Verbeek neemt Franse verdediger mee naar Duitsland, Assaidi ontbreekt

08 november 2017 om 12:12 | Bron: FC Twente Verbeek neemt Franse verdediger mee naar Duitsland, Assaidi ontbreekt

FC Twente reist vandaag af naar Duitsland, waar de Tukkers donderdagmiddag om 13.00 uur een oefenwedstrijd tegen VfL Wolfsburg spelen. Trainer Gertjan Verbeek heeft achttien spelers geselecteerd voor de oefentrip, dat meldt FC Twente op de officiële website.

Een opvallende naam in de selectie van FC Twente is David Sambissa. De Franse verdediger van de beloften behoorde nog niet tot de wedstrijdselectie bij een officieel duel van FC Twente. Verbeek zei al dat hij de nodige spelers graag in actie wil zien.

Oussama Assaidi reist niet af naar Wolfsburg. De vleugelaanvaller ontbrak afgelopen weekend tegen PSV ook al door een liesblessure. Ook Hidde ter Avest, Danny Holla en Haris Vuckic ontbreken door blessures. Daarnaast zijn de nodige spelers afwezig vanwege interlandverplichtingen. Nikola Gjorgjev meldde zich ook af voor de interlands, maar behoort wel tot de selectie van FC Twente.

Selectie voor oefenduel met VfL Wolfsburg: Brondeel, Hengelman, Hooiveld, Thesker, Trajkovski, Gjorgjev, Boere, Laukart, Cuevas, Liendl, Van der Heyden, Oosterwijk, Bijen, Slagveer, Van der Lely, George, Tighadouini, Sambissa.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    Poarneem’n - 8 november 2017 om 12:55

    Niet leuk dat die man daarachter de reservebal heeft afgepakt....

  • Avatar
    Maximuss - 8 november 2017 om 13:04

    hij verstopt hem in ieder geval zo goed dat het zelfs zijn eigen pens lijkt!

  • Avatar
    Boesk00l - 8 november 2017 om 13:15

    Grote jongens hieronder 👎



    Anoniem mensen beledigen op uiterlijk...

  • Avatar
    -Enschede - 8 november 2017 om 13:25

    Hopen dat Simbassa genoeg indruk maakt, want Thesker CV kan echt niet meer.

  • Avatar
    NS04 - 8 november 2017 om 15:10

    Weet iemand de eindstand?

  • Avatar
    DeRailer - 8 november 2017 om 15:27
    NS04 zegt:

    Weet iemand de eindstand?

    hij wordt morgen pas gespeeld

  • Avatar
    GermanTukker - 8 november 2017 om 15:45
    -Enschede zegt:

    Hopen dat Simbassa genoeg indruk maakt, want Thesker CV kan echt niet meer.

    Is sambissa niet een back? 🙃

  • Avatar
    JoepK. - 8 november 2017 om 15:59

    Oosterwijk?

  • Avatar
    NS04 - 8 november 2017 om 16:49
    DeRailer zegt:

    hij wordt morgen pas gespeeld

    Oja, Sorry;)

  • Avatar
    Enschede78 - 8 november 2017 om 21:19
    Boesk00l zegt:

    Grote jongens hieronder 👎



    Anoniem mensen beledigen op uiterlijk...

    Treedt jij anders even uit de anonimiteit.
    Vertel wie ben je, waar kom je vandaan etc.
    Neem het voortouw.

  • Avatar
    twentefanhenk - 8 november 2017 om 21:53
    Enschede78 zegt:

    Treedt jij anders even uit de anonimiteit.
    Vertel wie ben je, waar kom je vandaan etc.
    Neem het voortouw.

    Sukkel !

  • Avatar
    Enschede78 - 8 november 2017 om 23:06
    twentefanhenk zegt:

    Sukkel !

    Hey Gekke Henkie bin ie der weer.

    Bedankt voor je prachtige bijdrage.

    Succes verder.

  • Avatar
    Boesk00l - 9 november 2017 om 19:32
    Enschede78 zegt:

    Treedt jij anders even uit de anonimiteit.
    Vertel wie ben je, waar kom je vandaan etc.
    Neem het voortouw.

    Waarom zou ik?

    Ik ben gewoon beleefd en hoef niet per se met groffe en kwetsende taal de internetheld uit te hangen.

  • Avatar
    Enschede78 - 9 november 2017 om 22:19
    Boesk00l zegt:

    Waarom zou ik?

    Ik ben gewoon beleefd en hoef niet per se met groffe en kwetsende taal de internetheld uit te hangen.

    Deden die mensen dat dan?

    Volgens mij was dat gewoon humor.



    Dat jij dan weer een wit voetje wil halen vind ik dan weer een beetje triest.

  • Avatar
    Boesk00l - 9 november 2017 om 22:32
    Enschede78 zegt:

    Deden die mensen dat dan?

    Volgens mij was dat gewoon humor.



    Dat jij dan weer een wit voetje wil halen vind ik dan weer een beetje triest.

    Er is er maar 1 die een wit voetje wil halen blijkbaar. En dat ben jij bij de internetpestertjes.