Jensen scoort voor Jong Finland; Lam bankzitter bij eerste elftal

06 oktober 2017 om 22:33 | Bron: Twentefans.nl Jensen scoort voor Jong Finland; Lam bankzitter bij eerste elftal

In de strijd om kwalificatie voor het wereldkampioenschap in 2018 in Rusland en het Europees kampioenschap onder de 21 jaar kwamen FC Twente-spelers in actie. Fredrik Jensen kwam zelfs nog tot scoren.

Jong Finland, met FC Twente-spelers Fredrik en Richard Jensen in de basis heeft vrijdagavond met 3-3 gelijkgespeeld tegen Jong Polen. Fredrik Jensen kwam schoot een kwartier voor tijd de 3-3 binnen voor Jong Finland.

Thomas Lam zat de gehele wedstrijd op de bank bij de wedstrijd tussen Finland en Kroatië in de strijd om kwalificatie voor het wereldkampioenschap in Rusland. Finland speelde met 1-1 gelijk tegen Kroatië.

Overzicht

Reacties (56)

  • Avatar
    2010 - 6 oktober 2017 om 22:39

    Tja jong finland is gewoon beneden zijn niveau

  • Avatar
    remcoroelofs - 6 oktober 2017 om 23:41

    Was toch geblesseerd?

  • Avatar
    Ik - 6 oktober 2017 om 23:53
    remcoroelofs zegt:

    Was toch geblesseerd?

    Ikzeg. Rmc. Dat dacht ik ook. Maar hier begrijp ik net als bij u ook helemaal niks van.

  • Avatar
    Boesk00l - 7 oktober 2017 om 07:16
    remcoroelofs zegt:

    Was toch geblesseerd?

    Hij is opgenomen in de selectie omdat herstel sneller ging dan verwacht.

    Bij zo'n blessure kan een speler zelf het beste aangeven of hij veel last heeft of niet. Verdere schade zul je door het spelen niet krijgen, hooguit pijn.

  • Avatar
    PaRaDoX - 7 oktober 2017 om 10:03
    remcoroelofs zegt:

    Was toch geblesseerd?

    Inderdaad...NIET dus...gewoon gelogen of door Jensen gefaked in mijn ogen, anders begin je niet in de basis en stond je al niet te trappelen om mee te gaan.

  • Avatar
    PaRaDoX - 7 oktober 2017 om 10:04
    Boesk00l zegt:

    Hij is opgenomen in de selectie omdat herstel sneller ging dan verwacht.

    Bij zo'n blessure kan een speler zelf het beste aangeven of hij veel last heeft of niet. Verdere schade zul je door het spelen niet krijgen, hooguit pijn.

    Pijn is een teken van schade Boes..... ;)

    Ikzelf heb het idee dat Jensen zich nadrukkelijk in de picture wil spelen bij andere (buitenlandse) clubs. Dat hij namelijk vertrekt na dit seizoen, dat is zo goed als zeker. Dat geldt denk ik ook voor Ter Avest en Assaidi als hij zijn wedstrijden blijft spelen zoals tegen Heracles.

    Ik ben benieuwd wat deze heren bij elkaar op gaan leveren...NETTO welteverstaan, of dat zij opnieuw voor weinig verkocht gaan worden door van Halst...

  • Avatar
    twentefanhenk - 7 oktober 2017 om 10:32
    PaRaDoX zegt:

    Pijn is een teken van schade Boes..... ;)

    Ikzelf heb het idee dat Jensen zich nadrukkelijk in de picture wil spelen bij andere (buitenlandse) clubs. Dat hij namelijk vertrekt na dit seizoen, dat is zo goed als zeker. Dat geldt denk ik ook voor Ter Avest en Assaidi als hij zijn wedstrijden blijft spelen zoals tegen Heracles.

    Ik ben benieuwd wat deze heren bij elkaar op gaan leveren...NETTO welteverstaan, of dat zij opnieuw voor weinig verkocht gaan worden door van Halst...

    AMEN

  • Avatar
    Hengelo - 7 oktober 2017 om 10:39
    PaRaDoX zegt:

    Inderdaad...NIET dus...gewoon gelogen of door Jensen gefaked in mijn ogen, anders begin je niet in de basis en stond je al niet te trappelen om mee te gaan.

    Allemaal weer aannames,

  • Avatar
    Hengelo - 7 oktober 2017 om 10:54
    PaRaDoX zegt:

    Pijn is een teken van schade Boes..... ;)

    Ikzelf heb het idee dat Jensen zich nadrukkelijk in de picture wil spelen bij andere (buitenlandse) clubs. Dat hij namelijk vertrekt na dit seizoen, dat is zo goed als zeker. Dat geldt denk ik ook voor Ter Avest en Assaidi als hij zijn wedstrijden blijft spelen zoals tegen Heracles.

    Ik ben benieuwd wat deze heren bij elkaar op gaan leveren...NETTO welteverstaan, of dat zij opnieuw voor weinig verkocht gaan worden door van Halst...

    Heb je een hekel aan van Halst of zo??pfffffffff

  • Avatar
    fctwente2010. - 7 oktober 2017 om 10:59
    PaRaDoX zegt:

    Inderdaad...NIET dus...gewoon gelogen of door Jensen gefaked in mijn ogen, anders begin je niet in de basis en stond je al niet te trappelen om mee te gaan.

    Hoe weet jij dit? Aannames zeker...

  • Avatar
    PaRaDoX - 7 oktober 2017 om 11:00
    Hengelo zegt:

    Allemaal weer aannames,

    Aannames of niet Hengelo...wel aannemelijk. ;)

  • Avatar
    PaRaDoX - 7 oktober 2017 om 11:02
    Hengelo zegt:

    Heb je een hekel aan van Halst of zo??pfffffffff

    Nee hoor, ik benadruk gewoon nog even de belachelijk, en onnodig lage verkoopsommen van Klich en Andersen. Ik hoop dat gewoon niet meer mee te maken, maar het maakt jou allemaal niets uit of wel Hengelo?

  • Avatar
    PaRaDoX - 7 oktober 2017 om 11:05
    fctwente2010. zegt:

    Hoe weet jij dit? Aannames zeker...

    Een simpel optelsommetje fctwente2010....1+1=2.

    Vanuit FC Twente kwam het bericht dat Jensen geblesseerd zou zijn. In diezelfde week lazen wij ineens dat Fredrik "gewoon" met zijn Nationale elftal meeging?

    Pleziertripjes of uitstapjes bestaan niet in de voetballerij, daar zit altijd een gedachte achter. Die wil zich in de picture spelen bij andere clubs en FC Twente werkt daar aan mee. Is niet erg, en ook als logica aannemelijk, maar laat er nu eens eerlijkheid vanuit FC Twente komen, en niet alleen maar schimmige en onlogische verklaringen welke keer op keer vraagtekens oproept bij supporters.

    "Speler A is geblesseerd, maar reist gewoon af met zijn Nationale elftal". Daar zit totaal geen logische gedachte achter. Zoals gezegd...Fredrik wil zich in de kijker spelen bij andere clubs en zal na dit seizoen verkocht gaan worden....misschien al wel de aankomende kerst...let maar op.

    Ik hoop daarnaast dat Fredrik als (jeugd) international MINIMAAL €1,5 mio NETTO op gaat leveren, en dat geldt ook voor Ter Avest. Dan heeft Jan het uitstekend gedaan als beginnende TD.

  • Avatar
    Pepps - 7 oktober 2017 om 11:56
    PaRaDoX zegt:

    Een simpel optelsommetje fctwente2010....1+1=2.

    Vanuit FC Twente kwam het bericht dat Jensen geblesseerd zou zijn. In diezelfde week lazen wij ineens dat Fredrik "gewoon" met zijn Nationale elftal meeging?

    Pleziertripjes of uitstapjes bestaan niet in de voetballerij, daar zit altijd een gedachte achter. Die wil zich in de picture spelen bij andere clubs en FC Twente werkt daar aan mee. Is niet erg, en ook als logica aannemelijk, maar laat er nu eens eerlijkheid vanuit FC Twente komen, en niet alleen maar schimmige en onlogische verklaringen welke keer op keer vraagtekens oproept bij supporters.

    "Speler A is geblesseerd, maar reist gewoon af met zijn Nationale elftal". Daar zit totaal geen logische gedachte achter. Zoals gezegd...Fredrik wil zich in de kijker spelen bij andere clubs en zal na dit seizoen verkocht gaan worden....misschien al wel de aankomende kerst...let maar op.

    Ik hoop daarnaast dat Fredrik als (jeugd) international MINIMAAL €1,5 mio NETTO op gaat leveren, en dat geldt ook voor Ter Avest. Dan heeft Jan het uitstekend gedaan als beginnende TD.

    Het bericht dat Jensen gekneusde ribben had kwam volgens mij later op de avond van tubantia.

    En volgens mij is het zo dat als je opgeroepen wordt voor het nationale team je gewoon moet opdraven ( hoe krom dit soms ook is).

    Als de medische staf van Finland hem fit bevind kan hij gewoon voetballen.

    Kortom hij heeft gewoon gedaan wat er van hem verwacht werd.

    En hem verkopen voor 1.5m zou schandalig zijn. Al heeft hij het nog niet laten zien in het 1e ziet iedere scout de potentie.

  • Avatar
    PaRaDoX - 7 oktober 2017 om 12:16
    Pepps zegt:

    Het bericht dat Jensen gekneusde ribben had kwam volgens mij later op de avond van tubantia.

    En volgens mij is het zo dat als je opgeroepen wordt voor het nationale team je gewoon moet opdraven ( hoe krom dit soms ook is).

    Als de medische staf van Finland hem fit bevind kan hij gewoon voetballen.

    Kortom hij heeft gewoon gedaan wat er van hem verwacht werd.

    En hem verkopen voor 1.5m zou schandalig zijn. Al heeft hij het nog niet laten zien in het 1e ziet iedere scout de potentie.

    Een speler mag zich altijd afmelden voor een interland Pepps...altijd. ;)

    Ikzelf vind €1,5 mio netto wel een nette prijs voor een speler die pas echt dit seizoen door gaat breken.

  • Avatar
    Hengelo - 7 oktober 2017 om 12:23
    PaRaDoX zegt:

    Aannames of niet Hengelo...wel aannemelijk. ;)

    Nee niet aannemelijk,Wij als buitenstaanders kennen de ware aard niet van de blessure.Geef de Tubantia 1 vinger en ze nemen er 10 en schrijven er over 20.

  • Avatar
    jan53 - 7 oktober 2017 om 13:47
    PaRaDoX zegt:

    Pijn is een teken van schade Boes..... ;)

    Ikzelf heb het idee dat Jensen zich nadrukkelijk in de picture wil spelen bij andere (buitenlandse) clubs. Dat hij namelijk vertrekt na dit seizoen, dat is zo goed als zeker. Dat geldt denk ik ook voor Ter Avest en Assaidi als hij zijn wedstrijden blijft spelen zoals tegen Heracles.

    Ik ben benieuwd wat deze heren bij elkaar op gaan leveren...NETTO welteverstaan, of dat zij opnieuw voor weinig verkocht gaan worden door van Halst...

    Tjonge, tjonge, je moet toch wel erg ver gezakt zijn om via deze topic, toch weer van Halst een sneer mee te geven. Wat een niveau zeg. Wat vind je trouwens van de nieuwe voorzitter van de Stichting. Daar gaf je destijds een uitgebreid profiel en mening over. Tevreden of valt dit misschien niet te linken aan JvH.. heb je niks te zeiken dus.

  • Avatar
    Boesk00l - 7 oktober 2017 om 13:51
    PaRaDoX zegt:

    Pijn is een teken van schade Boes..... ;)

    Ikzelf heb het idee dat Jensen zich nadrukkelijk in de picture wil spelen bij andere (buitenlandse) clubs. Dat hij namelijk vertrekt na dit seizoen, dat is zo goed als zeker. Dat geldt denk ik ook voor Ter Avest en Assaidi als hij zijn wedstrijden blijft spelen zoals tegen Heracles.

    Ik ben benieuwd wat deze heren bij elkaar op gaan leveren...NETTO welteverstaan, of dat zij opnieuw voor weinig verkocht gaan worden door van Halst...

    Bij een gekneusde rib zal echter de schade niet verergeren. Zelf kun je daarbij het best je eigen grenzen aangeven. Je weet bij een gekneusde rib heel snel wanneer je over de schreef gaat. Helaas heb ik het door sport meermaals mogen ervaren.



    Wil je echt geheel van je gekneusde rib af zijn, kan dat gerust 10 weken of meer duren. Daar zijn wij ook weinig aan gelegen.

  • Avatar
    Samder - 7 oktober 2017 om 14:09
    PaRaDoX zegt:

    Pijn is een teken van schade Boes..... ;)

    Ikzelf heb het idee dat Jensen zich nadrukkelijk in de picture wil spelen bij andere (buitenlandse) clubs. Dat hij namelijk vertrekt na dit seizoen, dat is zo goed als zeker. Dat geldt denk ik ook voor Ter Avest en Assaidi als hij zijn wedstrijden blijft spelen zoals tegen Heracles.

    Ik ben benieuwd wat deze heren bij elkaar op gaan leveren...NETTO welteverstaan, of dat zij opnieuw voor weinig verkocht gaan worden door van Halst...

    tjonge, wat ben jij vermoeiend

  • Avatar
    PaRaDoX - 7 oktober 2017 om 14:41
    Samder zegt:

    tjonge, wat ben jij vermoeiend

    Ga gewoon even liggen Samder en rust uit. Dan kun je er de volgende keer weer tegen..... ;)

Nieuwe media