VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest, Tighadouini maakt indruk

06 oktober 2017 om 10:33 | Bron: FC Twente VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest, Tighadouini maakt indruk

FC Twente heeft donderdagmiddag een besloten oefenwedstrijd verloren van SC Preußen Münster. In De Grolsch Veste ging de ploeg van trainer René Hake met 0-1 onderuit.

FC Twente was de bovenliggende partij in eigen huis, maar wist niet te scoren. Doelman Jorn Brondeel had aan de andere kant weinig te doen. Toch moest de sluitpost eenmaal vissen. Jeron Al-Hazaimeh maakte na 24 minuten het enige doelpunt van de wedstrijd. FC Twente speelde met een sterke ploeg. Alleen Hidde ter Avest, Thomas Lam en Fredrik Jensen ontbraken vanwege interlandverplichtingen. Haris Vuckic kreeg rust.

Preußen Münster is de huidige nummer twaalf van de Derde Bundesliga. Die Adler hebben twaalf punten uit elf wedstrijden op het derde niveau van Duitsland. Wel werd de derby tegen VfL Osnabrück afgelopen weekend met 4-1 gewonnen.

Opstelling FC Twente: Brondeel; Van der Lely, Bijen (46' Hooiveld), Thesker, Cuevas; Liendl (73' Van der Heyden), Holla (73' Laukart), Tighadouini; Slagveer (73' Grootenhuis), Boere (73' George) en Assaidi (63' Trajkovski).

Opstelling Preußen Münster: Schulze-Niehues; Tritz (46' Bordesen), Mai (46' Kittner), Schweers, Al-Hazaimeh; Stoll, Scherder, Braun (25' Rinderknecht), Wiebe, Kobylanski (46' Menig) en Rühle.

Overzicht

Reacties (17)

  • Avatar
    Fctwente-1965 - 5 oktober 2017 om 16:13

    Wauw

  • Avatar
    keeper - 5 oktober 2017 om 16:22

    Niet best verliezen van een 3e klasser!

  • Avatar
    Rik-FCT - 5 oktober 2017 om 16:49

    Oefenwedstrijdjes, niet al te zwaar op leunen maar best is het zeker niet. Dit hoor je gewoon te winnen.

  • Avatar
    BokmaFCT - 5 oktober 2017 om 16:52
    keeper zegt:

    Niet best verliezen van een 3e klasser!

    Gary Lineker zei ooit al " 22 kerels lopen 90 minuten achter een bal aan, en op het eind winnen altijd de Duitsers." Niet te zwaar aan tillen dus ;-)

  • Avatar
    Ket wiezel - 5 oktober 2017 om 20:27

    Triest.

  • Avatar
    twentefanhenk - 5 oktober 2017 om 21:56

    Niet goed voor het zelfvertrouwen,eigenlijk schandalig!

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 oktober 2017 om 00:52

    Onbegrijpelijk.....

  • Avatar
    robaar26 - 6 oktober 2017 om 05:47

    Wat een gezeik, deze potjes speel je om in ritme te blijven. Het blijkt dat twente de boven liggende partij was. Kijk naar Vitesse verliezen van de amateurs en winnen de week erop tegen Ajax. Wees blij dat het tegen Münster was ipv tegen willem 2. En hoe denk je dat de meeste jongens benaderen? het gaag toch nergens om dan gaan ze niet 1000 % erop..

  • Avatar
    P-65 - 6 oktober 2017 om 07:14
    robaar26 zegt:

    Wat een gezeik, deze potjes speel je om in ritme te blijven. Het blijkt dat twente de boven liggende partij was. Kijk naar Vitesse verliezen van de amateurs en winnen de week erop tegen Ajax. Wees blij dat het tegen Münster was ipv tegen willem 2. En hoe denk je dat de meeste jongens benaderen? het gaag toch nergens om dan gaan ze niet 1000 % erop..

    En misschien heeft Hake nog wel wat geexperimenteerd ook. Zo te lezen heeft Brondeel het ook niet moeilijk gehad. Die goal kan zo maar pech geweest zijn

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 oktober 2017 om 07:58
    robaar26 zegt:

    Wat een gezeik, deze potjes speel je om in ritme te blijven. Het blijkt dat twente de boven liggende partij was. Kijk naar Vitesse verliezen van de amateurs en winnen de week erop tegen Ajax. Wees blij dat het tegen Münster was ipv tegen willem 2. En hoe denk je dat de meeste jongens benaderen? het gaag toch nergens om dan gaan ze niet 1000 % erop..

    Tegen VVV, PEC en Sparta ging FC Twente er ook niet 1000% op Robaar, en dus moet ik het eerst nog zien tegen Willem II.

    Oefenpartij of niet....tegen een 3 klasser hoor je gewoon te winnen. Dan zijn er geen excuses. Dit verlies is gewoon triest.

  • Avatar
    twente199 - 6 oktober 2017 om 08:45
    PaRaDoX zegt:

    Tegen VVV, PEC en Sparta ging FC Twente er ook niet 1000% op Robaar, en dus moet ik het eerst nog zien tegen Willem II.

    Oefenpartij of niet....tegen een 3 klasser hoor je gewoon te winnen. Dan zijn er geen excuses. Dit verlies is gewoon triest.

    tegen vvv en pec speelden trajkovski vd heijden george, stond je dus met 8 man op het veld

  • Avatar
    Ket wiezel - 6 oktober 2017 om 08:47
    robaar26 zegt:

    Wat een gezeik, deze potjes speel je om in ritme te blijven. Het blijkt dat twente de boven liggende partij was. Kijk naar Vitesse verliezen van de amateurs en winnen de week erop tegen Ajax. Wees blij dat het tegen Münster was ipv tegen willem 2. En hoe denk je dat de meeste jongens benaderen? het gaag toch nergens om dan gaan ze niet 1000 % erop..

    Jij mag het weer eens met de mantel der liefde bedekken, maar ik vind het ronduit schandalig! En als het nu éénmalig was...Van zulke potten mag je van een prof ook verwachten dat ze er scherp opvliegen en een dergelijke oefenwedstrijd keurig met minimaal 2 doelpunten verschil winnen. Ze hadden het goeie gevoel van Heracles vast kunnen houden, nu moet je het maar weer afwachten hoe ze dit oppikken. Meppen, Vfl en Münster hebben dan blijkbaar wel de juiste mentaliteit om deze potten af te werken. Zoals al vaker aangegeven, het topsportklimaat is nog mijlenver weg.

  • Avatar
    robaar26 - 6 oktober 2017 om 09:11
    Ket wiezel zegt:

    Jij mag het weer eens met de mantel der liefde bedekken, maar ik vind het ronduit schandalig! En als het nu éénmalig was...Van zulke potten mag je van een prof ook verwachten dat ze er scherp opvliegen en een dergelijke oefenwedstrijd keurig met minimaal 2 doelpunten verschil winnen. Ze hadden het goeie gevoel van Heracles vast kunnen houden, nu moet je het maar weer afwachten hoe ze dit oppikken. Meppen, Vfl en Münster hebben dan blijkbaar wel de juiste mentaliteit om deze potten af te werken. Zoals al vaker aangegeven, het topsportklimaat is nog mijlenver weg.

    Ha ha mooi dat ik zo bekend sta 😁, staan ze weer met beide benen op de grond. Wel 100 % eens dat ze hadden moeten winnen.

  • Avatar
    Messi - 6 oktober 2017 om 11:08
    Ket wiezel zegt:

    Jij mag het weer eens met de mantel der liefde bedekken, maar ik vind het ronduit schandalig! En als het nu éénmalig was...Van zulke potten mag je van een prof ook verwachten dat ze er scherp opvliegen en een dergelijke oefenwedstrijd keurig met minimaal 2 doelpunten verschil winnen. Ze hadden het goeie gevoel van Heracles vast kunnen houden, nu moet je het maar weer afwachten hoe ze dit oppikken. Meppen, Vfl en Münster hebben dan blijkbaar wel de juiste mentaliteit om deze potten af te werken. Zoals al vaker aangegeven, het topsportklimaat is nog mijlenver weg.

    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻helemaal gelijk

  • Avatar
    Ket wiezel - 6 oktober 2017 om 13:06
    zegt:

    Oefen dan niet in het stadion. En vwb dat erop vliegen; als ik vroeger tegen een trainer zei dat ik vandaag geen zin had om mij voor de volle 100% te geven, wat dacht je dan wat zijn antwoord was..? Wat ik in het andere blog al aangaf; laat deze onzin en ga spelen tegen Vasse,Losser of Hengelo.

  • Avatar
    Daanfct - 6 oktober 2017 om 13:49
    Ket wiezel zegt:

    Oefen dan niet in het stadion. En vwb dat erop vliegen; als ik vroeger tegen een trainer zei dat ik vandaag geen zin had om mij voor de volle 100% te geven, wat dacht je dan wat zijn antwoord was..? Wat ik in het andere blog al aangaf; laat deze onzin en ga spelen tegen Vasse,Losser of Hengelo.

    Vasse😂

  • Avatar
    tukkerwolf - 6 oktober 2017 om 14:01

    Wat een ongelofelijke flutbal van Van der Lely. Hij leek niet echt fanatiek te spelen. Wel mooie actie van Tigha in begin, helaas tegen paal.

Nieuwe media