Matchday: Thesker op de bank, FC Twente zonder Holla

24 september 2017 om 13:43 | Bron: Matchday: Thesker op de bank, FC Twente zonder Holla

FC Twente neemt het zondagmiddag in het Noordlease Stadion op tegen FC Groningen en inmiddels zijn de opstellingen van beide teams bekend. Trainer Rene Hake doet geen beroep op Danny Holla, die kampt met een lichte hersenschudding.

Daardoor staan Vuckic, Liendl en Jensen op het middenveld. Stefan Thesker begint op de bank. 

Opstelling FC Groningen: Padt, Te Wierik, Memisevic, Reijnen, Warmerdam; Bacuna, Jenssen, Idrissi; Doan, Veldwijk en Mahi. 

Opstelling FC Twente: Brondeel, Ter Avest, Bijen, Lam, Van der Lely; Vuckic, Liendl, Jensen; Slagveer, Boere, Assaidi. 

Overzicht

Reacties (318)

  • Avatar
    Jeroen - 24 september 2017 om 13:46

    Heeft iemand een stream voor mij? Zit in Japan en kan geen Fox Sports hier gebruiken maar wil de wedstrijd wel graag zien. COTE!

  • Avatar
    biertje123 - 24 september 2017 om 13:49

    1-3 voor Twente.

  • Avatar
    robaar26 - 24 september 2017 om 13:49

    0 2

  • Avatar
    Potje - 24 september 2017 om 13:49
    Jeroen zegt:

    Heeft iemand een stream voor mij? Zit in Japan en kan geen Fox Sports hier gebruiken maar wil de wedstrijd wel graag zien. COTE!

    Je kunt inloggen op fox Sports app en dan kun je alsnog kijken

  • Avatar
    beerntjes - 24 september 2017 om 13:50

    Dat moet lukken.1-3

  • Avatar
    PaRaDoX - 24 september 2017 om 13:50

    Zoals beloofd kredietpunten voor Hake inzake Thesker. Een hele verstandige keuze.

    Zou Stefan nou een scheiding van tafel en bed aanvragen middels zijn advocaat? ;)

    0-3 mensen......

  • Avatar
    Echte tukker - 24 september 2017 om 13:53

    0-4

  • Avatar
    RRikhof - 24 september 2017 om 13:56

    Vorige week konden we er helemaal niks van en nu lopen we over Groningen heen?😉 ik hoop het maar wordt sowieso een zware middag met een behoorlijk aanvallend middenveld

  • Avatar
    FCTMM - 24 september 2017 om 13:56

    Twente uit en thuis is nog een groot verschil..... maar ik hoop met jullie mee....1-2!!!! Come on Twente!!

  • Avatar
    jjdewilde - 24 september 2017 om 13:57

    Ten Hag met Utrecht krijgt ook weer een dikke oor wassing. haha. 1-4

  • Avatar
    Ward - 24 september 2017 om 13:58

    om eerlijk te zijn denk ik dat dit de sterkste opstelling is die we kunnen neerzetten, los van tighadouini misschien. Ik denk dat vuckic niet onder doet voor holla.

  • Avatar
    Messi - 24 september 2017 om 13:59
    PaRaDoX zegt:

    Zoals beloofd kredietpunten voor Hake inzake Thesker. Een hele verstandige keuze.

    Zou Stefan nou een scheiding van tafel en bed aanvragen middels zijn advocaat? ;)

    0-3 mensen......

    Ten hag nog wat voor Twente hahahaha kut utreg krijgt hem lekkuu🗣op de kloten👍🏻👍🏻👍🏻

  • Avatar
    Messi - 24 september 2017 om 14:00
    Echte tukker zegt:

    0-4

    Rustiggg denk 1-1 👍🏻

  • Avatar
    annalyst - 24 september 2017 om 14:00

    Best denkbare opstelling die er momenteel is. Als we compact spelen en de wedstrijd net zo benaderen als die tegen Utrecht moeten we de 3 punten kunnen meenemen. Ik gok op 1-2 voor ons

  • Avatar
    Jeroen - 24 september 2017 om 14:01
    Potje zegt:

    Je kunt inloggen op fox Sports app en dan kun je alsnog kijken

    bedankt voor je reactie. Ik ga het eens proberen maar eerder werkte het niet in Spanje. Toen had ik het geprobeerd door op de website in te loggen maar toen kreeg ik een melding dat de service van live voetbal niet buiten Nederland werkt.

    Volgens mij heb je met de Fox sports app een duurder abonnement nodig, of zit ik daar helemaal naast?

  • Avatar
    RaymondL - 24 september 2017 om 14:01

    Kleine overwinning.

    Ben benieuwd naar het middenveld.

  • Avatar
    biertje123 - 24 september 2017 om 14:03
    Jeroen zegt:

    bedankt voor je reactie. Ik ga het eens proberen maar eerder werkte het niet in Spanje. Toen had ik het geprobeerd door op de website in te loggen maar toen kreeg ik een melding dat de service van live voetbal niet buiten Nederland werkt.

    Volgens mij heb je met de Fox sports app een duurder abonnement nodig, of zit ik daar helemaal naast?

    Je kan ook je ip adres wijzigen naar Nederland. Dan doet hij het ook.

  • Avatar
    FCTAWESOME - 24 september 2017 om 14:05

    Wie is aanvoerder?

  • Avatar
    NS04 - 24 september 2017 om 14:07
    FCTAWESOME zegt:

    Wie is aanvoerder?

    Vraag ik me ook af nu thesker en holla er niet zijn.

  • Avatar
    Ward - 24 september 2017 om 14:08
    NS04 zegt:

    Vraag ik me ook af nu thesker en holla er niet zijn.

    ik hoop thomas lam

Nieuwe media