Verbeek: ''Als dit de norm is, hoeven Twente-supporters zich geen zorgen te maken''

05 november 2017 om 19:36 | Bron: Tubantia Verbeek: ''Als dit de norm is, hoeven Twente-supporters zich geen zorgen te maken''

FC Twente ging zondagmiddag strijdend onderuit op bezoek bij PSV. Het werd 4-3 in Eindhoven. Gertjan Verbeek keek met gemengde gevoelens terug op zijn debuut als trainer.  "Ik geef m’n team een acht."

Verbeek was tevreden over het vertoonde spel. “Ik denk niet dat er nu iets is om spelers wat te verwijten. We hebben moeilijke fases gehad en hebben geknokt voor wat we waard waren”, aldus de coach na afloop tegen onder meer Tubantia.

Hij vond vooral dat zijn ploeg zichzelf tekort deed. “Een gelijkspel had deze wedstrijd verdiend. Maar ze hebben lef getoond, veerkracht getoond en verantwoordelijkheid genomen. In de 92e minuut een eigen doelpunt is zuur. Ik ben niet gefrustreerd, maar teleurgesteld in het resultaat. Niet in de jongens. Met wat geluk hadden we hier een punt gepakt.”

“Het is de winst, dat we nu in een uitwedstrijd laten zien wat Twente ook in thuiswedstrijden heeft laten zien. Als dit de norm is, hoeven Twente-supporters zich geen zorgen te maken. Maar dan moet je wel zorgen dat die norm is. Het is zaak dat we dit doorzetten in wedstrijden waarin we met de concurrenten moeten zien af te rekenen. Want PSV is uiteindelijk geen concurrent van ons”, besluit Verbeek.

Overzicht

Reacties (51)

  • Avatar
    danny01 - 5 november 2017 om 19:45

    Tering wat heb ik, ondanks het verlies, genoten van deze pot voetbal. Eindelijk weer eens.

  • Avatar
    jjdewilde - 5 november 2017 om 19:56

    Ik zat op de tribune en ging heen met het idee dat het een makkie voor PSV zou worden. Maar daar heb ik me ik vergist! Wat een leuke pot heb ik gezien. Ondanks 0 punten heb ik er wel vertrouwen in dat het goedkomt! Lam op middenveld vond ik een goeie set.

  • Avatar
    TukkerBryan - 5 november 2017 om 19:57

    Ben benieuwd of er nu nog slecht over het aankoopbeleid wordt gesproken. De jongens kunnen wel voetballen, maar hadden 'n schop onder hun reet nodig. We hebben vaker gezien dat dit team echt wel kan voetballen, het moet er alleen met 'n harde hand uit getrokken worden. Met alle respect voor Hake, maar Verbeek heeft hier zijn dienst al een beetje mee bewezen.



    Kijken wat de wedstrijd tegen Heerenveen gaat brengen. Gas erop!

  • Avatar
    ToraBora78 - 5 november 2017 om 20:10

    Tegen goede ploegen is het wel makkelijker om “vrij” te voetballen. Tegen Heerenveen moeten ze laten zien dat dit geen toeval was!

  • Avatar
    Leenard - 5 november 2017 om 20:28
    TukkerBryan zegt:

    Ben benieuwd of er nu nog slecht over het aankoopbeleid wordt gesproken. De jongens kunnen wel voetballen, maar hadden 'n schop onder hun reet nodig. We hebben vaker gezien dat dit team echt wel kan voetballen, het moet er alleen met 'n harde hand uit getrokken worden. Met alle respect voor Hake, maar Verbeek heeft hier zijn dienst al een beetje mee bewezen.



    Kijken wat de wedstrijd tegen Heerenveen gaat brengen. Gas erop!

    Na 1 wedstrijd een beetje voorbarig lijkt mij om te zeggen dat dat verbeek hier iets mee te doen heeft. We hebben al meer uitwedstrijden onnodig verloren volgens mij.

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 5 november 2017 om 20:37

    Mooi TV werk Gertjan Verbeek die na de wedstrijd met Adam Maher (PSV) sprak in het begin van de catacomben. Wat ligt er in het verschiet? Hij pakte iedergeval het juiste moment om met hem te praten.

  • Avatar
    Citrofiel - 5 november 2017 om 20:44
    TukkerBryan zegt:

    Ben benieuwd of er nu nog slecht over het aankoopbeleid wordt gesproken. De jongens kunnen wel voetballen, maar hadden 'n schop onder hun reet nodig. We hebben vaker gezien dat dit team echt wel kan voetballen, het moet er alleen met 'n harde hand uit getrokken worden. Met alle respect voor Hake, maar Verbeek heeft hier zijn dienst al een beetje mee bewezen.



    Kijken wat de wedstrijd tegen Heerenveen gaat brengen. Gas erop!

    Sorry, maar volgens mij heb je niet begrepen dat de selectie best wel potentie heeft, maar veel te laat met de voorbereiding begonnen is... Als je normaal eind juni begint en nu pas vanaf 1 september... heb je een te grote achterstand? Of niet dan....? Ik heb respect voor Hake die nu flink beschadigd is door een TD die zijn eigen positie wilde redden.... Vandaag heb ik de bevestiging gezien.... Het is aan de CD om het tegendeel te bewijzen..... mijn voorspelling: Hij blijft tot aan de winterstop en dan gaat de stekker er uit.... want ook daar faalt hij..... De 3 Mio extra haalt hij dit seizoen nooit.....

  • Avatar
    Messi - 5 november 2017 om 20:47

    LUUK DE JONG......KLOOTZAK

  • Avatar
    Degeweldenaar - 5 november 2017 om 21:02
    ToraBora78 zegt:

    Tegen goede ploegen is het wel makkelijker om “vrij” te voetballen. Tegen Heerenveen moeten ze laten zien dat dit geen toeval was!

    Juist

  • Avatar
    Kerrer - 5 november 2017 om 21:02
    Messi zegt:

    LUUK DE JONG......KLOOTZAK

    Kijk eerst naar je zelf aub

  • Avatar
    Messi - 5 november 2017 om 21:05
    Kerrer zegt:

    Kijk eerst naar je zelf aub

    LUUK DE JONG......KLOOTZAK

  • Avatar
    terugnaardetop - 5 november 2017 om 21:07
    Citrofiel zegt:

    Sorry, maar volgens mij heb je niet begrepen dat de selectie best wel potentie heeft, maar veel te laat met de voorbereiding begonnen is... Als je normaal eind juni begint en nu pas vanaf 1 september... heb je een te grote achterstand? Of niet dan....? Ik heb respect voor Hake die nu flink beschadigd is door een TD die zijn eigen positie wilde redden.... Vandaag heb ik de bevestiging gezien.... Het is aan de CD om het tegendeel te bewijzen..... mijn voorspelling: Hij blijft tot aan de winterstop en dan gaat de stekker er uit.... want ook daar faalt hij..... De 3 Mio extra haalt hij dit seizoen nooit.....

    Sorry hoor maar hier hebben alle teams mee te maken. Twente had aardig vroeg al de meeste.spelers binnen. Het was gewoon slappe hap op twee thuiswedstrijden na.

  • Avatar
    Kerrer - 5 november 2017 om 21:16
    Messi zegt:

    LUUK DE JONG......KLOOTZAK

    Niveau nul

  • Avatar
    Messi - 5 november 2017 om 21:20
    Kerrer zegt:

    Niveau nul

    👌mijn dank is groot.

  • Avatar
    Citrofiel - 5 november 2017 om 21:33
    terugnaardetop zegt:

    Sorry hoor maar hier hebben alle teams mee te maken. Twente had aardig vroeg al de meeste.spelers binnen. Het was gewoon slappe hap op twee thuiswedstrijden na.

    Interessant.... Meen je echt dat ook Ajax, Feyenoord en PSV pad n.a. 1 September met de voorbereiding beginnen?

  • Avatar
    Ik - 5 november 2017 om 22:31

    Ikzeg. Hoe je het wend of keert. Zo heb ik dit elftal nog geen, uitwedstrijd zien voetballen. Dit kan toch niet waar zijn,dat het aan de trainer lag!of zie ik het helemaal verkeerd? Zo ja. Dan hebben ze meneer hake mooi voor de gek gehouden. Lijkt mij.

  • Avatar
    fctexpert - 5 november 2017 om 22:53

    Waar zijn alle azijnzeikerds nu,

    Die allemaal vonden dat onze Jan Van Halst zulk kutmateriaal had gehaald, slechte selectie, slecht ingekocht, blablabla, de hele journalistiek napratend, (en de journaille is al zo verrot) zal eens wat zeggen, de beste spelers op het veld vandaag waren juist die door jan gehaalde spelers, en onze eigen jeugdspelers Ter Avest en V/d Lely, Beijen, waren juist minder de laatste tijd,

    ik heb steeds gezegd dat je met deze spelers wel in het linkerrijtje kunt voetballen, want voetballen kunnen ze wel, kom er maar in waar zijn jullie criticasters nu>??

  • Avatar
    fctexpert - 5 november 2017 om 22:55
    TukkerBryan zegt:

    Ben benieuwd of er nu nog slecht over het aankoopbeleid wordt gesproken. De jongens kunnen wel voetballen, maar hadden 'n schop onder hun reet nodig. We hebben vaker gezien dat dit team echt wel kan voetballen, het moet er alleen met 'n harde hand uit getrokken worden. Met alle respect voor Hake, maar Verbeek heeft hier zijn dienst al een beetje mee bewezen.



    Kijken wat de wedstrijd tegen Heerenveen gaat brengen. Gas erop!

    Precies, want wat Jan had gekocht was toch zoooo slecht, duh, waar zijn ze de criticasters

  • Avatar
    Degeweldenaar - 5 november 2017 om 23:01
    fctexpert zegt:

    Waar zijn alle azijnzeikerds nu,

    Die allemaal vonden dat onze Jan Van Halst zulk kutmateriaal had gehaald, slechte selectie, slecht ingekocht, blablabla, de hele journalistiek napratend, (en de journaille is al zo verrot) zal eens wat zeggen, de beste spelers op het veld vandaag waren juist die door jan gehaalde spelers, en onze eigen jeugdspelers Ter Avest en V/d Lely, Beijen, waren juist minder de laatste tijd,

    ik heb steeds gezegd dat je met deze spelers wel in het linkerrijtje kunt voetballen, want voetballen kunnen ze wel, kom er maar in waar zijn jullie criticasters nu>??

    Het is nog steeds voor een groot gedeelte gewoon brandhout hoor. Veel zijn zwak, ziek en geblesseerd of niet. Jantje de amateur heeft er gewoon een bende van technisch en al helemaal commercieel gebied of zie jij al die lege plekken op de hoofdtribune NIET!!!! BLINDE.

  • Avatar
    fctexpert - 5 november 2017 om 23:03
    Citrofiel zegt:

    Sorry, maar volgens mij heb je niet begrepen dat de selectie best wel potentie heeft, maar veel te laat met de voorbereiding begonnen is... Als je normaal eind juni begint en nu pas vanaf 1 september... heb je een te grote achterstand? Of niet dan....? Ik heb respect voor Hake die nu flink beschadigd is door een TD die zijn eigen positie wilde redden.... Vandaag heb ik de bevestiging gezien.... Het is aan de CD om het tegendeel te bewijzen..... mijn voorspelling: Hij blijft tot aan de winterstop en dan gaat de stekker er uit.... want ook daar faalt hij..... De 3 Mio extra haalt hij dit seizoen nooit.....

    Sorry hoor citro als ik dit lees, is het net alsof je hetzelf ook niet begrijpt,

    nu niet terugkrabbelen, ik heb al je posten over het aankoopbeleid van Jan Van Halst gelezen, nu begin je ineens over de voorbereiding???, en Hake heeft zichzelf beschadigd, daar hoef je helemaal geen medelijden mee te hebben hoor, heeft ook met het Fc Twente van vorig seizoen, vanaf de winterstop geen deuk meer in een pakje boter geschoten, om nu nog een keer te roepen dat de TD zijn eigen positie wilde redden is dan wel heel zwak gelul, de supporters willen strijd zien, en dat was iets wat Hake er niet in kreeg, en nu moet Jan van jou (rare vergelijking in functies) nu dus als cd het tegendeel bewijzen, sorry warriger kun je niet worden, maar die 3 miljoen gaat hem 1000000% zeker niet de kop kosten, en hij heeft in mijn ogen en ook in de ogen van de allerbelangrijkste mensen bij Twente zeker niet gefaald, in tegendeel.

    vraag ANS maar.

Nieuwe media