''En wat vreselijk aan Van Halst is dat hij altijd alles beter weet''

13 september 2017 om 12:55 | Bron: Voetbal Inside ''En wat vreselijk aan Van Halst is dat hij altijd alles beter weet''

FC Twente heeft de eerste vier wedstrijden van het seizoen verloren en dus is er sprake van een kleine crisis in Enschede. Technisch manager Jan van Halst heeft voor de komende tijd zelfs zijn tv-werk afgezegd.

"Van Halst heeft dertien nieuwe spelers gekocht en die zijn allemaal geen versterking gebleken. En wat vreselijk aan Van Halst is dat hij altijd alles beter weet. In het verleden haalde FC Twente 40 miljoen op en sinds Van Halst er is, is dit gedaald naar 23 miljoen", begint Johan Derksen bij Voetbal Inside. "Hij heeft het als technisch directeur gewoon heel slecht gedaan."

Wilfred Genee probeert Van Halst nog te verdedigen. "Het is makkelijk om te zeggen dat het allemaal de schuld is van wat er gebeurd is. Hij rijdt naar Ziggo en stopt twee ton in zijn zak, terwijl hij op bezoek zou moeten bij sponsoren en dergelijke."

Overzicht

Reacties (36)

  • Avatar
    Manolito - 13 september 2017 om 13:08

    Hiermee zet Johan zichzelf echt compleet buitenspel

  • Avatar
    Hengelo - 13 september 2017 om 13:09

    Niet alle 13 zijn gekocht ,veel huurlingen.

  • Avatar
    fctexpert - 13 september 2017 om 13:20

    Die derksen wat een ouwe zemelaar, na het bijna faillisement is het toch logisch dat je minder binnenhaalt dan die genoemde 40 miljoen, en met geen geld in de knip heeft jan echt wel goede spelers gehaald, enige wat jan nog moet doen is hake assistent maken van of rutten of verbeek

  • Avatar
    raaer - 13 september 2017 om 13:31

    Nemen we deze man nog serieus wat hij allemaal verzint en wat hem ingefluisterd word door Jopie M.

  • Avatar
    annalyst - 13 september 2017 om 13:33
    fctexpert zegt:

    Die derksen wat een ouwe zemelaar, na het bijna faillisement is het toch logisch dat je minder binnenhaalt dan die genoemde 40 miljoen, en met geen geld in de knip heeft jan echt wel goede spelers gehaald, enige wat jan nog moet doen is hake assistent maken van of rutten of verbeek

    40M was inderdaad veel, maar vorig seizoen zijn we 7e geëindigd en gepromoveerd naar cat.2 .Je zou dus zeggen dat dat haast wel weer een reden zou moeten zijn voor sponsoren om in te stappen en/of terug te komen. Leg mij dan maar eens uit waarom dat tot op heden toe niet is gebeurd. Sterker nog....als ik de verhalen mag geloven dreigen er zelfs nog meer weg te lopen.

  • Avatar
    rootje85 - 13 september 2017 om 13:51
    annalyst zegt:

    40M was inderdaad veel, maar vorig seizoen zijn we 7e geëindigd en gepromoveerd naar cat.2 .Je zou dus zeggen dat dat haast wel weer een reden zou moeten zijn voor sponsoren om in te stappen en/of terug te komen. Leg mij dan maar eens uit waarom dat tot op heden toe niet is gebeurd. Sterker nog....als ik de verhalen mag geloven dreigen er zelfs nog meer weg te lopen.

    Jij zou ook je geld niet zomaar weer in Twente steken als je 2 jaar terug geld bent kwijtgeraakt in de garantstelling. En dat het nog rommeld in die geledingen komt ook omdat ze het idee hebben dat er maar wat gedaan word met het geld. Er hangt nog steeds een erg negatieve sfeer rond twente zo wel sportief als financieel.

  • Avatar
    grolsch - 13 september 2017 om 14:01
    annalyst zegt:

    40M was inderdaad veel, maar vorig seizoen zijn we 7e geëindigd en gepromoveerd naar cat.2 .Je zou dus zeggen dat dat haast wel weer een reden zou moeten zijn voor sponsoren om in te stappen en/of terug te komen. Leg mij dan maar eens uit waarom dat tot op heden toe niet is gebeurd. Sterker nog....als ik de verhalen mag geloven dreigen er zelfs nog meer weg te lopen.

    Omdat twente wss nog met die belastingclaim zit, tot die tijd willen de sponsoren niet helpen wat betreft geld



    Stond ook al meerdere keren hier vermeld

  • Avatar
    fctexpert - 13 september 2017 om 14:20
    grolsch zegt:

    Omdat twente wss nog met die belastingclaim zit, tot die tijd willen de sponsoren niet helpen wat betreft geld



    Stond ook al meerdere keren hier vermeld

    Amen,



    De kracht van de herhaling dringt hier schijnbaar moeilijk door😂👍



    Maar goed misschien dat als de belasting claim enigzinds meevalt, dat w€ss€ls er misschien wat meer insteekt, ik zou mijn geld ook niet in een bodemloze put smijten, ook al had ik 3,4 miljard

  • Avatar
    annalyst - 13 september 2017 om 14:41
    grolsch zegt:

    Omdat twente wss nog met die belastingclaim zit, tot die tijd willen de sponsoren niet helpen wat betreft geld



    Stond ook al meerdere keren hier vermeld

    Er stond ook al meerdere keren hier vermeldt dat men daar zich intern helemaal geen zorgen om maakt. En juist de commerciele tak zou alle pluspunten moeten uitbuiten om sponsoren binnen te hengelen.

  • Avatar
    annalyst - 13 september 2017 om 14:44
    fctexpert zegt:

    Amen,



    De kracht van de herhaling dringt hier schijnbaar moeilijk door😂👍



    Maar goed misschien dat als de belasting claim enigzinds meevalt, dat w€ss€ls er misschien wat meer insteekt, ik zou mijn geld ook niet in een bodemloze put smijten, ook al had ik 3,4 miljard

    En waarom moet Wessels dat volgens jou wel doen dan ?

  • Avatar
    PaRaDoX - 13 september 2017 om 14:51
    fctexpert zegt:

    Amen,



    De kracht van de herhaling dringt hier schijnbaar moeilijk door😂👍



    Maar goed misschien dat als de belasting claim enigzinds meevalt, dat w€ss€ls er misschien wat meer insteekt, ik zou mijn geld ook niet in een bodemloze put smijten, ook al had ik 3,4 miljard

    Wessels heeft volgens mij aangegeven dat hij garant staat voor de fiscusclaim. Hij heeft er echter niet bij vermeld om wat voor garantstelling het zou gaan. Het kan ook een nieuwe lening betekenen voor FC Twente, want het is natuurlijk geen garantie dat Dik deze claim zomaar even betaalt, en het dus als een donatie doet.....

  • Avatar
    rootje85 - 13 september 2017 om 15:10
    annalyst zegt:

    Er stond ook al meerdere keren hier vermeldt dat men daar zich intern helemaal geen zorgen om maakt. En juist de commerciele tak zou alle pluspunten moeten uitbuiten om sponsoren binnen te hengelen.

    Welke pluspunten..?.. Kan alleen als pluspunt bedenken dat we goede supporters hebben.

  • Avatar
    Pepps - 13 september 2017 om 15:29
    rootje85 zegt:

    Welke pluspunten..?.. Kan alleen als pluspunt bedenken dat we goede supporters hebben.

    Dat is al meer dan de meeste clubs

  • Avatar
    annalyst - 13 september 2017 om 15:34
    rootje85 zegt:

    Welke pluspunten..?.. Kan alleen als pluspunt bedenken dat we goede supporters hebben.

    Dan moet je lezen rootje......sportief 7e plek en cat. 2. Is toch weer een vooruitgang of niet als je bekijkt dat we het seizoen ervoor bijna niet meer bestonden. Het zijn kleine punten maar je moet toch ergens mee aankomen bij vermeende sponsoren.

  • Avatar
    rootje85 - 13 september 2017 om 15:46
    annalyst zegt:

    Dan moet je lezen rootje......sportief 7e plek en cat. 2. Is toch weer een vooruitgang of niet als je bekijkt dat we het seizoen ervoor bijna niet meer bestonden. Het zijn kleine punten maar je moet toch ergens mee aankomen bij vermeende sponsoren.

    Sportief gezien lijkt zo'n 7de plaats leuk, maar volgens mij is niemand tevreden over vorig seizoen. En 60 % meldde ook van te voren al dat dit seizoen nog zwaarder ging worden. Dat zie ik niet als pluspunten, maar als vraagtekens. Hoop dat het sportieve deel snel weer een stijgende lijn laat zien, maar dat is op dit moment niet aan de orde. Doe daar de slechte publiciteit eind vorig seizoen ook nog bij en je hebt ingrediënten voor mindere commercie

  • Avatar
    PaRaDoX - 13 september 2017 om 15:49
    Pepps zegt:

    Dat is al meer dan de meeste clubs

    Ik heb echt diep respect voor de supporters die keer op keer meereizen naar uitwedstrijden.

  • Avatar
    rootje85 - 13 september 2017 om 15:52
    Pepps zegt:

    Dat is al meer dan de meeste clubs

    Valt wel mee hoor. Meeste clubs hebben niet zo'n negatieve berichtenstroom en neerwaartse sportieve spiraal gehad als wij de afgelopen 5 jaar.

  • Avatar
    rootje85 - 13 september 2017 om 15:53
    PaRaDoX zegt:

    Ik heb echt diep respect voor de supporters die keer op keer meereizen naar uitwedstrijden.

    Ja. Die staan er echt voor de club.

  • Avatar
    PaRaDoX - 13 september 2017 om 15:54
    rootje85 zegt:

    Sportief gezien lijkt zo'n 7de plaats leuk, maar volgens mij is niemand tevreden over vorig seizoen. En 60 % meldde ook van te voren al dat dit seizoen nog zwaarder ging worden. Dat zie ik niet als pluspunten, maar als vraagtekens. Hoop dat het sportieve deel snel weer een stijgende lijn laat zien, maar dat is op dit moment niet aan de orde. Doe daar de slechte publiciteit eind vorig seizoen ook nog bij en je hebt ingrediënten voor mindere commercie

    Het gaat inderdaad niet alleen om de eindklassering op de ranglijst. Sponsors zijn geen teletekst sponsors c.q. supporters. Zij willen klanten meenemen naar de Veste om hen een avondje of een middag op entertainment te trakteren. Als er echter geen sprake is van entertainment...tja, dan kun je op je klompen aanvoelen dat sponsors af gaan haken zodra het sponsorcontract ten einde loopt.

    De hele commerciële tak is voor het grootste deel afhankelijk van entertainment. Zij moeten een aantrekkelijk product verkopen, maar wanneer daar geen sprake van is, dan kan Jan nog wel 3 commerciële managers in dienst nemen, maar zal dat totaal geen toegevoegde waarde hebben....

  • Avatar
    rootje85 - 13 september 2017 om 15:58
    PaRaDoX zegt:

    Het gaat inderdaad niet alleen om de eindklassering op de ranglijst. Sponsors zijn geen teletekst sponsors c.q. supporters. Zij willen klanten meenemen naar de Veste om hen een avondje of een middag op entertainment te trakteren. Als er echter geen sprake is van entertainment...tja, dan kun je op je klompen aanvoelen dat sponsors af gaan haken zodra het sponsorcontract ten einde loopt.

    De hele commerciële tak is voor het grootste deel afhankelijk van entertainment. Zij moeten een aantrekkelijk product verkopen, maar wanneer daar geen sprake van is, dan kan Jan nog wel 3 commerciële managers in dienst nemen, maar zal dat totaal geen toegevoegde waarde hebben....

    Ja. Die 7de plek 'helpt' voor de t.v. gelden en is beter als de plek 13 het jaar ervoor. Maar de entertainment waarde van Twente is al een tijdje best nihil.

Nieuwe media