Tighadouini hoopvol: ''Ik hoop dat we met Twente hetzelfde kunnen doen''

23 september 2017 om 21:06 | Bron: RTV Oost Tighadouini hoopvol: ''Ik hoop dat we met Twente hetzelfde kunnen doen''

Adnane Tighadouini speelde in de bekerwedstrijd tegen ONS Sneek (1-3) zijn eerste volledige wedstrijd van dit seizoen. RTV Oost-verslaggever Tijmen van Wissing is positief over de buitenspeler en zijn instelling.

"Hij zegt ook: ja, je moet wel geconcentreerd zijn in dat soort wedstrijden. Want vorig jaar heeft ie dus met Vitesse de beker gewonnen. Die gingen dus van de week de bietenbrug op in Amsterdam bij Swift. Gelukkig vond Twente haar Waterloo niet. Hij gaf na afloop ook aan wat het belang is van die concentratie bij die bekerwedstrijden", aldus Van Wissing bij RTV Oost Sport.

Tighadouini kende met Vitesse een prachtig seizoen. "We hadden ook een heel goed gevoel over de beker en het leefde gewoon in de groep vorig jaar. Ik hoop dat we met Twente hetzelfde kunnen doen. Je moet er gewoon geloof in hebben en elke wedstrijd is natuurlijk een finale, dus als je dat gewoon goed doet dan kan je zo voor een verassing zorgen", besluit hij.   

De buitenspeler speelde woesndag eindelijk weer eens een volledige wedstrijd. "Ging zeker lekker, ben blij met de 90 minuten natuurlijk. Dan boek ik alleen maar progressie, meer wedstrijdritme zodat ik ook in de competitie mee kan spelen. Het gaat steeds beter. De eerste wedstrijd was best zwaar, daarna tegen Utrecht voelde ik me al een stuk beter en vandaag weer een heel stuk beter, dus het gaat wel met stappen vooruit", blikt de Marokkaan positief terug.

 

 

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    Enschede7 - 23 september 2017 om 23:55

    Wacht daar nog ff een paar wedstrijden mee, 1 doelpunt maken en meteen al hoog van de toren blazen? Nee

  • Avatar
    FCTMM - 24 september 2017 om 12:12
    Enschede7 zegt:

    Wacht daar nog ff een paar wedstrijden mee, 1 doelpunt maken en meteen al hoog van de toren blazen? Nee

    Hij zegt toch dat het steeds beter gaat en dat hij stappen maakt..... of mag dat al niet meer gezegd worden?

  • Avatar
    Rik-FCT - 24 september 2017 om 12:43
    FCTMM zegt:

    Hij zegt toch dat het steeds beter gaat en dat hij stappen maakt..... of mag dat al niet meer gezegd worden?

    Laat maar gewoon gaan die gozer, gaat daadwerkelijk nergens over dat commentaar.

  • Avatar
    FCTMM - 24 september 2017 om 12:44
    Rik-FCT zegt:

    Laat maar gewoon gaan die gozer, gaat daadwerkelijk nergens over dat commentaar.

    Jammer he dat sommige aan werkelijk waar alles een negatieve draai weten te geven

  • Avatar
    Twentefan03 - 24 september 2017 om 13:07

    Off topic: Utrecht zingt nu Hey ho in Utrecht zingen we zo🤔

  • Avatar
    Enschede7 - 24 september 2017 om 13:17
    FCTMM zegt:

    Hij zegt toch dat het steeds beter gaat en dat hij stappen maakt..... of mag dat al niet meer gezegd worden?

    Ik heb het over uitspraken als voor een verrassing zorgen, het was de allereerste bekerwedstrijd tegen een amateurclub, en we staan 3e van onder, beetje inhouden mag best

  • Avatar
    Ward - 24 september 2017 om 13:19

    off topic: dessers mist zoveel kansen.. is een een kwestie van tijd tot Boere boven hem staat in het topscorerlijstje

  • Avatar
    biertje123 - 24 september 2017 om 13:24

    Lekker knallen vanmiddag. Bijna dezelfde elf dan vorige week. Alleen vuckic voor holla. Gelukkig geen thesker.

  • Avatar
    Enschede78 - 24 september 2017 om 14:23
    Rik-FCT zegt:

    Laat maar gewoon gaan die gozer, gaat daadwerkelijk nergens over dat commentaar.

    Valt wel mee toch, zoiets raars zegt hij toch niet.

    Na een goaltje tegen let wel Sneek is het idd verstandiger gewoon stil te zijn.

    Stappen maken daar train je voor.

  • Avatar
    FCTMM - 24 september 2017 om 15:23
    Enschede78 zegt:

    Valt wel mee toch, zoiets raars zegt hij toch niet.

    Na een goaltje tegen let wel Sneek is het idd verstandiger gewoon stil te zijn.

    Stappen maken daar train je voor.

    Wat een onzinnige reactie! Het is Tighadouini die niets raars zegt..... alleen maar goed dat hij zich lekker voelt

  • Avatar
    Enschede78 - 24 september 2017 om 15:40
    FCTMM zegt:

    Wat een onzinnige reactie! Het is Tighadouini die niets raars zegt..... alleen maar goed dat hij zich lekker voelt

    Enschede7 zei ook niets raars.

  • Avatar
    Enschede7 - 24 september 2017 om 16:43
    FCTMM zegt: