BREAKING | Hake stopt als hoofdtrainer bij FC Twente

18 oktober 2017 om 10:18 | Bron: BREAKING | Hake stopt als hoofdtrainer bij FC Twente

Rene Hake is niet langer hoofdtrainer van FC Twente, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. Assistent-trainer Marino Pusic neemt voorlopig de honneurs waar.

Hake krijgt wel een andere rol bij de club uit Enschede. ''Samen met de club wordt bekeken in welke rol dat zal zijn", laten de Tukkers weten in een verklaring. ''FC Twente beraadt zich over de toekomstige invulling van het hoofdtrainerschap.''

De grote vraag is nu wie de nieuwe hoofdtrainer gaat worden. Fred Rutten werd de afgelopen weken al regelmatig in verband gebracht met een terugkeer, terwijl ook Gertjan Verbeek nog 'vrij' is. Ook Bert van Marwijk, Frank de Boer en Andre Paus zitten op dit moment zonder club. 

Overzicht

Reacties (98)

  • Avatar
    NS04 - 18 oktober 2017 om 10:19

    Liever hake dan pusic, heeft hake zelf gekozen of...!!!!!!!!!

  • Avatar
    Thehawk - 18 oktober 2017 om 10:20

    Jammer dit

  • Avatar
    Erwin81 - 18 oktober 2017 om 10:21

    Hopelijk werkt het shock-effect. Maar ik ben er bang voor...

  • Avatar
    Messi - 18 oktober 2017 om 10:21

    Nu JVH nog

  • Avatar
    NS04 - 18 oktober 2017 om 10:21
    Thehawk zegt:

    Jammer dit

    Vindt ik ook van Halst heeft net zo veel fout gedaan als hake

  • Avatar
    PaRaDoX - 18 oktober 2017 om 10:21

    Pusic? Astebleef zeg....kon hij niet solidair aan Hake zijn en ook opstappen? Die Marino heeft nog nooit iets toegevoegd.

    Heeft Hake zelf de handdoek gegooid, of is hij ontslagen? Daar ben ik wel benieuwd naar....

    @Messi: Helemaal mee eens pik....

  • Avatar
    Citrofiel - 18 oktober 2017 om 10:22

    Dus JvH heeft Hake geslachtofferd...... en denkt hij nu echt dat hij er mee weg komt?

  • Avatar
    NS04 - 18 oktober 2017 om 10:22

    Alsof het met pusic beter zal gaan

  • Avatar
    NS04 - 18 oktober 2017 om 10:23

    Hij blijft wel, TD????

  • Avatar
    alibombali - 18 oktober 2017 om 10:24

    JvH trucje: de druk werd hem te hoog...hij heeft verkeerd ingekocht, Hake niet. Bekend trucje dit. Maar JvH had uit zichzelf moeten opstappen ipv Hake verzoeken dit te doen...

  • Avatar
    NS04 - 18 oktober 2017 om 10:24
    zegt:

    hopelijk is er voor zaterdag een nieuw iemand

  • Avatar
    twenteenschede - 18 oktober 2017 om 10:25

    Jammer fijne keal

  • Avatar
    jjdewilde - 18 oktober 2017 om 10:25

    Hu, wat is dit voor verassing? Dit kan alleen maar beteken dat er al iemand anders klaar staat en dat er het één en ander geregeld is. Dit is een raar moment. Benieuwd wat hier achter zit! Dit is dus anders als ontslag en er wordt dus gekeken naar een andere functie. Bijzonder dit.

  • Avatar
    mcdummels - 18 oktober 2017 om 10:26

    De weg vrijgemaakt voor Rutten en/of Verbeek?

  • Avatar
    sjonny - 18 oktober 2017 om 10:27

    - Trainer Verbeek

    - TD Rutten

    - Ass. Hake

    - Van halst stapje terug naar commercieel manager

    - Nieuwe commercieel directeur aanstellen

  • Avatar
    Erwin81 - 18 oktober 2017 om 10:27

    Trainers tussen 2011 en nu:

    Adriaanse

    McLaren

    Schreuder

    Hake

    ...

  • Avatar
    NS04 - 18 oktober 2017 om 10:27
    NS04 zegt:

    Hij blijft wel, TD????

    Of assistent

  • Avatar
    PaRaDoX - 18 oktober 2017 om 10:27
    NS04 zegt:

    hopelijk is er voor zaterdag een nieuw iemand

    Dan zal Teletubbie Pusic (nog) wel op de bank zitten als interim hoofdtrainer denk ik.

    Ik hoop het echter niet, maar denk het wel....

  • Avatar
    vcau32 - 18 oktober 2017 om 10:28

    Nou je kunt er vanuit gaan dat hij zelf deze beslissing heeft genomen. Aangezien hij wel bij twente blijft..

  • Avatar