Buckley-Ricketts smaakmaker bij ruime overwinning Engeland onder 20

05 oktober 2017 om 21:43 | Bron: FC Twente Buckley-Ricketts smaakmaker bij ruime overwinning Engeland onder 20

FC Twente-talent Isaac Buckley-Ricketts heeft een mooie avond beleefd voor Engeland onder 20. De aanvaller scoorde in de met 1-5 gewonnen oefeninterland tegen Italië. 

Op Twitter onstond er disccusie of Buckley-Ricketts één of twee treffers had gemaakt tegen de Italianen. Hoe dan ook, de kritieken waren lovend over de nieuwe speler van FC Twente.

Buckley-Ricketts wordt dit seizoen gehuurd van topclub Manchester City en gaf tegen Italië dus zijn visitekaartje af. 

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (13)

  • Avatar
    Enschede78 - 5 oktober 2017 om 22:24

    Laat lekker daar blijven.

  • Avatar
    Ward - 5 oktober 2017 om 22:52
    Enschede78 zegt:

    Laat lekker daar blijven.

    mafkees

  • Avatar
    aldo - 6 oktober 2017 om 07:22
    Enschede78 zegt:

    Laat lekker daar blijven.

    Tot dat hij belangrijk voor fct word. Pannekoek .

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 oktober 2017 om 08:50

    Een eredivisie platorm is gewoonweg te hoog gegrepen voor 2e of 3e garnituur huurspelers van Man. City. Zolang NAC in de eredivisie speelt, kun je beter geen spelers huren van Man. City...zelfs niet onder het mom van huren om te huren omdat je misschien bang bent dat de deur met Man. City anders niet open blijft staan.

    Spelers zoals Ricketts, dat is weggegooid geld. Gjorgjev is hetzelfde verhaal....en dan te bedenken dat Gjorgjev zelfs meteen voor 2 seizoenen gehuurd is....

  • Avatar
    Enschede78 - 6 oktober 2017 om 10:38
    Ward zegt:

    mafkees

    Je moeder?

  • Avatar
    Enschede78 - 6 oktober 2017 om 10:38
    aldo zegt:

    Tot dat hij belangrijk voor fct word. Pannekoek .

    Dan is die weer weg, nu staat hij alleen maar Twentse jeugd in de weg.

  • Avatar
    Enschede78 - 6 oktober 2017 om 10:39
    PaRaDoX zegt:

    Een eredivisie platorm is gewoonweg te hoog gegrepen voor 2e of 3e garnituur huurspelers van Man. City. Zolang NAC in de eredivisie speelt, kun je beter geen spelers huren van Man. City...zelfs niet onder het mom van huren om te huren omdat je misschien bang bent dat de deur met Man. City anders niet open blijft staan.

    Spelers zoals Ricketts, dat is weggegooid geld. Gjorgjev is hetzelfde verhaal....en dan te bedenken dat Gjorgjev zelfs meteen voor 2 seizoenen gehuurd is....

    Precies.

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 oktober 2017 om 10:41
    Enschede78 zegt:

    Dan is die weer weg, nu staat hij alleen maar Twentse jeugd in de weg.

    Precies dit dus. Ricketts is niet eens aanzienlijk beter dan George. Daarop zou ik George opstellen als het echt nodig is en Ricketts met de kerst terugsturen.

  • Avatar
    HJB - 6 oktober 2017 om 10:43
    PaRaDoX zegt:

    Een eredivisie platorm is gewoonweg te hoog gegrepen voor 2e of 3e garnituur huurspelers van Man. City. Zolang NAC in de eredivisie speelt, kun je beter geen spelers huren van Man. City...zelfs niet onder het mom van huren om te huren omdat je misschien bang bent dat de deur met Man. City anders niet open blijft staan.

    Spelers zoals Ricketts, dat is weggegooid geld. Gjorgjev is hetzelfde verhaal....en dan te bedenken dat Gjorgjev zelfs meteen voor 2 seizoenen gehuurd is....

    Je kunt je beter afvragen waarom hij het bij Jong Engeland wel laat zien en bij ons nog niet.
    Het feit dat hij in Jong Engeland speelt geeft aan dat de jongen wel zeker kwaliteiten heeft, nu al afserveren zoals je wel vaker te snel met spelers doet is onverstandig.

  • Avatar
    HJB - 6 oktober 2017 om 10:45
    Enschede78 zegt:

    Dan is die weer weg, nu staat hij alleen maar Twentse jeugd in de weg.

    Welke jeugd? George? Ben je de wedstrijden al vergeten waarin hij speelde?
    De jeugd is op dit moment gewoon nog niet goed genoeg.

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 oktober 2017 om 10:46
    HJB zegt:

    Je kunt je beter afvragen waarom hij het bij Jong Engeland wel laat zien en bij ons nog niet.
    Het feit dat hij in Jong Engeland speelt geeft aan dat de jongen wel zeker kwaliteiten heeft, nu al afserveren zoals je wel vaker te snel met spelers doet is onverstandig.

    Zou het met kick en rush voetbal te maken kunnen hebben HJB? Is George daarnaast zoveel slechter dan Ricketts, en wat heeft Ricketts tot dusverre meer laten zien ten opzichte van George? Ik vind dit echt weggegooid geld...en dat geldt ook inzake Gjorgjev.

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 oktober 2017 om 11:41
    zegt:

    Beste Pindakoekjes, zijn Ricketts en Gjorgjev gescout dan?

  • Avatar
    Enschede78 - 6 oktober 2017 om 21:13
    HJB zegt:

    Welke jeugd? George? Ben je de wedstrijden al vergeten waarin hij speelde?
    De jeugd is op dit moment gewoon nog niet goed genoeg.

    En Ricketts wel?

    Feijenoord uit vergeten?

Nieuwe media