FC Twente-aanwinst hoopt op mooie periode in Enschede

20 augustus 2017 om 14:02 | Bron: FC Twente FC Twente-aanwinst hoopt op mooie periode in Enschede

Michael Liendl tekende afgelopen week bij FC Twente. De Oostenrijkse middenvelder geeft in gesprek met FC Twente TV aan dat hij hoopt het team te kunnen helpen. 

“Ik denk dat ik met mijn ervaring wat kan toevoegen aan het team. En ik denk ook dat ik met mijn kwaliteiten het team verder kan helpen”, aldus Liendl, die zijn kwaliteiten opsomt. “Ik heb een sterk linkerbeen, ben goed in standaardsituaties en ik heb een goede pass in huis. Ik ben ook goed in de afronding, maar dat is altijd lastig om over jezelf te zeggen”, vervolgt hij. 

Liendl geeft aan dat de Eredivisie goed bij hem past. “Ik ken de Eredivisie niet zo goed, maar iedereen die ik erover spreek zegt dat het een speelse competitie is waar de nadruk op techniek ligt. Ik ben een speler die graag de bal heeft en een goede techniek heeft, dus ik denk dat ik een mooie tijd tegemoet ga”, besluit hij. 

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Diekmenneke - 20 augustus 2017 om 14:10

    Zaterdag hopelijk basis. Gisteren vlogen alle ballen over hem heen

  • Avatar
    Ultimatefan - 20 augustus 2017 om 14:32

    Cerny kunnen we vergeten, staat nu gewoon in de basis

  • Avatar
    Rene - 20 augustus 2017 om 14:59
    Ultimatefan zegt:

    Cerny kunnen we vergeten, staat nu gewoon in de basis

    Het is kaalslag op de Nederlandse velden

  • Avatar
    twente1965 - 20 augustus 2017 om 15:00
    Ultimatefan zegt:

    Cerny kunnen we vergeten, staat nu gewoon in de basis

    Denk ik ook maar moet wel buitenspeler bijkomen

    Boere aan de zijkant is ongelofelijk

  • Avatar
    Conti - 20 augustus 2017 om 15:05

    Ben erg benieuwd hoe deze speler zich laat gelden.
    Het is er wel nodig dat er iemand met ervaring de boel op sleeptouw gaat nemen en anderen beter aan het voetballe krijgt.

  • Avatar
    Potje - 20 augustus 2017 om 15:45

    Cerny speelt dus die vergeten we... Muric of Bel Hassani dan?

  • Avatar
    FCTwente10 - 20 augustus 2017 om 16:53
    Potje zegt:

    Cerny speelt dus die vergeten we... Muric of Bel Hassani dan?

    Ik wil wel, doe t gratis

  • Avatar
    annalyst - 20 augustus 2017 om 16:54
    FCTwente10 zegt:

    Ik wil wel, doe t gratis

    Jij was toch keeper ;))

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 20 augustus 2017 om 16:56
    Potje zegt:

    Cerny speelt dus die vergeten we... Muric of Bel Hassani dan?

    Bel Hassani is een nummer 10 dan maar kiezen uit Menig, Muric, Zinchenko, El Khayati, Elbers of van Crooij

Nieuwe media