''Misschien wordt FC Twente wel weer groot, ik wil daar graag bij horen''

04 oktober 2017 om 16:59 | Bron: ''Misschien wordt FC Twente wel weer groot, ik wil daar graag bij horen''

Voormalig FC Twente-speler Wout Brama vertrok in de zomer van FC Utrecht naar Central Coast Mariners. De middenvelder tekende een contract tot medio 2019 bij de club uit Australië.

De geboren Tukker staat er echter wel voor open om over een kleine twee jaar, nadat hij zijn contract heeft uitgediend, terug te keren op het oude nest. ''Twente is mijn club", erkent hij. "Achter de schermen speelt er genoeg, er zijn veel mensen die het goed voorhebben met de club", aldus Brama.

"Misschien komt Fred Rutten wel terug bij de club, misschien wordt Ten Hag daar wel weer trainer", vervolgt de 31-jarige routinier op de website van De Correspondent. "En misschien wordt Twente wel weer groot. Ik wil daar graag bij horen", besluit Brama enthousiast. 

Overzicht

Reacties (22)

  • Avatar
    ANS - 4 oktober 2017 om 17:07

    Als Twente weer groot wordt, dan zijn er weer vele die er weer bij willen horen, dus vraag ik mij af, waar zijn ze nu ?

  • Avatar
    leonard50 - 4 oktober 2017 om 17:42
    ANS zegt:

    Als Twente weer groot wordt, dan zijn er weer vele die er weer bij willen horen, dus vraag ik mij af, waar zijn ze nu ?

    dat noem ik mee eters !

  • Avatar
    Citrofiel - 4 oktober 2017 om 18:01
    ANS zegt:

    Als Twente weer groot wordt, dan zijn er weer vele die er weer bij willen horen, dus vraag ik mij af, waar zijn ze nu ?

    Succes kent vele volgers...... maar zijn de sponsoren/supporters wel adequaat benaderd om te blijven?

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 4 oktober 2017 om 18:43
    ANS zegt:

    Als Twente weer groot wordt, dan zijn er weer vele die er weer bij willen horen, dus vraag ik mij af, waar zijn ze nu ?

    Het gezegde zegt het als je wint heb je vrienden!

  • Avatar
    ANS - 4 oktober 2017 om 18:51
    Citrofiel zegt:

    Succes kent vele volgers...... maar zijn de sponsoren/supporters wel adequaat benaderd om te blijven?

    Door de onzekerheid omtrent de licentie vorig jaar, zijn er veel afgehaakt , die zou je nu of al eerder terug moeten proberen te halen.

  • Avatar
    Citrofiel - 4 oktober 2017 om 18:57
    ANS zegt:

    Door de onzekerheid omtrent de licentie vorig jaar, zijn er veel afgehaakt , die zou je nu of al eerder terug moeten proberen te halen.

    Als sponsoren onzeker zijn, is het toch zaak dat ze frequent bezocht worden en dat ze goed op de hoogte zijn van de ontwikkelingen? Dat is een pens werk, maar we zijn meer dan een jaar verder... Heb jij een werving- / terughaal campagne gezien? ik weet het.... de beleidsmakers waren te druk met belangrijkere korte termijn issues.... te druk om problemen mbt commercie en supporters het hoofd te bieden? 500 sponsor stoelen extra verkocht scheelt een slok op de borrel??

  • Avatar
    ANS - 4 oktober 2017 om 19:07
    Citrofiel zegt:

    Als sponsoren onzeker zijn, is het toch zaak dat ze frequent bezocht worden en dat ze goed op de hoogte zijn van de ontwikkelingen? Dat is een pens werk, maar we zijn meer dan een jaar verder... Heb jij een werving- / terughaal campagne gezien? ik weet het.... de beleidsmakers waren te druk met belangrijkere korte termijn issues.... te druk om problemen mbt commercie en supporters het hoofd te bieden? 500 sponsor stoelen extra verkocht scheelt een slok op de borrel??

    Juist daarom roep ik steeds maar weer dat je com. en tech. zaken uit elkaar moet halen. De com. afdeling is nu geheel op oorlogsterkte en daar moet Jan leiding aan geven.

  • Avatar
    Bart77 - 4 oktober 2017 om 19:51

    Alle respect voor deze kampioen maar ik vraag me echt af wat een 33 jarige Brama voor twente kan betekenen.

  • Avatar
    mike1995 - 4 oktober 2017 om 20:08
    ANS zegt:

    Door de onzekerheid omtrent de licentie vorig jaar, zijn er veel afgehaakt , die zou je nu of al eerder terug moeten proberen te halen.

    moet grootverdiender meneer jvh doen ans

  • Avatar
    Diekmenneke - 4 oktober 2017 om 20:08
    ANS zegt:

    Als Twente weer groot wordt, dan zijn er weer vele die er weer bij willen horen, dus vraag ik mij af, waar zijn ze nu ?

    Wout hoefde destijds helemaal niet zo nodig weg. Wout is altijd eerlijk geweest. Dat hij er nu niet is heeft niet zo zeer aan hem gelegen. Ik vind Wout nog steeds een van de meest onderschatte spelers. Bij Zwolle was hij zeer belangrijk en ook bij Utrecht speelde hij zichzelf weer moeiteloos in de basis. Een jongen die altijd goed voor zichzelf heeft gezorgd zou ik over 2 jaar gewoon weer uitnodigen om terug te komen. Ron Jans roemde zijn inzicht en verstand van voetbal. Die jongen kan na het voetballen zo worden opgeleid als trainer. Dat contact moet je warm houden!

  • Avatar
    ANS - 4 oktober 2017 om 20:12
    mike1995 zegt:

    moet grootverdiender meneer jvh doen ans

    Helemaal met je eens.

  • Avatar
    Pol! - 4 oktober 2017 om 20:15
    Bart77 zegt:

    Alle respect voor deze kampioen maar ik vraag me echt af wat een 33 jarige Brama voor twente kan betekenen.

    En Kuyt ging in 15 naar Feyenoord om af te bouwen. .. Brama is altijd zuinig geweest op zijn lichaam. Met 33 bij einde contract kan hij nog jaren mee.

  • Avatar
    coenie - 4 oktober 2017 om 21:08
    Bart77 zegt:

    Alle respect voor deze kampioen maar ik vraag me echt af wat een 33 jarige Brama voor twente kan betekenen.

    Denk heel veel hóór. Maar niet op het veld. Dat bedoelt hij denk ik ook niet.
    Hij heeft de intelligentie voor een functie op kantoor of iets dergelijks.

  • Avatar
    fctwente2010. - 4 oktober 2017 om 21:14

    Wie weet kunnen we hem volgend jaar wel voor een klein bedrag overnemen.

  • Avatar
    Plopzak - 4 oktober 2017 om 21:14
    coenie zegt:

    Denk heel veel hóór. Maar niet op het veld. Dat bedoelt hij denk ik ook niet.
    Hij heeft de intelligentie voor een functie op kantoor of iets dergelijks.

    Vergeleken met zijn broers is hij nogal een domoor

  • Avatar
    keeper - 4 oktober 2017 om 23:35
    Plopzak zegt:

    Vergeleken met zijn broers is hij nogal een domoor

    Volgens mij wilde hij ooit geneeskunde studeren. Doe je niet als je een domoor bent.

  • Avatar
    twentegoal - 5 oktober 2017 om 07:59

    los van wat hij op het veld nog zou kunnen betekenen is dit wel iemand die echt van fct houdt, geen passant

  • Avatar
    PaRaDoX - 5 oktober 2017 om 09:12
    Citrofiel zegt:

    Als sponsoren onzeker zijn, is het toch zaak dat ze frequent bezocht worden en dat ze goed op de hoogte zijn van de ontwikkelingen? Dat is een pens werk, maar we zijn meer dan een jaar verder... Heb jij een werving- / terughaal campagne gezien? ik weet het.... de beleidsmakers waren te druk met belangrijkere korte termijn issues.... te druk om problemen mbt commercie en supporters het hoofd te bieden? 500 sponsor stoelen extra verkocht scheelt een slok op de borrel??

    Hierin is Jan overduidelijk tekort geschoten Citrofiel....best wel jammer aangezien hij hiervoor benoemd is destijds.

  • Avatar
    PaRaDoX - 5 oktober 2017 om 09:14
    ANS zegt:

    Juist daarom roep ik steeds maar weer dat je com. en tech. zaken uit elkaar moet halen. De com. afdeling is nu geheel op oorlogsterkte en daar moet Jan leiding aan geven.

    Goedemorgen ANS,

    dit weten wij allemaal, maar zolang Jan niemand de pet van TD afpakt, zal er niets veranderen. Het wordt tijd dat Rutten teruggehaald gaat worden en dat Jan zich puur en alleen met inkomsten uit "derden" bezig gaat houden.

  • Avatar
    PaRaDoX - 5 oktober 2017 om 09:15
    Diekmenneke zegt:

    Wout hoefde destijds helemaal niet zo nodig weg. Wout is altijd eerlijk geweest. Dat hij er nu niet is heeft niet zo zeer aan hem gelegen. Ik vind Wout nog steeds een van de meest onderschatte spelers. Bij Zwolle was hij zeer belangrijk en ook bij Utrecht speelde hij zichzelf weer moeiteloos in de basis. Een jongen die altijd goed voor zichzelf heeft gezorgd zou ik over 2 jaar gewoon weer uitnodigen om terug te komen. Ron Jans roemde zijn inzicht en verstand van voetbal. Die jongen kan na het voetballen zo worden opgeleid als trainer. Dat contact moet je warm houden!

    Volledig mee eensch....

Nieuwe media