'FC Twente woensdagavond al in gesprek met mogelijke opvolger Hake'

18 oktober 2017 om 18:37 | Bron: RTV Oost 'FC Twente woensdagavond al in gesprek met mogelijke opvolger Hake'

FC Twente is druk bezig met het zoeken naar een nieuwe hoofdtrainer. De club praat vanavond al met een van de kandidaten: Gertjan Verbeek. Dat meldt RTV Oost zojuist.

Verbeek werd direct na het ontslag van René Hake al genoemd als nieuwe trainer. De oud-trainer van onder meer SC Heerenveen en Feyenoord zegt al langere tijd dat hij het zit zitten om bij FC Twente aan de slag te gaan. Mogelijk is die tijd nu gekomen. Verbeek is werkeloos sinds hij in juli werd ontslagen bij het Duitse VfL Bochum.  

 

Overzicht

Reacties (37)

  • Avatar
    NS04 - 18 oktober 2017 om 18:40

    Weet iemand misschien hoe laat?



    Zie hake grrag als assistent, en dat zal onder FR beter gaan dan onder Verbeek ben ik bang.

  • Avatar
    Enschede78 - 18 oktober 2017 om 18:45
    NS04 zegt:

    Weet iemand misschien hoe laat?



    Zie hake grrag als assistent, en dat zal onder FR beter gaan dan onder Verbeek ben ik bang.

    Verbeek en Hake 2 nuchtere mannen.

    Lijkt me geen probleem.

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 18 oktober 2017 om 18:50

    Gert jan hier op an

  • Avatar
    janfctfan - 18 oktober 2017 om 18:50
    Enschede78 zegt:

    Verbeek en Hake 2 nuchtere mannen.

    Lijkt me geen probleem.

    Geen enkel probleem. De naam Verbeek is nu al zo vaak gevallen, ik hoop echt dat hij de nieuwe trainer wordt. Hij is de gewezen persoon voor die jongens.

  • Avatar
    twentefanhenk - 18 oktober 2017 om 19:01

    Ik wil er wel €100 bij doen!

  • Avatar
    DeRailer - 18 oktober 2017 om 19:05

    hoop dat het goed gaat en dat gert jan zich donders goed realiseerd waar hij in stapt. zou zou graag Rutten nu als TD ook zien komen en hake zoals hier al aangegeven mooi als assistent erbij. Dikke prima

  • Avatar
    RaymondL - 18 oktober 2017 om 19:09

    Is denk dat het al rond is

  • Avatar
    robaar26 - 18 oktober 2017 om 19:11
    DeRailer zegt:

    hoop dat het goed gaat en dat gert jan zich donders goed realiseerd waar hij in stapt. zou zou graag Rutten nu als TD ook zien komen en hake zoals hier al aangegeven mooi als assistent erbij. Dikke prima

    Fuck Rutten, typisch Nederlands voor een aantal jaren geleden met pek en veren de stad uit en nu moet Fred terugkomen. Gert jan ik ben benieuwd hoop dat je ze gvd het gras op laat eten!!

  • Avatar
    Enschede78 - 18 oktober 2017 om 19:16
    janfctfan zegt:

    Geen enkel probleem. De naam Verbeek is nu al zo vaak gevallen, ik hoop echt dat hij de nieuwe trainer wordt. Hij is de gewezen persoon voor die jongens.

    Ik hoop ook Verbeek als Hoofdtrainer.

    Hake als assistent.

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 18 oktober 2017 om 19:18
    RaymondL zegt:

    Is denk dat het al rond is

    Denk het ook

  • Avatar
    Messi - 18 oktober 2017 om 19:25
    Enschede78 zegt:

    Ik hoop ook Verbeek als Hoofdtrainer.

    Hake als assistent.

    Dat zal een vernedering voor hake zijn en dat zal hij denk ik niet doen.

  • Avatar
    Messi - 18 oktober 2017 om 19:25
    zegt:

    Totaal oninteressant wat jij hoopt.Jij zit er altijd naast.

  • Avatar
    Twente1 - 18 oktober 2017 om 19:35
    robaar26 zegt:

    Fuck Rutten, typisch Nederlands voor een aantal jaren geleden met pek en veren de stad uit en nu moet Fred terugkomen. Gert jan ik ben benieuwd hoop dat je ze gvd het gras op laat eten!!

    Spreek jij ff lekker voor jezelf...

  • Avatar
    Rene - 18 oktober 2017 om 19:38
    zegt:

    Messi begrijpt de essentie van een forum niet. Niet verwonderlijk gezien zijn nogal domme reacties

  • Avatar
    Messi - 18 oktober 2017 om 19:39
    zegt:

    Totaal oninteressant wat jouw meening of spelletje is.Ook jij wacht tot jij weer een +++uit kan delen das pas ben je tevreden.het is een game die je zelf bent begonnen.MAKE MY DAY HENGELO

  • Avatar
    Messi - 18 oktober 2017 om 19:42
    Rene zegt:

    Messi begrijpt de essentie van een forum niet. Niet verwonderlijk gezien zijn nogal domme reacties

    Ben blij met jouw toegevoegde waarde.....hoe was je naam ook al weer🤢

  • Avatar
    robaar26 - 18 oktober 2017 om 20:22
    Twente1 zegt:

    Spreek jij ff lekker voor jezelf...

    Dat doe ik zeker, ik weet niet als je wilt weten dat Fred voor spot en schande aan de paal hier heeft gehangen samen met billenmaat Ten Hag en nu moet die binnen gehaald worden als velosser my ass

  • Avatar
    sjonny - 18 oktober 2017 om 20:47

    Verbeek tot einde seizoen en daarna Ten Hag proberen

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 18 oktober 2017 om 20:48

    Twente wil een trainer aanstellen die op korte termijn punten haalt. Dit is een korte termijn visie. Verbeek tot einde seizoen, kan ik meeleven. Daarna Rutten TD met nieuwe trainer. De grote vraag is wil GJ Verbeek een contract tot einde seizoen.

  • Avatar
    Jennifer - 18 oktober 2017 om 20:58
    zegt:

    Jij snapt het, hij is bijna overal ontslagen wegens tegenvallende resultaten en heeft bijna nergens zijn contract uitgezeten.



    Verbeek binnenhalen zou een mispeer van jewelste zijn

Nieuwe media