VIDEO | Samenvatting: FC Twente door in KNVB Beker na zege in Sneek

21 september 2017 om 11:27 | Bron: NU.nl VIDEO | Samenvatting: FC Twente door in KNVB Beker na zege in Sneek

FC Twente heeft de volgende ronde van het KNVB-bekertoernooi bereikt. Tegen Derde Divisie-club ONS Sneek werd er met 1-3 gewonnen. De doelpunten van de Enschedese club werden gemaakt door Haris Vuckic, Adnane Tighadouini en Michael Liendl.

Hoofdtrainer René Hake stuurde een sterke formatie het veld in en wilde geen enkel risico nemen. Dit zorgde ervoor dat er na 40 minuten een 0-2 tussenstand op het veld stond. De score werd geopend met een keihard schot van Vuckic, waarna Tighadouini tien minuten voor rust voor het tweede doelpunt van de avond zorgde.

In de tweede helft deed FC Twente het rustiger aan, maar kwam het wel op een 0-3 voorsprong. Liendl schoot via de onderkant van de lat raak. Het mooiste doelpunt van de avond werd echter gemaakt door de thuisclub. Curty Gonzales scoorde op prachtige wijze, maar spannend werd het niet in Sneek: 1-3.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (38)

  • Avatar
    741476 - 20 september 2017 om 21:39

    moooi!! nu ook tegen groningen

  • Avatar
    FCTwente10 - 20 september 2017 om 21:40

    Zul je net zien, loot Twente Feyenoord of Ajax ofso

  • Avatar
    P-65 - 20 september 2017 om 21:43
    FCTwente10 zegt:

    Zul je net zien, loot Twente Feyenoord of Ajax ofso

    Toch denk ik dat zowel Feyenoord als Ajax dat ook niet zo leuk zullen vinden.

    Sowieso thuis zou mooi zijn

  • Avatar
    BartTB3 - 20 september 2017 om 21:45
    FCTwente10 zegt:

    Zul je net zien, loot Twente Feyenoord of Ajax ofso

    niet de goden verzoeken.... mocht het zo zijn dan in enschede... uit kansloos helaas

  • Avatar
    Frunnik - 20 september 2017 om 21:45

    Waarom begon thesker

  • Avatar
    biertje123 - 20 september 2017 om 21:46
    Frunnik zegt:

    Waarom begon thesker

    Is de favoriete speler van hake denk ik

  • Avatar
    FCTwente10 - 20 september 2017 om 21:47
    Frunnik zegt:

    Waarom begon thesker

    Omdat dit Thesker zn niveau is

  • Avatar
    NS04 - 20 september 2017 om 21:47

    Ik zag trajkovski voor ter avest is ter avest geblesseerd?

  • Avatar
    Baszie - 20 september 2017 om 21:48
    FCTwente10 zegt:

    Omdat dit Thesker zn niveau is

    Hake hoopte dat ie rood zou pakken en tegen Groningen geschorst zou worden.....

  • Avatar
    Thomasss - 20 september 2017 om 21:51

    Heeft Thesker vanavond geen geel gepakt?????

  • Avatar
    Enschede78 - 20 september 2017 om 22:12

    Wat een gezeik altijd om Thesker.

    Om moe van te worden.



    Voor de competitie zal die op de bank zitten verwacht ik, Bijen - Lam stond goed.



    Dus kan die met bekerwedstrijden zn minuten pakken.

  • Avatar
    fctwentesupport - 20 september 2017 om 22:13

    Heb de wedstrijd niet gezien ivm werk. Hoe hebben we gespeeld?

  • Avatar
    ArdnanB - 20 september 2017 om 22:13
    Frunnik zegt:

    Waarom begon thesker

    Omdat Lam niet helemaal fit was...

  • Avatar
    Ward - 20 september 2017 om 22:15
    Enschede78 zegt:

    Wat een gezeik altijd om Thesker.

    Om moe van te worden.



    Voor de competitie zal die op de bank zitten verwacht ik, Bijen - Lam stond goed.



    Dus kan die met bekerwedstrijden zn minuten pakken.

    verwacht dat hij misschien op linksback wordt opgesteld. zou niet zo erg zijn, ook al gun ik het vd lely meer

  • Avatar
    Manolito - 20 september 2017 om 22:33
    FCTwente10 zegt:

    Omdat dit Thesker zn niveau is

    Ff allemaal nadenken.. waar gebruik je dit soort wedstrijden voor? Om spelers met pijntjes rust te geven. Lam had al pijntjes tegen Sparta en gaf na Utrecht aan ook wat last te hebben. Zou dat misschien de reden kunnen zijn? Dat gezeik op Thesker(in combinatie met Hake) de hele tijd is toch echt wel een keer leuk geweest of niet?

  • Avatar
    fctwente2010. - 20 september 2017 om 23:41

    Wanneer is de loting voor de volgende ronde?

  • Avatar
    twentefanhenk - 20 september 2017 om 23:44
    fctwente2010. zegt:

    Wanneer is de loting voor de volgende ronde?

    Morgen!

  • Avatar
    NS04 - 20 september 2017 om 23:57
    twentefanhenk zegt:

    Morgen!

    Weet je toevallig ook hoe laat?

  • Avatar
    Messi - 21 september 2017 om 06:06
    Manolito zegt:

    Ff allemaal nadenken.. waar gebruik je dit soort wedstrijden voor? Om spelers met pijntjes rust te geven. Lam had al pijntjes tegen Sparta en gaf na Utrecht aan ook wat last te hebben. Zou dat misschien de reden kunnen zijn? Dat gezeik op Thesker(in combinatie met Hake) de hele tijd is toch echt wel een keer leuk geweest of niet?

    Leuk??? Of reeél‼️

  • Avatar
    McRockZ - 21 september 2017 om 06:21

    Wat een gezeik over thesker zeg die jongen kent zijn vak donders goed en kan er spelletje echt wel maar wat iedereen wil is mooi voetbal en nog winnen ook dat kan dit Twente niet laten we eerst maar is wedstrijden winnen

Nieuwe media