Forse kritiek op Peters: ''Hij heeft ons ook allemaal voorgelogen''

02 oktober 2017 om 18:08 | Bron: RTV Oost Sport Forse kritiek op Peters: ''Hij heeft ons ook allemaal voorgelogen''

Bert van Losser haalde vorige week uit naar Richard Peters, de persvoorlichter van FC Twente. De presentator van RTV Oost krabbelde vandaag echter iets terug en nuanceerde zijn uitspraken.

"Ik had gezegd 'weg met die man', maar daar bedoelde ik natuurlijk 'weg bij die positie' mee", verduidelijkt hij. "Dat heb ik destijds ook tegen Jan van Halst gezegd. Als je begint, moet je ook met een nieuwe persvoorlichter beginnen. Na Munsterman en Van der Laan is er een nieuwe periode." 

"Richard Peters is een hele leuke en aardige man, maar hij heeft ons ook allemaal voorgelogen ten tijde van Joop Munsterman en Aldo van der Laan", vervolgt hij kritisch. "Dan vind ik dat, als die weg zijn, je als persvoorlichter ook moet zeggen: ik ga een andere functie bekleden binnen de club. Hij had misschien elftalmanger kunnen worden, maar geen persvoorlichter meer", besluit Van Losser. 

Overzicht

Reacties (36)

  • Avatar
    Hengelo - 2 oktober 2017 om 18:16

    Sinds wanneer bepaald van Losser.wie er weg moet,blijft,andere functie krijgt bij Fc twente.

  • Avatar
    ANS - 2 oktober 2017 om 18:21

    Ook voor Peters geldt : Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

  • Avatar
    ANS - 2 oktober 2017 om 18:25
    Hengelo zegt:

    Sinds wanneer bepaald van Losser.wie er weg moet,blijft,andere functie krijgt bij Fc twente.

    Beste Hengelo, democratie betekent ook vrijheid van meningsuiting.

  • Avatar
    John 58 - 2 oktober 2017 om 18:28

    Laat bert van losser zich bezig houden met de goede en juiste muziek te draaien ...

    En natuurlijk niet te vergeten zijn belangrijke rolletje bij helige hendrik

    Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen en de directie van radio en tv Oost moet deze man duidelijk maken deze onzin niet te pikken ..

  • Avatar
    Hengelo - 2 oktober 2017 om 19:01
    ANS zegt:

    Beste Hengelo, democratie betekent ook vrijheid van meningsuiting.

    Dit is Geen mening maar bemoeizucht met interne zaken van Fc Twente en sensatie journalistiek.

  • Avatar
    ANS - 2 oktober 2017 om 19:27
    Hengelo zegt:

    Dit is Geen mening maar bemoeizucht met interne zaken van Fc Twente en sensatie journalistiek.

    Als wie dan ook maar een lettergreep schrijft wat niet helemaal positief is over Twente, dan sta jij al op de achterste poten. Zo af en toe mag je best wel een keer objektief zijn Hengelo. Of realistisch?

  • Avatar
    jeroens - 2 oktober 2017 om 19:28

    Ga nou maar lekker plaatjes draaien.

  • Avatar
    Fluppie - 2 oktober 2017 om 19:29

    Hij is persvoorlichter, zijn werk is liegen tegen de media.

  • Avatar
    mcdummels - 2 oktober 2017 om 19:39
    Hengelo zegt:

    Dit is Geen mening maar bemoeizucht met interne zaken van Fc Twente en sensatie journalistiek.

    Onzin. Jij wilt zeker iedereen waar je het niet mee eens bent de mond snoeren. Het is hier geen Noord-Korea!

  • Avatar
    fctbjelland - 2 oktober 2017 om 19:49

    Wat stelt rtv oost zich aan zeg.. te weinig kijkers/luisteraars afgelopen tijd? Sensatie journalistiek van die plaatjesdraaier.. laat die persvoorlichter gewoon lekker zijn werk doen, dat doet hij goed.

  • Avatar
    PeterLV - 2 oktober 2017 om 19:55
    ANS zegt:

    Beste Hengelo, democratie betekent ook vrijheid van meningsuiting.

    Daarom, neem Van Losser voor wat hij is: de zoveelste betweter.

    Mening oninteressant en hij bepaalt al helemaal niets.

  • Avatar
    fctwente2010. - 2 oktober 2017 om 20:05
    jeroens zegt:

    Ga nou maar lekker plaatjes draaien.

    En pas jij nou maar is een keer op met dat vuur.

  • Avatar
    leonard50 - 2 oktober 2017 om 20:25
    PeterLV zegt:

    Daarom, neem Van Losser voor wat hij is: de zoveelste betweter.

    Mening oninteressant en hij bepaalt al helemaal niets.

    die dikke plaatjesdraaier is nu gewoon een praatjesmaker ....nikszeggende figuur gewoon laten lullen .
    Komt dus als mosterd na de maaltijd .

  • Avatar
    Messi - 2 oktober 2017 om 20:26
    Hengelo zegt:

    Sinds wanneer bepaald van Losser.wie er weg moet,blijft,andere functie krijgt bij Fc twente.

    Hengelo ben jij familie van Mohamed sáid al- sahaf.....die zij ook altijd dat er niks aan de hand was‼️‼️

  • Avatar
    Hengelo - 2 oktober 2017 om 20:29
    Messi zegt:

    Hengelo ben jij familie van Mohamed sáid al- sahaf.....die zij ook altijd dat er niks aan de hand was‼️‼️

    Allemaal ouwe koek,geschiedenis .Het is nu bijna eind 2017!!!!

  • Avatar
    Nikos - 2 oktober 2017 om 21:15
    ANS zegt:

    Als wie dan ook maar een lettergreep schrijft wat niet helemaal positief is over Twente, dan sta jij al op de achterste poten. Zo af en toe mag je best wel een keer objektief zijn Hengelo. Of realistisch?

    Eens.

  • Avatar
    Nikos - 2 oktober 2017 om 21:15
    ANS zegt:

    Beste Hengelo, democratie betekent ook vrijheid van meningsuiting.

    Helemaal mee eens

  • Avatar
    jan53 - 2 oktober 2017 om 21:19
    ANS zegt:

    Ook voor Peters geldt : Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

    Dag Ans, vind jij dan ook dat hij moet vertrekken.?

  • Avatar
    Scorpio69 - 2 oktober 2017 om 21:25

    Waarom is een persvoorlichter eigenlijk nodig bij een club?

  • Avatar
    fctbjelland - 2 oktober 2017 om 21:41
    Scorpio69 zegt:

    Waarom is een persvoorlichter eigenlijk nodig bij een club?

    http://www.carrieretijger.nl/beroep/taal-communicatie/marketingcommunicatie/persvoorlichter-woordvoerder

Nieuwe media