'Hake-nieuws' zorgt voor ophef: ''Beter dat Van Halst opstapt''

18 oktober 2017 om 11:30 | Bron: Twitter 'Hake-nieuws' zorgt voor ophef: ''Beter dat Van Halst opstapt''

FC Twente bracht vandaag naar buiten dat Rene Hake stopt als hoofdtrainer, maar hij krijgt wel een 'andere rol' binnen de club uit Enschede. De criticasters vragen zich echter af of Jan van Halst (ook) zijn conclusies gaat trekken. 

"Met deze krukkenploeg kan zelfs Guardiola niks beginnen", schrijft Patrick op Twitter. "Van Halst is de schuldige vind ik." Veel mensen zijn het hem eens. "Nu Van Halst nog weg", aldus Wim. ''Trekt Van Halst nu ook zijn conclusie?", vraagt Albert zich af. 

''Van Halst mag zich wel eens achter de oren krabben met welke 'koopjes' hij Hake heeft opgescheept...", vult een ander aan. "Voor de club is het beter dat Van Halst opstapt", valt te lezen. Kees is het daarmee eens. ''Ongelooflijk dat Van Halst niet terugtreedt als TD. Wegwezen."

Overzicht

Reacties (41)

  • Avatar
    PaRaDoX - 18 oktober 2017 om 11:28

    De eerste goede en juiste stap vanuit de media. Druk op (het functioneren) van JvH zetten, en vooral op (blijven) voeren totdat hij er slapeloze nachten van krijgt. :)))

  • Avatar
    Rene - 18 oktober 2017 om 11:30

    Tuurlijk nog meer paniek en geschreeuw , dit gaat enorm helpen. Ziek

  • Avatar
    Martin0465 - 18 oktober 2017 om 11:34

    Oh oh oh. Toen van halst er was om ons uit de shit te helpen was iedereen blij met hem. Met welk geld kan hij dan een normaal elftal kopen. Zo heel erg slecht is dit elftal niet. Hake heeft het gewoon niet voor elkaar gekregen. Schaam jullie dat jvh nu weg moet

  • Avatar
    Klyner - 18 oktober 2017 om 11:36

    Om eerlijk te zijn begrijp ik het niet zo goed. Waarom is er zoveel kritiek op Jan van Halst?

  • Avatar
    twentefanhenk - 18 oktober 2017 om 11:37
    Martin0465 zegt:

    Oh oh oh. Toen van halst er was om ons uit de shit te helpen was iedereen blij met hem. Met welk geld kan hij dan een normaal elftal kopen. Zo heel erg slecht is dit elftal niet. Hake heeft het gewoon niet voor elkaar gekregen. Schaam jullie dat jvh nu weg moet

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘helemaal mee eens!

  • Avatar
    twentefanhenk - 18 oktober 2017 om 11:38
    Klyner zegt:

    Om eerlijk te zijn begrijp ik het niet zo goed. Waarom is er zoveel kritiek op Jan van Halst?

    Zijn steeds dezelfden,met steeds weer hetzelfde verhaal!

  • Avatar
    robaar26 - 18 oktober 2017 om 11:41
    zegt:

    Helemaal mee eens, en op de tos avonden hebben de keiharde zakenmensen allemaal de snaveltjes toe, maar op het forum vragen ze om het hoofd. Hake 19 wedstrijden niets gepresteerd nu een waardige opvolger

  • Avatar
    Leenard - 18 oktober 2017 om 11:42
    PaRaDoX zegt:

    De eerste goede en juiste stap vanuit de media. Druk op (het functioneren) van JvH zetten, en vooral op (blijven) voeren totdat hij er slapeloze nachten van krijgt. :)))

    Ook geen Twentefan zeker he?

  • Avatar
    Leenard - 18 oktober 2017 om 11:44
    zegt:

    Helemaal met je eens, volgens mij zijn die mensen die roepen dat van Halst weg moet geen twente supporter!

  • Avatar
    PaRaDoX - 18 oktober 2017 om 11:44
    Leenard zegt:

    Ook geen Twentefan zeker he?

    Deze opmerking gaat finaal mank Leenard. Juist wel een Twentefan en geen fan van een passant. Hetgeen jij dus blijkbaar wel bent, en met jou nog een paar anderen.

    Wat heeft Jan daadwerkelijk en aantoonbaar gedaan wat FC twente ten goede is gekomen...in financieel en sportief opzicht als commercieel en technisch directeur?

    Die vraag heb ik al aan meerderen gesteld, maar tot dusverre nog geen antwoord op gekregen. Dat zegt genoeg lijkt me.....

  • Avatar
    twente199 - 18 oktober 2017 om 11:47
    Martin0465 zegt:

    Oh oh oh. Toen van halst er was om ons uit de shit te helpen was iedereen blij met hem. Met welk geld kan hij dan een normaal elftal kopen. Zo heel erg slecht is dit elftal niet. Hake heeft het gewoon niet voor elkaar gekregen. Schaam jullie dat jvh nu weg moet

    zoals pepps al aangaf, heb ik zelf ook al gezegd hier: hij had het beter moeten besteden, hij heeft met rickets gjorgjev en tiga 3 buitenspelers gehuurd. Had er een minder gehuurd dan had je huursom voor een andere gehad bijv.

  • Avatar
    Rene - 18 oktober 2017 om 11:49
    Martin0465 zegt:

    Oh oh oh. Toen van halst er was om ons uit de shit te helpen was iedereen blij met hem. Met welk geld kan hij dan een normaal elftal kopen. Zo heel erg slecht is dit elftal niet. Hake heeft het gewoon niet voor elkaar gekregen. Schaam jullie dat jvh nu weg moet

    Helemaal mee eens.

  • Avatar
    PaRaDoX - 18 oktober 2017 om 11:57
    zegt:

    Wie gaat dat allemaal betalen Freek?

  • Avatar
    twentegoal - 18 oktober 2017 om 11:57

    idd een krukkenploeg... onbegrijpelijk dat er veel fct fans dit niet willen zien, terug naar jaren tachtig voor zoโ€™n slecht fct

  • Avatar
    Martin0465 - 18 oktober 2017 om 12:04
    twente199 zegt:

    zoals pepps al aangaf, heb ik zelf ook al gezegd hier: hij had het beter moeten besteden, hij heeft met rickets gjorgjev en tiga 3 buitenspelers gehuurd. Had er een minder gehuurd dan had je huursom voor een andere gehad bijv.

    Ja en wie zegt dat ze dat niet geprobeerd hebben. Misschien wilde er wel niemand komen of waren ze te duur. Ook om te huren

  • Avatar
    Berry - 18 oktober 2017 om 12:07

    Het materiaal is prima! Hake heeft het gewoon niet voor elkaar gekregen om er een team van het maken. Hake out is de juiste keuze! Hij krijgt ze niet gemotiveerd! Jan heeft met beperkte middelen aardige spelers aangetrokken.

  • Avatar
    DK874 - 18 oktober 2017 om 12:07
    Martin0465 zegt:

    Oh oh oh. Toen van halst er was om ons uit de shit te helpen was iedereen blij met hem. Met welk geld kan hij dan een normaal elftal kopen. Zo heel erg slecht is dit elftal niet. Hake heeft het gewoon niet voor elkaar gekregen. Schaam jullie dat jvh nu weg moet

    Hou toch op man! Die vieze zakkenvuller had nooit mogen/moeten komen! Zelfs de beste trainer ter wereld krijgt dit krukkenelftal niet aan 't voetballen!

  • Avatar
    DK874 - 18 oktober 2017 om 12:07
    PaRaDoX zegt:

    De eerste goede en juiste stap vanuit de media. Druk op (het functioneren) van JvH zetten, en vooral op (blijven) voeren totdat hij er slapeloze nachten van krijgt. :)))

    +100.000.000!!!!

  • Avatar
    Berry - 18 oktober 2017 om 12:07
    Martin0465 zegt:

    Oh oh oh. Toen van halst er was om ons uit de shit te helpen was iedereen blij met hem. Met welk geld kan hij dan een normaal elftal kopen. Zo heel erg slecht is dit elftal niet. Hake heeft het gewoon niet voor elkaar gekregen. Schaam jullie dat jvh nu weg moet

    Correct!

  • Avatar
    Rob - 18 oktober 2017 om 12:07

    Er is vorig jaar al door iedereen aangegeven dat het jaren gaat kosten voordat Twente weer op het niveau is waar het wil acteren. Wat dat betreft heeft de 7e plaats van vorige jaar het verwachtingspatroon voor dit seizoen geen goed gedaan. We beginnen dit jaar met een nagenoeg nieuw elftal, waarvan velen in het begin nog niet eens wedstrijdfit waren. Dat ze wel kunnen voetballen hebben ze wel laten zien in de thuiswedstrijden tegen Utrecht en Heracles. Helaas is het schrijnend om te zien wat hetzelfde elftal in uitwedstrijden op de grasmat legt. Daar is toch de trainer verantwoordelijk voor. Dat Van Halst ook moet vertrekken is natuurlijk onzin, hij moet alleen zijn dubbel functie opgegeven en zich volledig richten op de commercie en zorgen dat er een goede TD komt, deze mag vervolgens de nieuwe trainer gaan aanstellen.

Nieuwe media