Tegenvaller voor FC Twente; basiskracht voorlopig niet beschikbaar

11 oktober 2017 om 19:05 | Bron: FC Twente Tegenvaller voor FC Twente; basiskracht voorlopig niet beschikbaar

FC Twente hervat komend weekend de competitie met een uitwedstrijd bij Willem II. Haris Vuckic zal daar niet bij zijn. Hij heeft een blessure en daardoor staat hij voorlopig aan de kant.

Dat meldde de club zojuist op Twitter. Vuckic heeft een peesblessure aan zijn linkervoet.  Het is nog niet bekend hoe lang de 25-jarige middenvelder aan de kant staat.

Zijn absentie is een tegenvaller voor trainer René Hake. De Sloveen werd in de weken voor de interlandperiode steeds belangrijker voor het elftal. Zijn beste wedstrijd was misschien wel het thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo (2-1),

Overzicht

Reacties (17)

  • Avatar
    Echte tukker - 11 oktober 2017 om 19:24

    Kutzooi

  • Avatar
    Berry - 11 oktober 2017 om 19:34

    Balen zeg! Kan het gehele team een voorbeeld aan nemen. Voorop in de strijd, werklust en lekker mee voetballen met de neus naar voren. Ik persoonlijk geniet van elke seconde die hij speelt. Succes kearl met je blessure!

  • Avatar
    remcoroelofs - 11 oktober 2017 om 19:48

    Godverdomme

  • Avatar
    Twentsetrots - 11 oktober 2017 om 19:48

    Jammer kon nog een grote rol spelen

  • Avatar
    Degeweldenaar - 11 oktober 2017 om 19:53

    Tja waarom sta ik hier niet raar van te kijken. Dit gaan we nog wel vaker lezen en mee maken met wat spelers die gehaald zijn hoor.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 11 oktober 2017 om 20:30

    Dan maar met Jensen, Holla en Tighadouini op het middenveld en Slagveer, Boere en Assaidi voorin

  • Avatar
    Enschede78 - 11 oktober 2017 om 21:04

    Is dus zijn hele cariere al het geval.
    Jammer want kwaliteit heeft hij zeker, maar op spelers als dit kun je niet bouwen.
    Veel te vaak blessures.

  • Avatar
    bartcore - 11 oktober 2017 om 21:07
    Degeweldenaar zegt:

    Tja waarom sta ik hier niet raar van te kijken. Dit gaan we nog wel vaker lezen en mee maken met wat spelers die gehaald zijn hoor.

    Is zeker waar. We hebben ook lang moeten wachten op Assaidi, maar dat is het nu allemaal waard. Hopelijk kunnen we de tweede seizoenshelft veel genieten van Harris!

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 11 oktober 2017 om 21:36

    Deze speler staat ook meer bekend om zijn blessures dan zijn prestaties helaas!

    Nu hebben wij ook onze man van glas!

  • Avatar
    TukkerFcTwente - 11 oktober 2017 om 21:49
    FC Twente 1965 zegt:

    Dan maar met Jensen, Holla en Tighadouini op het middenveld en Slagveer, Boere en Assaidi voorin

    Liendl?

  • Avatar
    Degeweldenaar - 11 oktober 2017 om 21:53
    tukkerpride1970 zegt:

    Deze speler staat ook meer bekend om zijn blessures dan zijn prestaties helaas!

    Nu hebben wij ook onze man van glas!

    Komen er nog wel een paar bij hoor let maar op.

  • Avatar
    PaRaDoX - 12 oktober 2017 om 05:02
    TukkerFcTwente zegt:

    Liendl?

    Nee......

  • Avatar
    Ket wiezel - 12 oktober 2017 om 12:10

    Misschien is het beter om de spelers per wedstrijd te gaan betalen. Kost Twente klauwen vol met geld zo.

  • Avatar
    Boesk00l - 12 oktober 2017 om 13:00
    Ket wiezel zegt:

    Misschien is het beter om de spelers per wedstrijd te gaan betalen. Kost Twente klauwen vol met geld zo.

    Haha, dan wil er geen speler meer naar Twente. Ga er van uit dat de spelers hier zelf ook niet om gevraagd hebben.



    Zelf moet ik er ook niet aan denken om een groep spelers te zien die geen duel meer aangaan omdat ze bang zijn voor een blessure (en daardoor geen salaris krijgen).

  • Avatar
    Gorro - 12 oktober 2017 om 17:11
    Boesk00l zegt:

    Haha, dan wil er geen speler meer naar Twente. Ga er van uit dat de spelers hier zelf ook niet om gevraagd hebben.



    Zelf moet ik er ook niet aan denken om een groep spelers te zien die geen duel meer aangaan omdat ze bang zijn voor een blessure (en daardoor geen salaris krijgen).

    🎯

  • Avatar
    Ket wiezel - 12 oktober 2017 om 20:37
    Boesk00l zegt:

    Haha, dan wil er geen speler meer naar Twente. Ga er van uit dat de spelers hier zelf ook niet om gevraagd hebben.



    Zelf moet ik er ook niet aan denken om een groep spelers te zien die geen duel meer aangaan omdat ze bang zijn voor een blessure (en daardoor geen salaris krijgen).

    Er zijn gewoon spelers, waarvan hij er één van is, die vaker geblesseerd zijn dan dat ze spelen. Omdar hun fysieke gestel het veelal laat afweten.Dan lijkt het mij niet verkeerd om ze dan een aangepast contract te geven.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 12 oktober 2017 om 21:03
    Ket wiezel zegt:

    Er zijn gewoon spelers, waarvan hij er één van is, die vaker geblesseerd zijn dan dat ze spelen. Omdar hun fysieke gestel het veelal laat afweten.Dan lijkt het mij niet verkeerd om ze dan een aangepast contract te geven.

    Inderdaad bij de Rangers heeft die 1 seizoen maar 10 wedstrijden mee kunnen doen de rest zat die in de ziekenboeg. Dit is geen geheim en baden ze kunnen weten bij onze club.

Nieuwe media