VIDEO | Samenvatting: 'FC Twente 2' niet langs reserves FC Emmen

12 september 2017 om 09:33 | Bron: TC Tubantia VIDEO | Samenvatting: 'FC Twente 2' niet langs reserves FC Emmen

De reserves van FC Twente hebben maandagmiddag in een geheim oefenduel gelijkgespeeld tegen FC Emmen. In Hengelo kwam FC Twente niet verder dan 1-1 tegen de reserves van FC Emmen.

FC Twente trad met een op papier sterke opstelling aan tegen FC Emmen. Zo maakte Hidde ter Avest zijn rentree na een spierblessure in zijn rechterbovenbeen. De rechtsback bleef gisteren tegen Sparta Rotterdam nog de gehele wedstrijd op de bank.

FC Twente kwam in Hengelo op achterstand, maar Jari Oosterwijk tekende voor de gelijkmaker. De spits van de Tukkers was trefzeker vanaf de strafschopstip, dat meldt TC Tubantia.

Opstelling FC Twente: Drommel; Ter Avest (74' Grootenhuis), Hooiveld (46' Browning Lagerfeldt), R. Jensen, Trajkovski (74' Vankan); Laukart, Van der Heyden, Gjorgjev (86' Frimann); Buckley-Ricketts, Oosterwijk en George.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (26)

  • Avatar
    2010 - 11 september 2017 om 16:01

    Geen sterke opstelling

  • Avatar
    Kyra - 11 september 2017 om 16:01
    2010 zegt:

    Geen sterke opstelling

    +1

  • Avatar
    Baretti - 11 september 2017 om 16:03

    Volgend jaar afscheid nemen van 40 spelers... + Jan van Halst en Boer Hake

  • Avatar
    BartTB3 - 11 september 2017 om 16:07
    Baretti zegt:

    Volgend jaar afscheid nemen van 40 spelers... + Jan van Halst en Boer Hake

    dat is precies wat ze afgelopen seizoen hebben gedaan, je weet wel spelers met vette contracten uit tijdperk Joop, helaas konden we toen nergens op terugvallen omdat de jeugdopleiding niet belangrijk was in diezelfde periode.
    En toch moet je voor die 3 elftallen minstens 66 spelers hebben en het mag niets kosten want we hebben geen geld :)
    Schijnbaar alleen potjes om de trainers telkens af te kopen!
    Ik zou de meesten uit dit elftal lekker de beloften kampioen proberen te laten worden, als ze dat lukt dan hebben ze zich bewezen en dan mogen ze met de vuist op tafel slaan.
    Doorselecteren zal uiteraard wel moeten gebeuren, na dit seizoen... in wie zit er potentie, wie heeft er stappen gemaakt, of van wie gaan we afscheid nemen..

  • Avatar
    2010 - 11 september 2017 om 16:07

    Is er eigenlijk een schema voor de wedstrijden van de reserves?

  • Avatar
    annalyst - 11 september 2017 om 16:17
    2010 zegt:

    Is er eigenlijk een schema voor de wedstrijden van de reserves?

    Nee, want dat is geen officieel elftal.

  • Avatar
    jjdewilde - 11 september 2017 om 16:20

    Weer die verdraaide Oosterwijk he :P

  • Avatar
    biertje123 - 11 september 2017 om 16:21

    Ze kunnen zelfs al niet van emmen winnen. Zelfs met het reserve elftal moet je wel kunnen winnen.

  • Avatar
    FCTwente10 - 11 september 2017 om 16:27
    jjdewilde zegt:

    Weer die verdraaide Oosterwijk he :P

    Idd

  • Avatar
    Keizer - 11 september 2017 om 16:28
    biertje123 zegt:

    Ze kunnen zelfs al niet van emmen winnen. Zelfs met het reserve elftal moet je wel kunnen winnen.

    Verliezen van de reserves van VVV en nu gelijk tegen Emmen 2.. Ai ai ai

  • Avatar
    NS04 - 11 september 2017 om 16:29
    2010 zegt:

    Geen sterke opstelling

    Maar tegen de reserves van Emmen moet het sterk genoeg zijn. Dit verbaasd mij

  • Avatar
    Ket wiezel - 11 september 2017 om 16:33

    Stel je voor dit potje had je ook verloren🤗🤗🤗 We maken stappen zou ene Schreuder zeggen en het was weer een nuttige oefenwedstrijd.

  • Avatar
    biertje123 - 11 september 2017 om 16:38
    Keizer zegt:

    Verliezen van de reserves van VVV en nu gelijk tegen Emmen 2.. Ai ai ai

    Dit elftal zal zelfs niet eens winnen van de reserves van bal op het dak. Het is zo armoedig en zorgwekkend.

  • Avatar
    PaRaDoX - 11 september 2017 om 16:50
    jjdewilde zegt:

    Weer die verdraaide Oosterwijk he :P

    Dit is zijn niveau. :)

  • Avatar
    Dreamingred - 11 september 2017 om 16:54

    Groot gelijk! Gewoon oefenen op het niveau van volgend jaar. Jupiler!!!

  • Avatar
    Broekies - 11 september 2017 om 17:27

    Je ziet toch wel dingen veranderen. Gorgjev staat nu op de 10 ipv buiten.

  • Avatar
    EvB64 - 11 september 2017 om 17:37
    jjdewilde zegt:

    Weer die verdraaide Oosterwijk he :P

    Ja zeur dat weten we nu wel is ook zijn maximale niveau !!! En dan noem je anderen hier drammers

  • Avatar
    EvB64 - 11 september 2017 om 17:38
    BartTB3 zegt:

    dat is precies wat ze afgelopen seizoen hebben gedaan, je weet wel spelers met vette contracten uit tijdperk Joop, helaas konden we toen nergens op terugvallen omdat de jeugdopleiding niet belangrijk was in diezelfde periode.
    En toch moet je voor die 3 elftallen minstens 66 spelers hebben en het mag niets kosten want we hebben geen geld :)
    Schijnbaar alleen potjes om de trainers telkens af te kopen!
    Ik zou de meesten uit dit elftal lekker de beloften kampioen proberen te laten worden, als ze dat lukt dan hebben ze zich bewezen en dan mogen ze met de vuist op tafel slaan.
    Doorselecteren zal uiteraard wel moeten gebeuren, na dit seizoen... in wie zit er potentie, wie heeft er stappen gemaakt, of van wie gaan we afscheid nemen..

    Eerst nu maar afscheid nemen van Hake niet volgend jaar nu

  • Avatar
    Paul Pol - 11 september 2017 om 20:19
    annalyst zegt:

    Nee, want dat is geen officieel elftal.

    Tuurlijk is er een schema!

  • Avatar
    jjdewilde - 11 september 2017 om 22:57
    EvB64 zegt:

    Ja zeur dat weten we nu wel is ook zijn maximale niveau !!! En dan noem je anderen hier drammers

    Wat heb jij nou weer nare vent? Ik heb hier al weken bijna niets gezegd. Zeg ik een keer wat kom jij weer. Brul aap.

Nieuwe media