Update: Wijziging in arbitraal kwartet voor duel FC Twente - FC Utrecht

13 september 2017 om 13:47 | Bron: Update: Wijziging in arbitraal kwartet voor duel FC Twente - FC Utrecht

De KNVB heeft scheidsrechter Jochem Kamphuis aangesteld om de wedstrijd tussen FC Twente en FC Utrecht in goede banen te leiden. Het duel in de Grolsch Veste begint zondagmiddag om half drie. 

Kamphuis wordt in Enschede bijgestaan door assistent-scheidsrechters Freek Vandeursen en Peter Janson. De KNVB heeft Clay Ruperti aangewezen als vierde official.

FC Twente staat na vier wedstrijden nog op nul punten en snakt dus naar een broodnodige overwinning. De bezoekers uit de Domstad zijn het seizoen uitstekend begonnen. De ploeg van trainer Erik ten Hag staat op een gedeelde tweede plek met negen punten uit vier wedstrijden. 

Update: Er is een wijziging in het arbitrale trio voor het duel tussen FC Twente en FC Utrecht. Assistent-scheidsrechter Freek Vandeursen wordt namelijk vervangen door Erik Kleinjan, zo meldt FC Utrecht.

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    Koog - 12 september 2017 om 13:34

    Prima Scheids. Wij gaan winnen, niet zo zeer door de Scheids, Maar voel het gewoon, en beetje tegen beter weten in. Maar nu spelen we eindelijk weer thuis, en dan moet het voor Ten Hag en zijn jongetjes een HEL zijn om op onze mooi Groene grasmat de bloed druppels en zweet druppels letterlijk makkelijk te vinden zijn zorgen wij als supporters voor de vreugde tranen tijdens en na afloop!

    Heb er zin aan!!

  • Avatar
    Enschede78 - 12 september 2017 om 14:34

    Idd normale scheids.



    Nu moet heel het publiek erachter gaan staan.



    Clubbelang staat nu op 1.

  • Avatar
    Ik - 12 september 2017 om 15:07
    Enschede78 zegt:

    Idd normale scheids.



    Nu moet heel het publiek erachter gaan staan.



    Clubbelang staat nu op 1.

    Ikzeg. E78 helemaal mee eens. Kom op fc.Twente.

  • Avatar
    Ik - 12 september 2017 om 15:08
    Koog zegt:

    Prima Scheids. Wij gaan winnen, niet zo zeer door de Scheids, Maar voel het gewoon, en beetje tegen beter weten in. Maar nu spelen we eindelijk weer thuis, en dan moet het voor Ten Hag en zijn jongetjes een HEL zijn om op onze mooi Groene grasmat de bloed druppels en zweet druppels letterlijk makkelijk te vinden zijn zorgen wij als supporters voor de vreugde tranen tijdens en na afloop!

    Heb er zin aan!!

    Ikzeg. Kg. Jaaaaa eindelijk thuis heb er zeker zin in. Kom op fc.Twente. Helemaal met u eens.

  • Avatar
    NS04 - 12 september 2017 om 15:32
    Koog zegt:

    Prima Scheids. Wij gaan winnen, niet zo zeer door de Scheids, Maar voel het gewoon, en beetje tegen beter weten in. Maar nu spelen we eindelijk weer thuis, en dan moet het voor Ten Hag en zijn jongetjes een HEL zijn om op onze mooi Groene grasmat de bloed druppels en zweet druppels letterlijk makkelijk te vinden zijn zorgen wij als supporters voor de vreugde tranen tijdens en na afloop!

    Heb er zin aan!!

    Ik ben het overal mee eens, behalve met dat prima scheids.

  • Avatar
    Messi - 12 september 2017 om 16:07
    Enschede78 zegt:

    Idd normale scheids.



    Nu moet heel het publiek erachter gaan staan.



    Clubbelang staat nu op 1.

    Alles staat of valt met wat er op het veld gebeurt‼️geen inzet op het veld is witte zakdoekjes op de bühne

  • Avatar
    Enschede78 - 12 september 2017 om 19:09
    Messi zegt:

    Alles staat of valt met wat er op het veld gebeurt‼️geen inzet op het veld is witte zakdoekjes op de bühne

    Mee eens, maar als ze er nu nog niet van doordrongen zijn dat ze moeten strijden dan leren ze het nooit meer,winst hoe maakt (me) niet uit.
    Bloed aan de paal dan staat het publiek erachten, wanneer ze als een paar nichten op het veld staan breekt de hel los.

  • Avatar
    Hengelo - 13 september 2017 om 13:06
    Messi zegt:

    Alles staat of valt met wat er op het veld gebeurt‼️geen inzet op het veld is witte zakdoekjes op de bühne

    Wat een onzin actie die witte zakdoekjes ,gewoon door dik en dun in goede en slechte tijden achter je club in deze Fc Twente blijven staan.!!!!

  • Avatar
    Berry - 13 september 2017 om 13:45
    Messi zegt:

    Alles staat of valt met wat er op het veld gebeurt‼️geen inzet op het veld is witte zakdoekjes op de bühne

    Verliezen van Utrech is op dit moment geen schande....als ze er maar vol op knallen er kort op zitten! Als er strijd en inzet is krijg je het publiek wel mee. Mocht dit niet zo zijn dan ben ik bang dat jij gelijk krijgt! Dr an met de lippe! 💪dan zetten wij de lippe wel an de pils. 🍺

  • Avatar
    Enschede78 - 13 september 2017 om 14:36
    Hengelo zegt:

    Wat een onzin actie die witte zakdoekjes ,gewoon door dik en dun in goede en slechte tijden achter je club in deze Fc Twente blijven staan.!!!!

    Hengelo wil kleine witte envelopjes zeker..?

  • Avatar
    FCTwente10 - 13 september 2017 om 14:37
    Berry zegt:

    Verliezen van Utrech is op dit moment geen schande....als ze er maar vol op knallen er kort op zitten! Als er strijd en inzet is krijg je het publiek wel mee. Mocht dit niet zo zijn dan ben ik bang dat jij gelijk krijgt! Dr an met de lippe! 💪dan zetten wij de lippe wel an de pils. 🍺

    Zit nu ook aan de pils

  • Avatar