René Hake rekent niet op komst transfervrije aanvaller

20 augustus 2017 om 18:03 | Bron: RTV Oost René Hake rekent niet op komst transfervrije aanvaller

Voetbal International meldde afgelopen week dat FC Twente zou azen op de handtekening van Mounir El Hamdaoui. René Hake verwacht echter niet dat de transfervrije spits tekent bij FC Twente. 

In gesprek met RTV Oost laat Hake weten niet te rekenen op de komst van El Hamdaoui. Waarom de komst van de spits onwaarschijnlijk is laat de hoofdtrainer van FC Twente niet weten. 

Overzicht

Reacties (32)

  • Avatar
    twente1965 - 20 augustus 2017 om 18:08

    Gelukkig, hebben spelers op andere positities nodig

  • Avatar
    EvB64 - 20 augustus 2017 om 18:14

    Ze weten zelf niet meer wat ze doen in het technische beleid bij Twente zijn kompleet weg kwijt. Gewoon paniek in de tent en terecht want ze maken er een zooi van en dan ook deze bullshit allemaal. Nogmaals beste dat JvH uit zijn functie word gehaald en ook Hake moet zijn conclusies trekken. Klaar uit.

  • Avatar
    twente1965 - 20 augustus 2017 om 18:16
    EvB64 zegt:

    Ze weten zelf niet meer wat ze doen in het technische beleid bij Twente zijn kompleet weg kwijt. Gewoon paniek in de tent en terecht want ze maken er een zooi van en dan ook deze bullshit allemaal. Nogmaals beste dat JvH uit zijn functie word gehaald en ook Hake moet zijn conclusies trekken. Klaar uit.

    Klopt maar ja die stappen uit zichzelf niet op...

    Liever rutten gehad waar dan ook

  • Avatar
    Petros - 20 augustus 2017 om 18:55

    El Hamdaoui is al 33 jaar en heeft in 2016 zijn laatste wedstrijd gespeeld. Is dus niet wedstrijd fit........ wat moet je er mee?????? Laat die Hake gewoon zeggen ; daar heb ik niets aan, die is niet fit. Vaag gelul van die gast

  • Avatar
    rootje85 - 20 augustus 2017 om 18:57
    zegt:

    Heeft bleuming daar wel zin in en de mogelijkheid voor ?

  • Avatar
    twente1965 - 20 augustus 2017 om 19:01
    zegt:

    Rutten en bleuming zaten gisteren op de tribune

    Wie weet

  • Avatar
    rootje85 - 20 augustus 2017 om 19:02
    zegt:

    Waarom er dan om blijven roepen? Dat helpt toch niet? Misschien heeft van Halst ze wel terug gevraagd, maar zaten bleuming en van staa nu wel goed.

  • Avatar
    Manolito - 20 augustus 2017 om 19:49
    EvB64 zegt:

    Ze weten zelf niet meer wat ze doen in het technische beleid bij Twente zijn kompleet weg kwijt. Gewoon paniek in de tent en terecht want ze maken er een zooi van en dan ook deze bullshit allemaal. Nogmaals beste dat JvH uit zijn functie word gehaald en ook Hake moet zijn conclusies trekken. Klaar uit.

    Je maatje tukkerclan en jij zijn de enigen die jammerlijke pogingen doen om paniek te zaaien. De interesse voor El Hamdaoui is vanuit Twente nooit bevestigd, dus om dit artikel aan te grijpen om mogelijke chaos te bewijzen is vrij zwak.

  • Avatar
    Manolito - 20 augustus 2017 om 20:01
    zegt:

    Als van Halst elke keer de zogenaamde interesse die via de media naar voren komt moet ontkennen dan blijft ie bezig;)

  • Avatar
    Degeweldenaar - 20 augustus 2017 om 20:02
    zegt:

    Ik hoop dat de eerste twee heren in de toekomst weer wat voor onze kun gaan beteken eerlijk gezegd.

  • Avatar
    rootje85 - 20 augustus 2017 om 20:03
    Manolito zegt:

    Als van Halst elke keer de zogenaamde interesse die via de media naar voren komt moet ontkennen dan blijft ie bezig;)

    Al had van halst wel ontkend. Geloven doen ze hem toch al niet.

  • Avatar
    PeterLV - 20 augustus 2017 om 20:06

    Het wordt tijd voor Fred Rutten als trainer. En wel op zeer korte termijn.

  • Avatar
    rootje85 - 20 augustus 2017 om 20:07
    PeterLV zegt:

    Het wordt tijd voor Fred Rutten als trainer. En wel op zeer korte termijn.

    Kun je beter neerzetten als technisch directeur. Daar heeft die meer invloed.

  • Avatar
    PeterLV - 20 augustus 2017 om 20:11
    zegt:

    Eens, maar in ieder geval trainer

  • Avatar
    rootje85 - 20 augustus 2017 om 20:13
    zegt:

    Denk dat alleen als technisch directeur hij dit elftal al genoeg kan bieden. Wij hebben geen geld om hake aan de kant te schuiven. Maar ik denk dat Rutten hake wel goed kan ondersteunen en taktisch sterker kan maken. En voor spelers de directeur om wel naar toe te kunnen bij problemen.

  • Avatar
    Rene - 20 augustus 2017 om 20:16
    Manolito zegt:

    Als van Halst elke keer de zogenaamde interesse die via de media naar voren komt moet ontkennen dan blijft ie bezig;)

    Helemaal mee eens. Beetje opgeklopt verhaal, straks blijkt het natuurlijk niet waar te zijn en is dat ook voorpagina nieuws.twente blijft intussen wel rustig...... lijkt me heel verstandig

  • Avatar
    Manolito - 20 augustus 2017 om 20:21
    zegt:

    Dat is(terecht) niet de zorg van Van Halst

  • Avatar
    Rene - 20 augustus 2017 om 20:22
    zegt:

    Ik denk dat het morgen wel overgewaaid zal zijn...

  • Avatar
    Manolito - 20 augustus 2017 om 21:02
    zegt:

    Ik geloof niet dat El Hamdoui nog de luxe heeft om het op zo'n wedstrijd niet door te laten gaan. Het is niet alsof ie de mooie clubs voor het uitkiezen heeft, anders had ie al wel ergens getekend.

  • Avatar
    EvB64 - 20 augustus 2017 om 21:32
    Manolito zegt:

    Je maatje tukkerclan en jij zijn de enigen die jammerlijke pogingen doen om paniek te zaaien. De interesse voor El Hamdaoui is vanuit Twente nooit bevestigd, dus om dit artikel aan te grijpen om mogelijke chaos te bewijzen is vrij zwak.