Hake blikt vooruit: ''Dat kan een reden zijn om andere spelers op te stellen''

19 september 2017 om 13:40 | Bron: FC Twente Hake blikt vooruit: ''Dat kan een reden zijn om andere spelers op te stellen''

FC Twente reist met een goed gevoel af naar Friesland, waar woensdag de bekerwedstrijd tegen ONS Sneek wacht. Na de overwinning op FC Utrecht is er voor trainer René Hake maar één opdracht tegen de amateurs.

"De volgende ronde halen is morgen het enige wat telt", blikt Hake vooruit op de officiële website van FC Twente. "Het goede gevoel uit de wedstrijd tegen FC Utrecht moeten we meenemen en gebruiken in dit duel."

FC Twente kan woensdag niet beschikken over Danny Holla, die een hersenschudding heeft. Achter de naam van Fredrik Jensen (liesklachten) staat een vraagteken. "We bekijken het bij Fredrik ook van dag tot dag", vertelt Hake.

"Vanmiddag na de laatste training maken we een inschatting wat het beste is", vervolgt de oefenmeester. "Richting de wedstrijd tegen Sneek moeten we goed kijken naar de fitheid van de spelers, dat kan een reden zijn om andere spelers op te stellen. Een aantal jongens is nog groeiende en we moeten kijken wat verstandig is.” De wedstrijd tegen ONS Sneek begint woensdagavond om 19.45 uur.

Overzicht

Reacties (25)

  • Avatar
    Bassee - 19 september 2017 om 13:44

    spelers die ritme op moeten doen direct in de basis laten starten

  • Avatar
    Veste - 19 september 2017 om 13:49

    Brondeel , vd lely , thesker , hooiveld , richard jenssen , vd heijden , vuckic , tighadouini , gjorgjev , kvasina , buckley rickets

  • Avatar
    biertje123 - 19 september 2017 om 13:53

    Ik zou niet te veel wisselen met de basis die tegen Utrecht speelde. De licht geblesseerde spelers kan je wel vervangen. Woensdag tegen ons Sneek lekker vertrouwen wekken.

  • Avatar
    FCTwente10 - 19 september 2017 om 13:59

    Spelers als Assaidi niet opstellen. Ik hoop dat we een beetje ver komn zodat we later in het seizoen een keer doordeweeks kunnen bekeren met de vaste 11.

  • Avatar
    Bimmytoers - 19 september 2017 om 14:04

    Is de wedstrijd nog ergens live te zien? Foxsports bijvoorbeeld?

  • Avatar
    FC JDanny - 19 september 2017 om 14:11
    Bimmytoers zegt:

    Is de wedstrijd nog ergens live te zien? Foxsports bijvoorbeeld?

    Ben ik ook benieuwd naar. Anders is er nog Enschede FM die doen volgens mij ook altjd verslag (en zijn lekker partijdig)

  • Avatar
    P-65 - 19 september 2017 om 14:49

    Denk het niet dat ie wordt uitgezonden. Zijn aardig wat wedsttijden op dat tijdstip. Een schakelkanaal zal mooi zijn

  • Avatar
    2010 - 19 september 2017 om 14:57
    P-65 zegt:

    Denk het niet dat ie wordt uitgezonden. Zijn aardig wat wedsttijden op dat tijdstip. Een schakelkanaal zal mooi zijn

    Denk dat er wel een scakelkanaal is op foxsports is met zon avonden wel vaker

  • Avatar
    Supporter1 - 19 september 2017 om 15:21

    Gewoon volle bak spelen met zoveel mogelijk het team van afgelopen zondag. Zoveel hebben ze nog niet samengespeeld

  • Avatar
    RobbieT - 19 september 2017 om 15:53

    Vanuit Heerenveen een klein stukje. Ik ben er bij in elk geval!

  • Avatar
    annalyst - 19 september 2017 om 16:17
    Supporter1 zegt:

    Gewoon volle bak spelen met zoveel mogelijk het team van afgelopen zondag. Zoveel hebben ze nog niet samengespeeld

    Helemaal eens. Dit team moet vertrouwen en automatismen krijgen. Bij een voorsprong kun je dan altijd wisselen.

  • Avatar
    Boesk00l - 19 september 2017 om 16:20
    Supporter1 zegt:

    Gewoon volle bak spelen met zoveel mogelijk het team van afgelopen zondag. Zoveel hebben ze nog niet samengespeeld

    Wie zie je liever geblesseerd dit veel te slechte kunstgras afstrompelen? Thesker of Lam?

  • Avatar
    BartTB3 - 19 september 2017 om 16:43
    annalyst zegt:

    Helemaal eens. Dit team moet vertrouwen en automatismen krijgen. Bij een voorsprong kun je dan altijd wisselen.

    Ben het ook eens, gewoon sterk beginnen en paar gasten sparen.

    Brondeel
    vd Lely, Bijen, Thesker, Trajkovski/R.Jensen
    Vuckic, Liendl,
    Tigha
    Slagveer, Boere, Gjorgjev

    zoiets

    Ter Avest en Assaidi net terug van blessure, Holla en Jensen geen risico mee nemen.
    Lam liep tegen Sparta ook al beetje van het veld af dat hij naar zijn hamstring greep volgens mij, dus ook sparen dit potje.
    Sta je dan voor met 3 goals verschil dan breng je George, Laukart en Kvasina ofzo

  • Avatar
    PaRaDoX - 19 september 2017 om 18:03
    annalyst zegt:

    Helemaal eens. Dit team moet vertrouwen en automatismen krijgen. Bij een voorsprong kun je dan altijd wisselen.

    Thesker gaat straks gewoon weer opgesteld worden annalyst, maar ten koste van wie?

  • Avatar
    NS04 - 19 september 2017 om 18:06
    PaRaDoX zegt:

    Thesker gaat straks gewoon weer opgesteld worden annalyst, maar ten koste van wie?

    Ik neem toch aan ten koste van Bijen

  • Avatar
    annalyst - 19 september 2017 om 18:10
    PaRaDoX zegt:

    Thesker gaat straks gewoon weer opgesteld worden annalyst, maar ten koste van wie?

    Hey kerel...goed dat je er weer bent ๐Ÿ‘ Dat vermoeden heb ik inderdaad ook. Niet omdat hij qua spel in de basis hoort, maar omdat hij de aanvoerder is. Bijen zou dan inderdaad wel eens geslachtofferd kunnen worden. Het zou in eerste instantie ook Lely kunnen zijn, omdat dat je reserve RB is.

  • Avatar
    PaRaDoX - 19 september 2017 om 18:14
    NS04 zegt:

    Ik neem toch aan ten koste van Bijen

    Waarom ten koste van Peet? Die speelde echt een puike partij....

  • Avatar
    ANS - 19 september 2017 om 18:38
    NS04 zegt:

    Ik neem toch aan ten koste van Bijen

    Mag ik jou eens vragen waarom jij jezelf NS 04 noemt ?

  • Avatar
    Bassee - 19 september 2017 om 18:53
    PaRaDoX zegt:

    Waarom ten koste van Peet? Die speelde echt een puike partij....

    dat zal echt belachelijk wezen. bijen speelde een super pot en dat moet je belonen en zelf vertrouwen geven. bijen word nog een vaste kracht wasr het team op leunt

  • Avatar
    fctwente2010. - 19 september 2017 om 19:07
    ANS zegt:

    Mag ik jou eens vragen waarom jij jezelf NS 04 noemt ?

    Nederland Schalke 04?

Nieuwe media