Schlemiel blikt terug op bittere nederlaag: ''Moest er gewoon wegblijven''

05 november 2017 om 19:04 | Bron: FOX Sports Schlemiel blikt terug op bittere nederlaag: ''Moest er gewoon wegblijven''

Stefan Thesker was onbedoeld de hoofdrolspeler bij de wedstrijd tussen PSV en FC Twente. De verdediger maakte in de blessuretijd een eigen doelpunt waardoor de ploeg van Gertjan Verbeek met een kater het veld in Eindhoven verlieten (4-3).

"Ik heb er geen woorden voor. Het hele team vocht negentig minuten voor een puntje. We komen drie keer terug. Terecht ook, want ik vond dat een puntendeling vandaag terecht was", aldus Thesker na afloop voor de camera van FOX Sports. "We heben echt een mooie wedstrijd gespeeld. En dan verlies je 'm in de 92e minuut. Je zegt de hele tijd tegen iedereen: 'kom op! Nog een paar minuten, nog een paar minuten!'. Dan verliezen we die bal twee keer een beetje dom, verdedigen we de hele tijd met alles wat we hebben en dan maak je nog een eigen goal."

De mandekker heeft de beelden teruggekeken. "Als ik het nu zie moest ik er gewoon wegblijven en pakte Brondeel hem gewoon op. Ik zag Luuk de Jong bij de tweede paal lopen. Dan probeer je de bal in de laatste minuut nog weg te schieten en dan gaat 'ie gewoon in de korte hoek erin."

Overzicht

Reacties (45)

  • Avatar
    Poarneem’n - 5 november 2017 om 19:07

    Jammer jongen, goed gespeeld

  • Avatar
    Martin0465 - 5 november 2017 om 19:09

    Shit happens

  • Avatar
    Enschede78 - 5 november 2017 om 19:11

    Kop op.

    Je hebt goed gespeeld.

  • Avatar
    -Enschede - 5 november 2017 om 19:14

    Speelde een goede pot, maar is gewoon te slecht voor de CV positie. Kan een bal onder druk niet goed wegwerken

  • Avatar
    Paolo - 5 november 2017 om 19:15

    Waaaaaardeloze kerel die Thesker!

    Altijd gedonder met die vent.....

  • Avatar
    tukkerJP - 5 november 2017 om 19:17
    -Enschede zegt:

    Speelde een goede pot, maar is gewoon te slecht voor de CV positie. Kan een bal onder druk niet goed wegwerken

    Klopt. Ik wil ter Avest wel eens op die positie zien

  • Avatar
    Enschede78 - 5 november 2017 om 19:17
    Paolo zegt:

    Waaaaaardeloze kerel die Thesker!

    Altijd gedonder met die vent.....

    Onzin, jij hebt de wedstrijd duidelijk niet gezien dus.

  • Avatar
    RED 666 - 5 november 2017 om 19:21

    Echt sneu voor je! Maar speelde een goede wedstrijd!

  • Avatar
    GermanTukker - 5 november 2017 om 19:21
    Paolo zegt:

    Waaaaaardeloze kerel die Thesker!

    Altijd gedonder met die vent.....

    Dat zeggen je ouders vast ook over jou 😅

  • Avatar
    GermanTukker - 5 november 2017 om 19:24
    RED 666 zegt:

    Echt sneu voor je! Maar speelde een goede wedstrijd!

    Inderdaad. Het ging heel goed vandaag.
    Echt heel sneu voor iedereen dat uitgerekend hij het weer doet. Ik denk dat we maar moeten wenne. Dat hij achterin staat... lam was geweldig op het midden

  • Avatar
    Paolo - 5 november 2017 om 19:25
    GermanTukker zegt:

    Dat zeggen je ouders vast ook over jou 😅

    Duitsers onder elkaar: onrealistisch en overmoedig zelfbeeld!

  • Avatar
    maxialex1979 - 5 november 2017 om 19:28

    Brondeel had gewoon goed moeten communiceren dat Thesker aan de kant moest. Ben zelf geen fan van Thesker maar hij laat wel zien dat hij ook van Twente houd. Wat baalde hij na zijn eigen doelpunt.

  • Avatar
    Paolo - 5 november 2017 om 19:36
    maxialex1979 zegt:

    Brondeel had gewoon goed moeten communiceren dat Thesker aan de kant moest. Ben zelf geen fan van Thesker maar hij laat wel zien dat hij ook van Twente houd. Wat baalde hij na zijn eigen doelpunt.

    Tsja, als je dat ook niet zou doen! Voor hetzelfde geld was het zijn 2e geweest trouwens....

  • Avatar
    twente199 - 5 november 2017 om 19:42

    het is miscommunicatie, zelfde als bij de 1-0. Beide keren brondeel aan te rekenen, die moet brullen dat hij de bal wel heeft.

  • Avatar
    Menohero - 5 november 2017 om 19:42
    Paolo zegt:

    Waaaaaardeloze kerel die Thesker!

    Altijd gedonder met die vent.....

    Mafketel.... doe normaal

  • Avatar
    Vlear - 5 november 2017 om 19:43
    maxialex1979 zegt:

    Brondeel had gewoon goed moeten communiceren dat Thesker aan de kant moest. Ben zelf geen fan van Thesker maar hij laat wel zien dat hij ook van Twente houd. Wat baalde hij na zijn eigen doelpunt.

    Klopt, dat geldt ook voor het eerste doelpunt, deze werd ook door paniekerige uitverdedigen weggetrapt door Peet Bijen, hierbij had Brondeel ook " los" moeten schreeuwen.

  • Avatar
    Messi - 5 november 2017 om 19:44
    twente199 zegt:

    het is miscommunicatie, zelfde als bij de 1-0. Beide keren brondeel aan te rekenen, die moet brullen dat hij de bal wel heeft.

    Dat was bij het eerste tegen doelpunt ook waar ik aan dacht.

    📢VOOR MIJ

  • Avatar
    maxialex1979 - 5 november 2017 om 19:52

    Na de winterstop wordt het tijd voor Drommel, een echt talent en hopelijk de nieuwe Westerveld/Boschker/de Koning!!

  • Avatar
    Kerrer - 5 november 2017 om 19:54
    maxialex1979 zegt:

    Brondeel had gewoon goed moeten communiceren dat Thesker aan de kant moest. Ben zelf geen fan van Thesker maar hij laat wel zien dat hij ook van Twente houd. Wat baalde hij na zijn eigen doelpunt.

    Hoe weet je dat Brondeel niet gecommuniceerd heeft?

  • Avatar
    twente199 - 5 november 2017 om 19:54
    Messi zegt:

    Dat was bij het eerste tegen doelpunt ook waar ik aan dacht.

    📢VOOR MIJ

    precies, dan had bijen dat zwakke schot kunnen laten gaan.

Nieuwe media