Matchday: Verbeek gunt Gjorgjev basisplaats in oefenwedstrijd

09 november 2017 om 12:40 | Bron: Matchday: Verbeek gunt Gjorgjev basisplaats in oefenwedstrijd

FC Twente speelt donderdagmiddag in Duitsland om 13:00 uur een vriendschappelijke wedstrijd tegen Vfl Wolfsburg. Trainer Gertjan Verbeek laat onder andere Nikola Gjorgjev en Jelle van der Heyden in de basis beginnen

De Franse verdediger David Sambissa zit, net als Hooiveld, Trajkovski, Laukart, Hengelman, Oosterwijk en George, op de bank. Het viertal Danny Holla, Hidde ter Avest, Haris Vuckic en Oussama Assaidi is niet inzetbaar vanwege blessures. De overige A-spelers zijn afwezig vanwege interlandverplichtingen. 

Bij VfL Wolfsburg begint voormalig PSV'er Jeffrey Bruma in de basis, terwijl de Duitse centrumspits Mario Gomez ook aan de aftrap begint. 

Opstelling FC Twente (1e helft): Brondeel; Van der Lely, Bijen, Thesker, Cuevas; Van der Heyden, Gjorgjev, Liendl; Slagveer, Boere en Tighadouini. 

Opstelling FC Twente (2e helft): Hengelman; Van der Lely, Bijen, Hooiveld, Sambissa; Van der Heyden; Gjorgjev, Laukart; George, Oosterwijk en Trajkovski. 

Opstelling VfL Wolfsburg: Grün; William, Bruma, Ntep, Gerhard, Osimhen, Arnold, Knoche, Hinds, Gomez en Rexhbecaj. 

Overzicht

Reacties (16)

  • Avatar
    Poarneem’n - 9 november 2017 om 11:52

    Come on boys!

  • Avatar
    WoutBl - 9 november 2017 om 12:11

    Is het ergens te zien?

  • Avatar
    Ket wiezel - 9 november 2017 om 12:24
    WoutBl zegt:

    Is het ergens te zien?

    Jazeker, in Wolfsburg!

  • Avatar
    Rik-FCT - 9 november 2017 om 12:51

    Gjorgjev zal wel hard getraind hebben. Snap ook wel dat Verbeek naar alternatieven zoekt na de afgang van George zondag en Slagveer die niet kan overtuigen. Hopen voor hem dat ie een goede pot speelt, zou goed zijn voor z'n zelfvertrouwen.

  • Avatar
    Socrates - 9 november 2017 om 13:04
    Rik-FCT zegt:

    Gjorgjev zal wel hard getraind hebben. Snap ook wel dat Verbeek naar alternatieven zoekt na de afgang van George zondag en Slagveer die niet kan overtuigen. Hopen voor hem dat ie een goede pot speelt, zou goed zijn voor z'n zelfvertrouwen.

    Ik denk dat Verbeek niet veel alternatieven heeft. Lam, Holla, Vuckic en Jensen zijn er niet. Hou je dus weinig over voor op het middenveld. Kan me dus wel voorstellen dat Georgjev een keer mag opdraven.

  • Avatar
    Fctwente-1965 - 9 november 2017 om 13:22

    1-0 achter

  • Avatar
    WoutBl - 9 november 2017 om 13:35
    Fctwente-1965 zegt:

    1-0 achter

    Hahahaha....

  • Avatar
    robaar26 - 9 november 2017 om 13:41
    Fctwente-1965 zegt:

    1-0 achter

    Op livescore staat het 0 0

  • Avatar
    DSC053 - 9 november 2017 om 13:50

    rust 0-0, zie twitter wolfsburg.

  • Avatar
    biertje123 - 9 november 2017 om 13:50
    robaar26 zegt:

    Op livescore staat het 0 0

    Dat komt, omdat het nog steeds 0-0 staat.

  • Avatar
    Fctwente-1965 - 9 november 2017 om 13:53

    Twente moet alleen maar verdediging nog geen een schot op doel drama...

  • Avatar