia van vandaag ;)

  • Avatar
    Diekmenneke - 20 augustus 2017 om 11:58
    zegt:

    Het is een gerucht he....

  • Avatar
    Spira - 20 augustus 2017 om 11:58
    yj zegt:

    Daar ben ik het mee eens, maar denk jij dat een 33-jarige speler die een halfjaar niet gespeeld heeft wel de gewenste versterking is?

    Hij heeft wel kwaliteit...of hij het nog kan opbrengen, nog honger heeft, fit genoeg is en daardoor een meerwaarde is moet blijken.

  • Avatar
    biertje123 - 20 augustus 2017 om 12:00
    zegt:

    Ik hoop dat er iemand gaat ingrijpen. Dit gaat gewoon helemaal de verkeerde kant op. Als het zo door blijft gaan, gaan we NEC en Roda achteraan met al die nationaliteiten.

  • Avatar
    Loesjefct - 20 augustus 2017 om 12:00
    twente1965 zegt:

    Weer broodje aap verhaaal

    Denk het niet want fox meldde het ook

  • Avatar
    EvB64 - 20 augustus 2017 om 12:04
    zegt:

    Ja en niet zo een beetje ook TC.

  • Avatar
    Hrry Twente Fan - 20 augustus 2017 om 12:07

    Van Halst raakt in paniek ! Wie haalt het nu in zijn hoofd om de lastpak van AJAX binnen te halen ?
    Het beleid kraakt in haar voegen, transfervrije spelers snoepen de laatste centen van onze FCT op.
    Je ziet ex Twentespelers als regionale jongens als Bruns, Berghuis en Pelupessy bij andere clubs spelen, We hebben geen behoefte aan spelers die een jaar niet gespeeld hebben, het duurt minimaal een half jaar voor ze weer de gewenste conditie hebben (zie Assaidi). Hake weet het ook niet meer en speelt wekelijks in andere samenstelling. Als er niet ingegrepen wordt lijkt de weg naar degradatie onafwendbaar.
    Van Halst snabbelt liever bij bij Ziggo en maakt oorlog met vak P. Het wordt tijd dat hij voltijds in dienst treedt bij Ziggo !!

  • Avatar
    Bimmytoers - 20 augustus 2017 om 12:08
    biertje123 zegt:

    Ik hoop dat er iemand gaat ingrijpen. Dit gaat gewoon helemaal de verkeerde kant op. Als het zo door blijft gaan, gaan we NEC en Roda achteraan met al die nationaliteiten.

    Twente heeft namelijk ook echt een blik met eigen talent die ze open kunnen trekken en er meteen staan!? Ze moeten wel wat, en ik weet niet of het waar is maar El Hamdoui vond ik eerder wel een type speler die het verschil kon maken.. weet niet in hoeverre hij nog in vorm is..

  • Avatar
    EvB64 - 20 augustus 2017 om 12:10
    Hrry Twente Fan zegt:

    Van Halst raakt in paniek ! Wie haalt het nu in zijn hoofd om de lastpak van AJAX binnen te halen ?
    Het beleid kraakt in haar voegen, transfervrije spelers snoepen de laatste centen van onze FCT op.
    Je ziet ex Twentespelers als regionale jongens als Bruns, Berghuis en Pelupessy bij andere clubs spelen, We hebben geen behoefte aan spelers die een jaar niet gespeeld hebben, het duurt minimaal een half jaar voor ze weer de gewenste conditie hebben (zie Assaidi). Hake weet het ook niet meer en speelt wekelijks in andere samenstelling. Als er niet ingegrepen wordt lijkt de weg naar degradatie onafwendbaar.
    Van Halst snabbelt liever bij bij Ziggo en maakt oorlog met vak P. Het wordt tijd dat hij voltijds in dienst treedt bij Ziggo !!

    100%eens

Nieuwe media