VACATURE | Twentefans.nl zoekt versterking voor zaterdagavond

17 oktober 2017 om 06:03 | Bron: Twentefans.nl VACATURE | Twentefans.nl zoekt versterking voor zaterdagavond

Twentefans.nl is op zoek naar versterking voor de redactie op zaterdagavond. Om 24 uur per dag en zeven dag per week het laatste voetbalnieuws te kunnen brengen, zijn journalistieke talenten zeer welkom.

De bezetting is al aardig op orde, maar we kunnen met name voor de zaterdagavond nog redacteuren gebruiken. Als redacteur speur je het internet af naar het laatste nieuws, zodat supporters altijd voorzien zijn van de laatste updates.

Wat vragen we:

- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Kennis van social media als Twitter, Facebook en Instagram
- Beschikbaar op zaterdagavond
- Journalistieke ervaring of een journalistieke opleiding is een pre

Wij bieden een jong en enthousiast redactioneel team en de mogelijkheid je te ontwikkelen in de journalistiek. Daarnaast ontvang je een vergoeding voor je werkzaamheden. Heb je interesse, stuur dan je motivatie (inclusief CV) naar info [@] twentefans [.] nl en je hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 7 oktober 2017 om 19:34

    Ik zou eerst maar eens iemand aanstellen om al die spam te verwijderen. Zowel die bot als die onzin van sommige users.

  • Avatar
    Scorpio69 - 7 oktober 2017 om 20:04
    Voetbaluhhh zegt:

    Ik zou eerst maar eens iemand aanstellen om al die spam te verwijderen. Zowel die bot als die onzin van sommige users.

    Precies. Als ze dat al niet aan kunnen pakken en alleen maar berichten plaatsen die ergens te vinden zijn op het internet is het wel heel triest gesteld met deze site!

  • Avatar
    leonard50 - 7 oktober 2017 om 20:15

    schijnt teveel moeite te zijn om die spamshit weg te werken ! of...ze worden per bericht betaald tja dan wordt je er rijk bij .

  • Avatar
    Niek - 9 oktober 2017 om 10:40

    We zijn achter de schermen (al maanden) druk bezig met het lanceren van een nieuwe website en dan is die spam ook eindelijk verleden tijd. Hopelijk kunnen we hem voor 2018 lanceren!

    Mochten jullie nog tips, vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag!

  • Avatar
    Boesk00l - 9 oktober 2017 om 14:03
    Niek zegt:

    We zijn achter de schermen (al maanden) druk bezig met het lanceren van een nieuwe website en dan is die spam ook eindelijk verleden tijd. Hopelijk kunnen we hem voor 2018 lanceren!

    Mochten jullie nog tips, vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag!

    Als tip zou ik graag mee willen geven: zorg dat er admins zijn.

    Er wordt hier volop gescholden, gekwetst en zonder enige vorm van respect gereageerd. Het is jammer dat daardoor menigeen niet meer op de site komt.

  • Avatar
    PaRaDoX - 9 oktober 2017 om 15:32
    Niek zegt:

    We zijn achter de schermen (al maanden) druk bezig met het lanceren van een nieuwe website en dan is die spam ook eindelijk verleden tijd. Hopelijk kunnen we hem voor 2018 lanceren!

    Mochten jullie nog tips, vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag!

    Hallo Niek,

    bij gebruik van bepaalde leestekens, zoals enkele aanhalingstekens, is het niet mogelijk om een post te plaatsen. Een voorbeeld:

    "Wat moet ik zoeken bij zoon supermarkt", dan hoort er een enkel aanhalingsteken tussen de 1e o en de n te komen, maar wanneer ik dat woord dus correct wil schrijven, dan kan ik niet posten en verdwijnt de geheel opgezette post wanneer je op "reageren" klikt of "plaats reactie". Meerdere personen hebben al aangegeven postproblemen te ondervinden, welke dus hoogstwaarschijnlijk voortkomen door het gebruik van (bepaalde) leestekens.

    Zouden jullie daar eens naar willen kijken in het script?

  • Avatar
    mcdummels - 9 oktober 2017 om 15:42
    Niek zegt:

    We zijn achter de schermen (al maanden) druk bezig met het lanceren van een nieuwe website en dan is die spam ook eindelijk verleden tijd. Hopelijk kunnen we hem voor 2018 lanceren!

    Mochten jullie nog tips, vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag!

    Gelukkig maar! Ik had jullie al een mailtje gestuurd over de spam op een aantal oudere topics door een gebruiker genaamd 'gast'. Maar dat hadden jullie dus al wel door.

  • Avatar
    annalyst - 9 oktober 2017 om 16:47
    PaRaDoX zegt:

    Hallo Niek,

    bij gebruik van bepaalde leestekens, zoals enkele aanhalingstekens, is het niet mogelijk om een post te plaatsen. Een voorbeeld:

    "Wat moet ik zoeken bij zoon supermarkt", dan hoort er een enkel aanhalingsteken tussen de 1e o en de n te komen, maar wanneer ik dat woord dus correct wil schrijven, dan kan ik niet posten en verdwijnt de geheel opgezette post wanneer je op "reageren" klikt of "plaats reactie". Meerdere personen hebben al aangegeven postproblemen te ondervinden, welke dus hoogstwaarschijnlijk voortkomen door het gebruik van (bepaalde) leestekens.

    Zouden jullie daar eens naar willen kijken in het script?

    Zo'n probleem is dat toch niet ? Bij mij werkt het prima, helemaal goed ! Ik zou er nog aan toe willen voegen : ,,Helemaal super" Zo....alle leestekens volgens mij wel gebruikt ;))



    On :

    Administrators zou idd een welkome toevoeging zijn. Nóg meer nieuws op een nieuwe site kan ik me bijna niet voorstellen, of het zou over andere clubs of over nog meer oud-spelers moeten gaan. Het moet natuurlijk wel TWENTE fans blijven.

  • Avatar
    PaRaDoX - 9 oktober 2017 om 17:42
    annalyst zegt:

    Zo'n probleem is dat toch niet ? Bij mij werkt het prima, helemaal goed ! Ik zou er nog aan toe willen voegen : ,,Helemaal super" Zo....alle leestekens volgens mij wel gebruikt ;))



    On :

    Administrators zou idd een welkome toevoeging zijn. Nóg meer nieuws op een nieuwe site kan ik me bijna niet voorstellen, of het zou over andere clubs of over nog meer oud-spelers moeten gaan. Het moet natuurlijk wel TWENTE fans blijven.

    Het gaat om het gebruik van een enkel aanhalingsteken annalyst.

    Probeer het maar eens. :))

  • Avatar
    annalyst - 9 oktober 2017 om 17:45
    PaRaDoX zegt:

    Het gaat om het gebruik van een enkel aanhalingsteken annalyst.

    Probeer het maar eens. :))

    Had ik in mijn eerste woord toch al gedaan. Je bedoelt bij het woordje zo'n of 's-Hertogenbosch..... Bij mij lukt dat wel.

  • Avatar
    rootje85 - 9 oktober 2017 om 19:12
    annalyst zegt:

    Had ik in mijn eerste woord toch al gedaan. Je bedoelt bij het woordje zo'n of 's-Hertogenbosch..... Bij mij lukt dat wel.

    Ik zal zo'n "aanhalingsteken" ook wel kunnen.

  • Avatar
    PaRaDoX - 10 oktober 2017 om 05:08
    annalyst zegt:

    Had ik in mijn eerste woord toch al gedaan. Je bedoelt bij het woordje zo'n of 's-Hertogenbosch..... Bij mij lukt dat wel.

    Heb het ook geprobeerd annalyst....lukt bij mij niet....dan verdwijnt de gehele post.

    Weird....

Nieuwe media