Verbeek over gesprek met FC Twente: ''Ik heb gezegd dat die er niet zijn''

18 oktober 2017 om 21:21 | Bron: Tubantia Verbeek over gesprek met FC Twente: ''Ik heb gezegd dat die er niet zijn''

Gertjan Verbeek heeft woensdagavond een oriënterend gesprek gehad met FC Twente. De clubloze-trainer staat in de belangstelling nadat René Hake woensdagochtend uit zijn functie werd gezet.

Verbeek kijkt tevreden terug. "Dit soort gesprekken zijn altijd goed. Twente heeft geïnformeerd of ik er voor open sta om weer het veld op te gaan en of er belemmeringen zijn. Ik heb gezegd dat die er niet zijn en ik zin heb om weer aan het werk te gaan", aldus de ervaren trainer in gesprek met Tubantia.

"Het gaat er nu om of zij het in mijn zien zitten en ik in hen. Ik kom net uit het gesprek en laat het even bezinken. Dat zal bij Twente ook zo zijn. We hebben afgesproken dat ze contact opnemen met mij", besluit Verbeek.

Overzicht

Reacties (25)

  • Avatar
    Enschede78 - 18 oktober 2017 om 21:34

    Uit deze woorden blijkt dat het zo goed als zeker rond komt.

    Verwacht dat hij tegen Excelsior bij ons op de bank zit.

  • Avatar
    Enschede78 - 18 oktober 2017 om 21:38
    zegt:

    Ik hoop het.

  • Avatar
    Messi - 18 oktober 2017 om 21:50

    Wie voert die gesprekken namens Twente eigenlijk ‼️

  • Avatar
    DeRailer - 18 oktober 2017 om 21:51
    Messi zegt:

    Wie voert die gesprekken namens Twente eigenlijk ‼️

    van halst, wie anders

  • Avatar
    mcdummels - 18 oktober 2017 om 21:55
    Messi zegt:

    Wie voert die gesprekken namens Twente eigenlijk ‼️

    Ik denk rene hake

  • Avatar
    mcdummels - 18 oktober 2017 om 21:56
    zegt:

    Ga toch weg man. Verbeek is een prima trainer!

  • Avatar
    The Rocky - 18 oktober 2017 om 21:56

    Toch raar dat Verbeek de pers op zoekt.

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 18 oktober 2017 om 21:57
    DeRailer zegt:

    van halst, wie anders

    Ik mag aannemen dat je dergelijke gesprekken met 2 man voert.

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 18 oktober 2017 om 21:58
    The Rocky zegt:

    Toch raar dat Verbeek de pers op zoekt.

    Dat viel mij ook al op.

  • Avatar
    Enschede78 - 18 oktober 2017 om 22:16
    Voetbaluhhh zegt:

    Ik mag aannemen dat je dergelijke gesprekken met 2 man voert.

    Van Halst spreekt altijd met dubbele tong en heeft ook een dubbele agenda, geen probleem dus.

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 18 oktober 2017 om 22:20
    zegt:

    Nee, de KNVB was zo dom om alleen hun TD te sturen maar een normale organisatie houd dergelijke gesprekken met een delegatie van minstens 2.

  • Avatar
    Jennifer - 18 oktober 2017 om 22:41
    mcdummels zegt:

    Ga toch weg man. Verbeek is een prima trainer!

    Waar heeft hij dat bewezen dan?

  • Avatar
    beerntjes - 18 oktober 2017 om 22:43
    mcdummels zegt:

    Ga toch weg man. Verbeek is een prima trainer!

    Op basis waarvan dan? Ik juich zijn eventuele komst niet toe.

  • Avatar
    Scorpio69 - 18 oktober 2017 om 22:47
    beerntjes zegt:

    Op basis waarvan dan? Ik juich zijn eventuele komst niet toe.

    Op basis van charisma, ervaring en zijn eigen persoonlijkheid. 1000 x beter dan Hake. Een hele lieve man maar niet geschikt voor het vak trainer. Met mensen/spelers werken is een vak en als je respect wil afdwingen heb je gewoon iemand nodig die al die capaciteiten heeft. Of het een succes wordt weet niemand maar dat weet je nooit als je een trainer aansteld. Kijk om je heen zou ik zeggen. Velen hebben succes en velen passen niet bij de club of falen. Vooraf kun je dat echt niet bepalen.

  • Avatar
    Scorpio69 - 18 oktober 2017 om 22:52
    zegt:

    Het gaat niet mis volgens mij. Met Hake doorgaan betekent frustratie. De klik is er niet tussen de spelers en Hake. Het kan alleen maar beter gaan en Verbeek weet echt wel spelers beter te maken en op de juiste plek te zetten. We gaan het zien.

  • Avatar
    beerntjes - 18 oktober 2017 om 23:22
    Scorpio69 zegt:

    Op basis van charisma, ervaring en zijn eigen persoonlijkheid. 1000 x beter dan Hake. Een hele lieve man maar niet geschikt voor het vak trainer. Met mensen/spelers werken is een vak en als je respect wil afdwingen heb je gewoon iemand nodig die al die capaciteiten heeft. Of het een succes wordt weet niemand maar dat weet je nooit als je een trainer aansteld. Kijk om je heen zou ik zeggen. Velen hebben succes en velen passen niet bij de club of falen. Vooraf kun je dat echt niet bepalen.

    Charisma, ervaring en eigen persoonlijkheid? Laat me toch niet lachen. Deze botte hork ( hoezo charisma?) gaat ons nog meer narigheid opleveren. Is bijna overal voortijdig ontslagen. Ja daar heeft hij veel ervaring mee. Eigen persoonlijkheid dat klopt, maar wel heel weinig sympathiek. Met mensen werken is inderdaad een vak. Laat dat nu juist een probleem zijn voor Verbeek.

  • Avatar
    Scorpio69 - 18 oktober 2017 om 23:29
    beerntjes zegt:

    Charisma, ervaring en eigen persoonlijkheid? Laat me toch niet lachen. Deze botte hork ( hoezo charisma?) gaat ons nog meer narigheid opleveren. Is bijna overal voortijdig ontslagen. Ja daar heeft hij veel ervaring mee. Eigen persoonlijkheid dat klopt, maar wel heel weinig sympathiek. Met mensen werken is inderdaad een vak. Laat dat nu juist een probleem zijn voor Verbeek.

    We gaan het zien. Beter actie dan passief toekijken hoe FC Twente dood gaat van saaiheid. We hoeven in ieder geval niet meer naar die saaie teksten te luisteren van Hake. Verbeek heeft passie en emoties. Dat jij dat vervelend vind zegt meer over jou dan over Verbeek.

  • Avatar
    biertje123 - 18 oktober 2017 om 23:53
    beerntjes zegt:

    Charisma, ervaring en eigen persoonlijkheid? Laat me toch niet lachen. Deze botte hork ( hoezo charisma?) gaat ons nog meer narigheid opleveren. Is bijna overal voortijdig ontslagen. Ja daar heeft hij veel ervaring mee. Eigen persoonlijkheid dat klopt, maar wel heel weinig sympathiek. Met mensen werken is inderdaad een vak. Laat dat nu juist een probleem zijn voor Verbeek.

    Vergeet niet dat de spelers waar hij trainer van was altijd topfit waren. Ik zal er blij mee zijn dat hij komt.Twente heeft gewoon een trainer nodig die een beetje hard karakter heeft.

  • Avatar
    PaRaDoX - 19 oktober 2017 om 00:01
    beerntjes zegt:

    Charisma, ervaring en eigen persoonlijkheid? Laat me toch niet lachen. Deze botte hork ( hoezo charisma?) gaat ons nog meer narigheid opleveren. Is bijna overal voortijdig ontslagen. Ja daar heeft hij veel ervaring mee. Eigen persoonlijkheid dat klopt, maar wel heel weinig sympathiek. Met mensen werken is inderdaad een vak. Laat dat nu juist een probleem zijn voor Verbeek.

    Ik zie ook veel liever Rutten komen Beernt, maar die gaat niet komen zolang Jantje 2 petten blijft dragen....

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 19 oktober 2017 om 00:01
    biertje123 zegt:

    Vergeet niet dat de spelers waar hij trainer van was altijd topfit waren. Ik zal er blij mee zijn dat hij komt.Twente heeft gewoon een trainer nodig die een beetje hard karakter heeft.

    Huub Stevens is ook zo'n trainer, zit thuis en staat open voor tijdelijke functies tot einde seizoen. Zijn ervaring kennen we. Hork Verbeek moet je tot minimaal twee jaar contract geven, anders komt hij niet. Tijdelijk invulling is hij niet van.



    Stevens (tussenpaus) tot einde seizoen zie ik ook wel zitten. Daarna lijnen uitzetten met nieuwe TD en trainer. De meest veilige weg voor Twente.

Nieuwe media