Miscommunicatie tussen Thesker en Brondeel: ''Ik hoorde het niet''

06 november 2017 om 15:29 | Bron: RTV Oost Miscommunicatie tussen Thesker en Brondeel: ''Ik hoorde het niet''

Stefan Thesker mocht zondagmiddag eindelijk weer in de basis beginnen bij FC Twente. De Duitse verdediger speelde een verdienstelijke wedstrijd, maar werd de schlemiel van de middag met een eigen doelpunt.

"Ik zat goed in mijn vel en was blij dat ik mocht spelen", zegt Thesker in gesprek met RTV Oost. "Ik had een goed gevoel. Dan gaat het zo zoals je het van tevoren wilt hebben. We staan goed en doen met z'n allen goede dingen. Dan mag ik persoonlijk nog een keer scoren, wat ook niet zo vaak gebeurt. Wat daarna gebeurt, maak je hopelijk niet zo vaak meer mee."

Thesker gleed de bal in de extra tijd langs zijn eigen doelman, die de bal eenvoudig leek op te kunnen pakken. "Ik hoorde het niet", reageert Thesker. "Er was best wel sfeer in het stadion. Dan hoor je niet altijd alles. In mijn hoofd zat alleen de 92ste minuut en ik zag Luuk (de Jong, red.) in mijn rug lopen. Dan denk je: alle ballen die je kunt bereiken, moet je wegschieten. Ik zag Jorn (Brondeel, red.) niet, anders was ik niet naar de bal gegaan. Dan gaat-ie zo erin..."

De druiven waren dan ook zuur bij Thesker. "Je denkt op dat moment: hoe kan dat? Je probeert de hele tijd alles te doen en iedereen mee te nemen, dat we voor het punt gaan. We kwamen drie keer terug en dan gebeurt zoiets... Daar heb je geen woorden voor", besluit hij.

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    The Rocky - 6 november 2017 om 15:43

    Was best nog wel knap hoe hij de bal erin kreeg.

  • Avatar
    Citrofiel - 6 november 2017 om 15:53
    The Rocky zegt:

    Was best nog wel knap hoe hij de bal erin kreeg.

    Nu nog in de andere goal.....

  • Avatar
    Boesk00l - 6 november 2017 om 16:07
    Citrofiel zegt:

    Nu nog in de andere goal.....

    Ook dat is hem gelukt tegen PSV 😜

  • Avatar
    The Rocky - 6 november 2017 om 16:17

    Ik blijf het knap vinden hoe hij de bal inschoot, normaal zou je verwachten dat hij de bal een jens geeft en over de zijlijn schiet.

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 november 2017 om 16:18

    Wat mij wel bevreemd in dit interview is dat er verwezen wordt naar geluid vanaf de tribunes -lees sfeer-. Sander Boschker had daar echter nooit last van...of de verdedigers die voor zijn neus stonden.

    Ik hou het derhalve op gebrek aan communicatie vanuit Brondeel.....

  • Avatar
    Boesk00l - 6 november 2017 om 16:23
    PaRaDoX zegt:

    Wat mij wel bevreemd in dit interview is dat er verwezen wordt naar geluid vanaf de tribunes -lees sfeer-. Sander Boschker had daar echter nooit last van...of de verdedigers die voor zijn neus stonden.

    Ik hou het derhalve op gebrek aan communicatie vanuit Brondeel.....

    Daar ben ik ook bang voor. Het is zeker niet de eerste keer dat die communicatie niet helemaal lekker loopt.

  • Avatar
    Socrates - 6 november 2017 om 16:29
    PaRaDoX zegt:

    Wat mij wel bevreemd in dit interview is dat er verwezen wordt naar geluid vanaf de tribunes -lees sfeer-. Sander Boschker had daar echter nooit last van...of de verdedigers die voor zijn neus stonden.

    Ik hou het derhalve op gebrek aan communicatie vanuit Brondeel.....

    Sander was dan ook een Twentse boerenlul en die schreeuwde slechts één woord....."Los"! Jorn daarentegen is een Vlaming en die wilde zeggen : "Hé gij, Stefan...loate gij den balle moar vrij, dan neeme ik die wel"! Duurt iets langer dus en die tijd was er niet ;)

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 november 2017 om 16:46
    Socrates zegt:

    Sander was dan ook een Twentse boerenlul en die schreeuwde slechts één woord....."Los"! Jorn daarentegen is een Vlaming en die wilde zeggen : "Hé gij, Stefan...loate gij den balle moar vrij, dan neeme ik die wel"! Duurt iets langer dus en die tijd was er niet ;)

    Hahahahahahahaha

  • Avatar
    twente199 - 6 november 2017 om 16:50
    PaRaDoX zegt:

    Wat mij wel bevreemd in dit interview is dat er verwezen wordt naar geluid vanaf de tribunes -lees sfeer-. Sander Boschker had daar echter nooit last van...of de verdedigers die voor zijn neus stonden.

    Ik hou het derhalve op gebrek aan communicatie vanuit Brondeel.....

    je moet het idd bij brondeel zoeken, als hij hard genoeg schreeuwt moet thesker dat gewoon horen klaar.

  • Avatar
    GermanTukker - 6 november 2017 om 16:50
    Socrates zegt:

    Sander was dan ook een Twentse boerenlul en die schreeuwde slechts één woord....."Los"! Jorn daarentegen is een Vlaming en die wilde zeggen : "Hé gij, Stefan...loate gij den balle moar vrij, dan neeme ik die wel"! Duurt iets langer dus en die tijd was er niet ;)

    Hahaha,
    Precies dit dus! We moeten hem eens met sander wat schreeuwlessen laten nemen lijkt me 😂

  • Avatar
    Citrofiel - 6 november 2017 om 17:04
    PaRaDoX zegt:

    Hahahahahahahaha

    Zou Sander hem het woord "LOS!!!" nog niet geleerd hebben??? Even een appje sturen en het is opgelost?! :-)

  • Avatar
    Boesk00l - 6 november 2017 om 17:07
    Citrofiel zegt:

    Zou Sander hem het woord "LOS!!!" nog niet geleerd hebben??? Even een appje sturen en het is opgelost?! :-)

    Waarschijnlijk niet.. als Hooiveld erin staat, dan wordt het helemaal drama in de communicatie als hij weer denkt zijn naam te horen.

  • Avatar
    Paolo - 6 november 2017 om 19:47
    twente199 zegt:

    je moet het idd bij brondeel zoeken, als hij hard genoeg schreeuwt moet thesker dat gewoon horen klaar.

    Wie gelooft nou dat Thesker hem niet heeft gehoord? Stefan voelt zich de Messias die alles beter kan. Hij probeert iedereen ‘erbij’ te houden; ik zou zeggen: begin bij jezelf Stefan en naai je keeper er niet bij!

  • Avatar
    NS04 - 6 november 2017 om 21:01
    Paolo zegt:

    Wie gelooft nou dat Thesker hem niet heeft gehoord? Stefan voelt zich de Messias die alles beter kan. Hij probeert iedereen ‘erbij’ te houden; ik zou zeggen: begin bij jezelf Stefan en naai je keeper er niet bij!

    Serieus? Thesker is een van de weinige spelers met clubliefde voor Twente

  • Avatar
    Ik - 6 november 2017 om 21:51
    Paolo zegt:

    Wie gelooft nou dat Thesker hem niet heeft gehoord? Stefan voelt zich de Messias die alles beter kan. Hij probeert iedereen ‘erbij’ te houden; ik zou zeggen: begin bij jezelf Stefan en naai je keeper er niet bij!

    Ikzeg. Ik

Nieuwe media