''Als Van Halst weg is, kunnen Fred Rutten en Erik ten Hag komen''

10 oktober 2017 om 17:08 | Bron: ''Als Van Halst weg is, kunnen Fred Rutten en Erik ten Hag komen''

Fred Rutten liet in een eerder stadium weten dat hij bereid is om FC Twente 'nu, later, wanneer dan ook' te hulp te schieten. Johan Derksen zou er niet raar van opkijken als hij terugkeert bij de club uit Enschede. 

"Die Tubantia, die hebben eerst Joop Munsterman naar de gallemiezen geschreven en die hebben nu in Jan van Halst een nieuw slachtoffer gevonden", sprak hij maandagavond bij Voetbal Inside. "Als Jan weg is, dan kunnen Fred Rutten en Erik ten Hag komen", weet Derksen te melden. 

"Bij FC Twente zijn ze maar met één ding bezig en dat is Rutten technisch directeur en Ten Hag (nu nog in dienst bij FC Utrecht, red.) als trainer. Dat is het droomscenario", beseft hij. "Maar dan moet Van Halst eerst weg, want beiden willen niet met hem werken", besluit Derksen. 

Overzicht

Reacties (34)

  • Avatar
    BAM - 10 oktober 2017 om 17:17

    Toch vreemd dat die Derksen niet inziet dat 90 Miljoen schuld niet aan Tubantia te wijten valt. Die man wordt met de dag dementer.

    Ik denk ook niet dat mensen Fardau en LtV echt serieus nemen, hun stukken zijn veelal open deuren en een herhaling van hetgeen al gezegd is.

  • Avatar
    leonard50 - 10 oktober 2017 om 17:46
    BAM zegt:

    Toch vreemd dat die Derksen niet inziet dat 90 Miljoen schuld niet aan Tubantia te wijten valt. Die man wordt met de dag dementer.

    Ik denk ook niet dat mensen Fardau en LtV echt serieus nemen, hun stukken zijn veelal open deuren en een herhaling van hetgeen al gezegd is.

    Daar gaan we weer ,over opendeuren intrappen gesproken .Krijgen we straks weer die zinloze discussies over JoopM , de worsten koning Aldo , hun blijkbaar incompetente opvolgers ,Jan van H ,Rene H enz ...pff moet dat nou ...

  • Avatar
    BAM - 10 oktober 2017 om 17:57
    leonard50 zegt:

    Daar gaan we weer ,over opendeuren intrappen gesproken .Krijgen we straks weer die zinloze discussies over JoopM , de worsten koning Aldo , hun blijkbaar incompetente opvolgers ,Jan van H ,Rene H enz ...pff moet dat nou ...

    Que? ...... ??

  • Avatar
    ANS - 10 oktober 2017 om 18:14

    Wat Derksen heeft gezegd i.v.m. Rutten en ten Hag is geheel de waarheid. Er zit duidelijk een lek binnen de top en/of sponsoren.

  • Avatar
    leonard50 - 10 oktober 2017 om 18:22
    ANS zegt:

    Wat Derksen heeft gezegd i.v.m. Rutten en ten Hag is geheel de waarheid. Er zit duidelijk een lek binnen de top en/of sponsoren.

    zou dat niet van tubantia met zijn sterreporters kunnen zijn ?

  • Avatar
    Messi - 10 oktober 2017 om 18:23
    ANS zegt:

    Wat Derksen heeft gezegd i.v.m. Rutten en ten Hag is geheel de waarheid. Er zit duidelijk een lek binnen de top en/of sponsoren.

    Tis wat en hoe nu verder‼️

  • Avatar
    ANS - 10 oktober 2017 om 18:25
    leonard50 zegt:

    zou dat niet van tubantia met zijn sterreporters kunnen zijn ?

    Waar moeten die z.g. sterreporters dan hun informatie vandaan halen ?

  • Avatar
    PaRaDoX - 10 oktober 2017 om 18:27
    Messi zegt:

    Tis wat en hoe nu verder‼️

    Dat vraag ik me dus ook af Messi, en wat er zich precies afgespeeld heeft tussen Van Halst, Ten Hag en Rutten....

  • Avatar
    ANS - 10 oktober 2017 om 18:39
    PaRaDoX zegt:

    Dat vraag ik me dus ook af Messi, en wat er zich precies afgespeeld heeft tussen Van Halst, Ten Hag en Rutten....

    Het gaat niet eens om het verleden, dan praat je over peanuts. Rutten en ten Hag hebben allebei meer technisch verstand van voetbal dan Jan. In de huidige situatie zou Jan dus de baas over die twee worden en dat gaat hem noooooooit worden.

  • Avatar
    Martin0465 - 10 oktober 2017 om 19:28

    Haha die tubantia. Hij heeft het over onze grote vriend. Eikel Leo.

  • Avatar
    Martin0465 - 10 oktober 2017 om 19:30

    Alsjeblieft geen ten Hag. Wat een sukkel is dat als je de interviews op tv met hem ziet.

  • Avatar
    ANS - 10 oktober 2017 om 19:33
    Martin0465 zegt:

    Alsjeblieft geen ten Hag. Wat een sukkel is dat als je de interviews op tv met hem ziet.

    Gaat het hier over de NOS of over FC Twente ?

  • Avatar
    fctexpert - 10 oktober 2017 om 19:38
    ANS zegt:

    Het gaat niet eens om het verleden, dan praat je over peanuts. Rutten en ten Hag hebben allebei meer technisch verstand van voetbal dan Jan. In de huidige situatie zou Jan dus de baas over die twee worden en dat gaat hem noooooooit worden.

    Sorry hoor,

    Maar dit is klinklare onzin, Fred en Eric hebben/hadden ook meer verstand dan Munsterman. Aldo, of welke baas bij welke voetbalclub dan ook, en dat Fred of Eric niet met Jan zouden willen werken is volgens mij een broodje(Derksen) aap.

  • Avatar
    leonard50 - 10 oktober 2017 om 19:44
    ANS zegt:

    Waar moeten die z.g. sterreporters dan hun informatie vandaan halen ?

    och ik zie ze regelmatig op en rond het trainingscomplex lopen dus een story is snel in elkaar gedraaid.
    Ga zelf eens bij de zogenaamde technische commissie staan luisteren ,genoeg sterke verhalen ! En die (sterreporters ) pff das een zogenaamd gezegde <

  • Avatar
    ANS - 10 oktober 2017 om 19:52
    fctexpert zegt:

    Sorry hoor,

    Maar dit is klinklare onzin, Fred en Eric hebben/hadden ook meer verstand dan Munsterman. Aldo, of welke baas bij welke voetbalclub dan ook, en dat Fred of Eric niet met Jan zouden willen werken is volgens mij een broodje(Derksen) aap.

    Wil je Jan echt vergelijken met Munsterman of van de Laan ?

  • Avatar
    Enschede78 - 10 oktober 2017 om 20:42
    BAM zegt:

    Toch vreemd dat die Derksen niet inziet dat 90 Miljoen schuld niet aan Tubantia te wijten valt. Die man wordt met de dag dementer.

    Ik denk ook niet dat mensen Fardau en LtV echt serieus nemen, hun stukken zijn veelal open deuren en een herhaling van hetgeen al gezegd is.

    Haal de stadionschuld er maar even af, voor het gemak.

  • Avatar
    Bart77 - 10 oktober 2017 om 22:23

    Volgend jaar duo van Gaal Rutten

  • Avatar
    Jennifer - 10 oktober 2017 om 22:59
    ANS zegt:

    Wat Derksen heeft gezegd i.v.m. Rutten en ten Hag is geheel de waarheid. Er zit duidelijk een lek binnen de top en/of sponsoren.

    Bij Fc Twente zijn ze maar met 1 ding bezig..en dat is die 2 terughalen...volgens Derksen.



    Ik vraag mij dan af WIE er bij FC Twente ermee bezig is om die 2 terug te halen, vind je die, dan heb je het lek ook.



    Of zie ik het nu te simpel?



    Ook roept Rutten dat hij terug wil, nu, straks of wanneer dan ook, als hij ook NU terugwil, dan zit jvh er toch ook en heeft Rutten er vrede mee?

    Als Rutten NIET met jvh wil werken, waarom zou hij dan in de media roepen dat hij FCT ook NU wil helpen?

    Hiermee spreekt die seniele , ouwe gek zichzelf tegen en kraamt maar wat onzin uit volgens mij

  • Avatar
    ANS - 10 oktober 2017 om 23:10
    Jennifer zegt:

    Bij Fc Twente zijn ze maar met 1 ding bezig..en dat is die 2 terughalen...volgens Derksen.



    Ik vraag mij dan af WIE er bij FC Twente ermee bezig is om die 2 terug te halen, vind je die, dan heb je het lek ook.



    Of zie ik het nu te simpel?



    Ook roept Rutten dat hij terug wil, nu, straks of wanneer dan ook, als hij ook NU terugwil, dan zit jvh er toch ook en heeft Rutten er vrede mee?

    Als Rutten NIET met jvh wil werken, waarom zou hij dan in de media roepen dat hij FCT ook NU wil helpen?

    Hiermee spreekt die seniele , ouwe gek zichzelf tegen en kraamt maar wat onzin uit volgens mij

    Rutten heeft geroepen dat hij ten alle tijde bereid is om te helpen , maar hij gaat nooit als tech. manager onder Jan werken in dienst van FC Twente. En seniel is die oude gek nog lang niet.

  • Avatar
    Jennifer - 10 oktober 2017 om 23:43
    ANS zegt:

    Rutten heeft geroepen dat hij ten alle tijde bereid is om te helpen , maar hij gaat nooit als tech. manager onder Jan werken in dienst van FC Twente. En seniel is die oude gek nog lang niet.

    Ja okay, maar weet jij dan wie er bij FCT alleen maar bezig zijn om die 2 terug te halen?



    Daar moet het lek dan toch ook zitten?

Nieuwe media