Verbeek: ''Het is niet zo dat ik morgen al op het trainingsveld sta''

18 oktober 2017 om 21:58 | Bron: NUsport Verbeek: ''Het is niet zo dat ik morgen al op het trainingsveld sta''

Gertjan Verbeek wordt gezien als één van de kandidaten om René Hake op te volgen bij FC Twente. De trainer werd eerder op woensdag vanwege teleurstellende resultaten uit zijn functie werd gezet. Het eerste gesprek heeft Verbeek achter de rug.

"Het was een oriënterend gesprek", aldus Verbeek tegen NUsport. Hij heeft echter geen haast. "Zij wilden weten wat mijn visie is en ik wilde weten wat zij van plan zijn. Het was een goed gesprek waar we wellicht mee verder kunnen. Maar het is niet zo dat ik morgen al op het trainingsveld sta."

De 55-jarige Verbeek gaat de uitdaging bij FC Twente graag aan. "Ik wil graag weer aan de slag als trainer en bij Twente ligt een mooie uitdaging. De kans is aanwezig dat we de komende dagen verder praten", besluit de clubloze-trainer, die in Nederland op de bank zat bij Heracles Almelo, sc Heerenveen, Feyenoord en AZ. In Duitsland stond hij in verleden bij VfL Bochum en 1. FC Nürnberg onder contract.

FC Twente ontvangt zaterdagavond om 20.45 uur laagvlieger Roda JC. Assistent-trainer Marino Pusic neemt voorlopig de honneurs waar.

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    ANS - 18 oktober 2017 om 22:11

    Waarom praat hij met de pers en van Twente hoor je niets. Zo werkt het normaal toch niet. Is Verbeek zo vertwijfeld op zoek naar een nieuwe baan dat hij nu Twente via de pers onder druk zet ?

  • Avatar
    Enschede78 - 18 oktober 2017 om 22:14

    Kan het zijn dat hij gewoon antwoord geeft op een vraag?

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 18 oktober 2017 om 22:16

    Daar dacht Ik ook aan. Als Verbeek professioneel is, zou hij moeten zwijgen. Zou er nu ook met een andere kandidaat gesproken worden?

  • Avatar
    Enschede78 - 18 oktober 2017 om 22:17
    zegt:

    Precies.

  • Avatar
    jan53 - 18 oktober 2017 om 22:25

    Staan vandaag al meer dan 20 topics op deze site over ontslag Hake en evt. opvolgers, al dan niet naar gevraagd.

  • Avatar
    Ik - 18 oktober 2017 om 23:29
    ANS zegt:

    Waarom praat hij met de pers en van Twente hoor je niets. Zo werkt het normaal toch niet. Is Verbeek zo vertwijfeld op zoek naar een nieuwe baan dat hij nu Twente via de pers onder druk zet ?

    Ikzeg. Hallo Ans. Ja daar heeft u gelijk in.het lijkt een soap te worden. Wat er ook gebeurt. Hoop dat er wel goed over na gedacht wordt. We blijven met onze fc.Twente. in de belangstelling staan. Wat de media weer betreft.

  • Avatar
    PaRaDoX - 18 oktober 2017 om 23:35
    zegt:

    Rutten gaat niet komen zolang Jantje jokkebrok zijn TD pet niet inlevert. Die wil niet opdraaien voor de flaters van Jantje jokkebrok. Jantje geeft zijn TD pet niet vrijwillig op. Dat heeft hij diverse interviews bevestigd.

    Verbeek is dus momenteel de meest ideale kandidaat voor Jantje jokkebrok.

  • Avatar
    Scorpio69 - 18 oktober 2017 om 23:35
    ANS zegt:

    Waarom praat hij met de pers en van Twente hoor je niets. Zo werkt het normaal toch niet. Is Verbeek zo vertwijfeld op zoek naar een nieuwe baan dat hij nu Twente via de pers onder druk zet ?

    Nee, Verbeek is gewoon eerlijk en recht voor de raap. Hij beantwoord de vragen of wil jij liever achterkamertjes politiek. Hij zegt niet zoveel alleen dat die een gesprek heeft gehad. Wat is daar mis mee? Hoe werkt het volgens jou dan?

  • Avatar
    Messi - 19 oktober 2017 om 06:06

    Hopenlijk niet gelijk een 2 jarig contract.Als hij zijn droom waar wil maken dan teken maar tot het eind van het seizoen en niet meer.ben wel beetje klaar met die langdurige contracten en maar afkopen.

  • Avatar
    PaRaDoX - 19 oktober 2017 om 08:48
    Messi zegt:

    Hopenlijk niet gelijk een 2 jarig contract.Als hij zijn droom waar wil maken dan teken maar tot het eind van het seizoen en niet meer.ben wel beetje klaar met die langdurige contracten en maar afkopen.

    Dat is volgens mijn informatie vooralsnog de bedoeling wel vanuit de club Messi....een contract tot medio 2019.

Nieuwe media