El Hamdaoui toch terug naar Nederland na mislukte avances met FC Twente

03 oktober 2017 om 11:01 | Bron: AZ El Hamdaoui toch terug naar Nederland na mislukte avances met FC Twente

Mounir El Hamdaoui keert alsnog terug naar Nederland. De 33-jarige aanvaller traint sinds dinsdagochtend mee bij zijn oude club AZ, zo meldt de club uit Alkmaar via de officiële kanalen.

El Hamdaoui leek in augustus al terug te keren naar Nederland. De Marokkaan was destijds volgens Voetbal International in gesprek met FC Twente, maar tot een contract in Enschede leidde dat niet.

De aanvaller traint voorlopig mee bij Jong AZ, waar hij zijn conditie op peil zal houden. El Hamdaoui zit zonder club na zijn vertrek bij Al Taawon FC in Saudi-Arabië. Eerder kwam hij uit voor Excelsior, Tottenham Hotspur, Derby County, Willem II, AZ, Ajax, Fiorentina, Malaga en Umm Salal.

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    PaRaDoX - 3 oktober 2017 om 11:55

    Hij ziet er nog redelijk afgetraind uit....eerlijk is eerlijk....

  • Avatar
    FCTMM - 3 oktober 2017 om 11:59
    PaRaDoX zegt:

    Hij ziet er nog redelijk afgetraind uit....eerlijk is eerlijk....

    Kan een oude foto zijn he

  • Avatar
    Boesk00l - 3 oktober 2017 om 12:10
    FCTMM zegt:

    Kan een oude foto zijn he

    Er zit een filmpje bij :)

  • Avatar
    PaRaDoX - 3 oktober 2017 om 12:19
    Boesk00l zegt:

    Er zit een filmpje bij :)

    Precies Boes.....

    Het viel mij gelijk op dat hij geen buikje had zoals Thiga. ;)

  • Avatar
    MythmFCT - 3 oktober 2017 om 12:25

    Die gast heeft niet eens voor Twente gespeeld ofzo, lekker boeiend...

  • Avatar
    Boesk00l - 3 oktober 2017 om 12:29
    PaRaDoX zegt:

    Precies Boes.....

    Het viel mij gelijk op dat hij geen buikje had zoals Thiga. ;)

    Haha, of Seys toen hij aankwam. Het wijst er inderdaad op dat hij er hard aan werkt om aan de bak te kunnen. Ik ben benieuwd

  • Avatar
    PaRaDoX - 3 oktober 2017 om 12:46
    Boesk00l zegt:

    Haha, of Seys toen hij aankwam. Het wijst er inderdaad op dat hij er hard aan werkt om aan de bak te kunnen. Ik ben benieuwd

    Ik ben ook echt benieuwd naar hem.

    Bij Thiga en Seys kreeg ik het idee dat zij een abonnement op de Mac hadden of iets dergelijks. ;)

  • Avatar
    BAM - 3 oktober 2017 om 14:37

    Bladvulling. Next.

  • Avatar
    FCTMM - 3 oktober 2017 om 17:16
    Boesk00l zegt:

    Er zit een filmpje bij :)

    Haha nog niet gezien 🙈

Nieuwe media