Hake niet nerveus: ''Of ik tijd van bovenaf krijg? Ik denk het wel''

10 september 2017 om 17:54 | Bron: Tubantia Hake niet nerveus: ''Of ik tijd van bovenaf krijg? Ik denk het wel''

René Hake maakt zich geen zorgen over zijn positie als hoofdtrainer van FC Twente. De oefenmeester zag zijn ploeg al vier keer onderuit gaan dit seizoen. 

In gesprek met de Tubantia is Hake niet nerveus over zijn toekomst. “Of ik tijd van bovenaf krijg? Ik denk het wel, maar die vraag zul je aan andere mensen moeten stellen”, aldus Hake, die positief wil blijven. “Ik heb er het volste vertrouwen in dat we dit gaan ombuigen”, vervolgt hij. 

Volgens Hake heeft zijn ploeg tijd nodig. “Dat is voor een deel ook wel verklaarbaar, omdat we meerdere spelers op het veld hadden die voor het eerst met elkaar samenspeelden. De voetbalcommunicatie was niet altijd even goed, en dat kan ook niet na 1 dag. Ook niet na 2 dagen. Dat heeft tijd nodig”, besluit hij. 

Overzicht

Reacties (41)

  • Avatar
    twentefanhenk - 10 september 2017 om 18:02

    Ik zou zeggen Rene, hou de eer aan jezelf en ga als assistent verder!

  • Avatar
    Kyra - 10 september 2017 om 18:03
    twentefanhenk zegt:

    Ik zou zeggen Rene, hou de eer aan jezelf en ga als assistent verder!

    Eens

  • Avatar
    Kyra - 10 september 2017 om 18:04

    Is er een persoon die er in wil stappen ???????

  • Avatar
    fctexpert - 10 september 2017 om 18:05

    Heyyy hake droplul,



    Nee niet na 1 of 2 dagen klopt, maar tis al 10 september hoor ei,



    Vrijwel geen fatsoenlijke kans/aanval gezien, dat je toevallig vorig jaar beter speelde kwam hoofdzakelijk door mokotjo en toevalstreffer unal, maar dit geneuzel is echt wel op jouw konto,



    Zit helemaal niks in in dit elftal, terwijl er toch zat voetballend vernuft inloopt, laat ze dan verdomme voetballen, zeldzaam slechte eerste helft, leek weer alsof de spelers totaal geen beleving hadden, dat is ook werk van de trainer, ik vind deze excuses echt 100% een brevet van onvermogen, kom op Jan haal fred terug en maak hake a.u.b assistent, er moet nu echt een ervaren man bij de selectie, anders gaat dit echt niet lopen dit team.

  • Avatar
    Enschede78 - 10 september 2017 om 18:07

    Hake moet gewoon blijven.

    Als assistent is hij ideaal.

    Een sterke man ernaast

    (Rutte of Verbeek).

  • Avatar
    Bryanruiz - 10 september 2017 om 18:17
    twentefanhenk zegt:

    Ik zou zeggen Rene, hou de eer aan jezelf en ga als assistent verder!

    idd hij heeft het een jaar echt goed gedaan en het is beter om het daar nu bij te houden

  • Avatar
    BartTB3 - 10 september 2017 om 18:21

    ik hoor vaak dat ik altijd positief blijf... utrecht en Groningen worden natuurlijk loodzwaar


    maar tegen utrecht en Groningen gewoon zo spelen (in dit elftal 3 toppers als ter avest boere en jensen missen is gewoon gigantisch) dit in combinatie met allemaal spelers die laatste tijd amper 90 minuten gebald hebben...


    brondeel
    ter avest bijen lam vd Lely
    holla vuckic
    jensen
    slagveer boere assaidi

    en dan op hoop van zege.... automatismen werken... elkaar leren kennen... tussendoor vertrouwen kweken tegen de amateurs in de beker (niet onderschatten maar wel lekker ff keer winnen voor het gevoel weer)

    en dan 10 punten uit serie van 4... (heracles thuis Willem 2 uit roda thuis excelsior thuis )

    ik denk dat dit mogelijk is

  • Avatar
    Quaint - 10 september 2017 om 18:23
    fctexpert zegt:

    Heyyy hake droplul,



    Nee niet na 1 of 2 dagen klopt, maar tis al 10 september hoor ei,



    Vrijwel geen fatsoenlijke kans/aanval gezien, dat je toevallig vorig jaar beter speelde kwam hoofdzakelijk door mokotjo en toevalstreffer unal, maar dit geneuzel is echt wel op jouw konto,



    Zit helemaal niks in in dit elftal, terwijl er toch zat voetballend vernuft inloopt, laat ze dan verdomme voetballen, zeldzaam slechte eerste helft, leek weer alsof de spelers totaal geen beleving hadden, dat is ook werk van de trainer, ik vind deze excuses echt 100% een brevet van onvermogen, kom op Jan haal fred terug en maak hake a.u.b assistent, er moet nu echt een ervaren man bij de selectie, anders gaat dit echt niet lopen dit team.

    Simpele reactie n geef het tijd

  • Avatar
    Feruip - 10 september 2017 om 18:51

    Wegwezen met die kerel, alleen maar spelers opstellen en niks anders. Totaal geen tactisch plan. Schreuder terug halen en je speelt gewoon mee voor de top 3.

  • Avatar
    Manolito - 10 september 2017 om 18:56
    fctexpert zegt:

    Heyyy hake droplul,



    Nee niet na 1 of 2 dagen klopt, maar tis al 10 september hoor ei,



    Vrijwel geen fatsoenlijke kans/aanval gezien, dat je toevallig vorig jaar beter speelde kwam hoofdzakelijk door mokotjo en toevalstreffer unal, maar dit geneuzel is echt wel op jouw konto,



    Zit helemaal niks in in dit elftal, terwijl er toch zat voetballend vernuft inloopt, laat ze dan verdomme voetballen, zeldzaam slechte eerste helft, leek weer alsof de spelers totaal geen beleving hadden, dat is ook werk van de trainer, ik vind deze excuses echt 100% een brevet van onvermogen, kom op Jan haal fred terug en maak hake a.u.b assistent, er moet nu echt een ervaren man bij de selectie, anders gaat dit echt niet lopen dit team.

    Ik heb vandaag geen gebrek aan beleving gezien. Wel een gebrek aan een gedegen strijdplan en veel onmacht.

  • Avatar
    antischreuder - 10 september 2017 om 19:17
    Feruip zegt:

    Wegwezen met die kerel, alleen maar spelers opstellen en niks anders. Totaal geen tactisch plan. Schreuder terug halen en je speelt gewoon mee voor de top 3.

    ???????? Lange niet 100 die vent

  • Avatar
    Hengelo - 10 september 2017 om 19:27
    twentefanhenk zegt:

    Ik zou zeggen Rene, hou de eer aan jezelf en ga als assistent verder!

    Oneens,nog 30 wedstrijden te gaan!

  • Avatar
    fctexpert - 10 september 2017 om 19:30
    Manolito zegt:

    Ik heb vandaag geen gebrek aan beleving gezien. Wel een gebrek aan een gedegen strijdplan en veel onmacht.

    Zelfs de kommentator vanmiddag zei nog dat het leek alsof ze zonder beleving over het veld sjokten, echt dit was schandalig slecht.

  • Avatar
    fctexpert - 10 september 2017 om 19:37
    Quaint zegt:

    Simpele reactie n geef het tijd

    Ze hebben de hele voorbereiding tijd gehad, om vuckic, holla, boere, laukart, georgev, assaidi al sinds winterstop aan het voetballen te krijgen, nu tighadouini en slagveer erbij zijn gekomen lullen ze ineens over een paar dagen?? Kom op dit is gewoon onvermogen, en die thesker maar laten staan steeds pffff die was vroeger al niet goed genoeg, is nog aanvoerder ook, ben blij dat ie nu een paar wedstrijden schorsing krijgt.

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 10 september 2017 om 19:38

    Wat is er gebeurd bij het stadion. Stond een hoop beveiliging voor de deur

  • Avatar
    annalyst - 10 september 2017 om 19:44
    Voetbaluhhh zegt:

    Wat is er gebeurd bij het stadion. Stond een hoop beveiliging voor de deur

    Had even gevraagd dan

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 10 september 2017 om 19:45
    annalyst zegt:

    Had even gevraagd dan

    Gerucht was dat er mensen verhaal wouden halen.

  • Avatar
    Manolito - 10 september 2017 om 19:55
    fctexpert zegt:

    Zelfs de kommentator vanmiddag zei nog dat het leek alsof ze zonder beleving over het veld sjokten, echt dit was schandalig slecht.

    Oh, dus als "zelfs de commentator" het zegt is het waar? Ik heb toch echt naar dezelfde wedstrijd gekeken en zie geen gebrek aan beleving. Wie heb je er met de pet naar zien gooien dan?

  • Avatar
    annalyst - 10 september 2017 om 19:57
    Voetbaluhhh zegt:

    Gerucht was dat er mensen verhaal wouden halen.

    Tja, zou je in dit stadium ook kunnen verwachten. 7 verliespartijen achtereen, slechtste competitiestart ooit. Bijna geen kans gehad tegen een beoogde nacompetitiekandidaat, beleid om het maar niet over te hebben, een trainer die het maar niet op de rit krijgt en continu vraagt om meer tijd. Verlies tegen Utrecht en er zou zo maar eens het een en ander gescandeerd kunnen worden en dan verwacht ik zelfs wel mensen die op het trainingsveld "verhaal" komen halen.

  • Avatar
    BartTB3 - 10 september 2017 om 20:03
    annalyst zegt:

    Tja, zou je in dit stadium ook kunnen verwachten. 7 verliespartijen achtereen, slechtste competitiestart ooit. Bijna geen kans gehad tegen een beoogde nacompetitiekandidaat, beleid om het maar niet over te hebben, een trainer die het maar niet op de rit krijgt en continu vraagt om meer tijd. Verlies tegen Utrecht en er zou zo maar eens het een en ander gescandeerd kunnen worden en dan verwacht ik zelfs wel mensen die op het trainingsveld "verhaal" komen halen.

    ik waardeer je reacties altijd maar schrik van deze... je weet hoe snel de menigte mee gaat in wat mensen schreeuwen... begin als supporters eerst de spelers maar eens te steunen in een thuiswedstrijd voordat je begint met scanderen en opzoeken

Nieuwe media