FC Twente zoekt opvolger Heerts: ''Meer voetbalkennis in de RvC''

19 september 2017 om 10:56 | Bron: TC Tubantia FC Twente zoekt opvolger Heerts: ''Meer voetbalkennis in de RvC''

FC Twente heeft met René Takens een nieuwe voorzitter aangesteld. Takens volgt per 1 oktober Jan Schutrups op als voorzitter van de raad van commissarissen bij de Enschedese club.

FC Twente heeft met de aanstelling van Takens de raad van commissarissen nog niet compleet. De Tukkers moeten nog op zoek naar een opvolger voor Ton Heerts, die ook op 1 oktober vertrekt bij FC Twente. Takens laat weten dat FC Twente 'een kandidaat met veel kennis van voetbal en van de voetbalwereld' zoekt.

"Meer voetbalkennis in de RvC is een wens die door de hele raad wordt gedragen", vertelt Takens in gesprek met TC Tubantia. "Er wordt nu gezocht naar een commissaris die in dat profiel past", aldus Takens. Heerts maakte sinds mei 2015 deel uit van de raad van commissarissen van FC Twente.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    mcdummels - 19 september 2017 om 10:58

    Jopie Munsterman terughalen als commissaris?😂😂😂

  • Avatar
    Ik - 19 september 2017 om 11:06
    mcdummels zegt:

    Jopie Munsterman terughalen als commissaris?😂😂😂

    Ikzeg. MC daar kan ik helaas niet om lachen. Sorry.

  • Avatar
    FCTBorne - 19 september 2017 om 11:08
    mcdummels zegt:

    Jopie Munsterman terughalen als commissaris?😂😂😂

    Die heeft geen tijd.

    Hij moet nog steeds nadenken over wat er is gebeurd met Twente
    En hij moet werken om de schuld bij de belastingdienst af te lossen 😎😎😎😎😎

  • Avatar
    Messi - 19 september 2017 om 11:16

    Die verrader staat al met zijn handen in de lucht.......ich habe nicht gewusst 🚀

  • Avatar
    ANS - 19 september 2017 om 11:20
    Messi zegt:

    Die verrader staat al met zijn handen in de lucht.......ich habe nicht gewusst 🚀

    Ga je naar Schalke vanavond Messi?

  • Avatar
    Hengelo - 19 september 2017 om 11:38
    Messi zegt:

    Die verrader staat al met zijn handen in de lucht.......ich habe nicht gewusst 🚀

    Al dat domme gescheld etc is nergens voor nodig.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 19 september 2017 om 11:49

    Misschien zouden ze daar Rutten eens voor kunnen benaderen.

  • Avatar
    Remco1981 - 19 september 2017 om 11:50
    mcdummels zegt:

    Jopie Munsterman terughalen als commissaris?😂😂😂

    MC ik kan er wel om lachen, was ook de eerste die in mij op kwam!!

  • Avatar
    Messi - 19 september 2017 om 12:47
    ANS zegt:

    Ga je naar Schalke vanavond Messi?

    No druk druk in de kost schweiz 🙋‍♂️eff paar weken knallen net als de boys op het veld,alleen dan iedere dag🤣maar sky dus 👍🏻

  • Avatar
    fctwente2010. - 19 september 2017 om 13:41
    Hengelo zegt:

    Al dat domme gescheld etc is nergens voor nodig.

    Ik zie geen enkel scheldwoord.

  • Avatar
    GermanTukker - 19 september 2017 om 15:06
    Degeweldenaar zegt:

    Misschien zouden ze daar Rutten eens voor kunnen benaderen.

    Die zie ik liever naast JvH als TM

  • Avatar
    Citrofiel - 19 september 2017 om 18:41
    GermanTukker zegt:

    Die zie ik liever naast JvH als TM

    De directie: JvH commerciële zaken; FR technische zaken; EV alg. dir en financiële zaken? bedoel je dat?

Nieuwe media